Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ylpeä siitä, että olemme kihloissa

Vierailija
18.02.2012 |

Jotkut facebook-kaverit eivät onnitelleet, kun julkistimme siellä kihlauksemme. Ja YLLÄTYS YLLÄTYS, onnittelemattomien joukossa on esimerkiksi eräs avoliitossa elävä, joka ei vaan ole saanut miestään naimisiin, vaikka on vuosikaudet ollut yhdessä ja kaksi lastakin vääntänyt maailmaan.

HAPPAMIA, SANOI KETTU... Mutta vähättely ei onneani riko! Olen onnellinen ja ylpeä siitä, että olemme kihlautuneet virallisesti. Meillä on puolison kanssa yhteensä n. 1500 facebook-kaveria, eli olemme kyllä julistaneet rakkauttamme huomattavasti suuremmalla ihmisjoukolle kuin nuo naimattomat ja kihlaamattomat raukat, jotka yrittävät pilata vähättelyllään tämän asian.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet sinne päässyt?

Ja onnea kihlauksesta. Onx teillä oikeet sormukset vai Kinder-munasta ÄKSDEE.

Voi luoja, miten lapsellinen olet. Kasva ensin aikuiseksi, ennen kuin ajatteletkaan meneväsi naimisiin saati hankkivasi lapsia.

Vierailija
2/13 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä luokalla olet? Millä luokalla poikaystäväsi on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi sun piti tulla tänne av-palstalle kirjottamaan. Sen takiakos, että joku tuntematon ihminen, joka on sun kaverina facessa ei sattumoisin onnitellu suo siellä. Ja se, että tulet julistamaan tänne, kuinka paljon kavereita sulla ja miehellä on facessa. Tunnetko kaikki ihmiset oikeasti? Niin ja se, että ei onnittele facebookissa ei tarkoita sitä, että olisi automaattisesti kateellinen yms. vaan voipi olla, että se sun kaveris(?) ei ole sattunut olemaan juuri silloin lähipäivinä facebookissa roikkumassa.

Vierailija
4/13 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko niitä pareja, joille kihlaus on tooooosi iso juttu, ja sitten ollaan kihloissa n. viisi vuotta ennen kuin mennään naimisiin (ellei ehditä erota sinä aikana).

Vierailija
5/13 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD

Vierailija
6/13 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipäätään ihmisiä, jotka kadehtivat parisuhteessa olevia, poislukien ihan tuoreet parisuhteet. Muutama vuosi yhdessä olleet pariskunnat ovat kaikki enemmän tai vähemmän kyllästyneitä toisiinsa, ja ainakin miesosapuolet ovat kovia flirttailemaan vastakkaiselle sukupuolelle ja harmitellaan, kun sen pitemmälle ei pysty etenemään. Huvittaa, kun nuorempana itse sinkkuna aina luuli, että sitten kun saa poikaystävän niin kaikki on ihanaa! Sama pätee näihin kihloihin ja avioliittoihin, mulle ne ei ainakaan merkkaa enää mitään. Valitettavasti, prinsessasadut on kyllä kivoja ja olisihan se ihanaa, kun rinkula sormessa merkitsisi ikuista onnea toisen kanssa. Muistan kun pari vuotta sitten tapasin erästä yhteenmuuttavaa pariskuntaa muutaman kerran yhteisten ystäviemme kokoontujaisissa, ekalla kerralla olivat niin rakastuneita ja pussailivat toisiaan ja viimeiseksi jääneellä tapaamisellamme känninen tuleva sulho haukkui naistaan läskiksi ja halusi mennä kanssani sänkyyn. (en mennyt kuitenkaan)

Vierailija
7/13 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut sinulle täällä näyttää oleva vain kiusanhenkisiä

Vierailija
8/13 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilpeyttä herättävä aloitus taas kerran.

Facebookista sen verran vielä, että mä onnittelen siellä vain ihmisiä joiden kanssa olen oikeasti kaveri ja joiden elämä kiinnostaa. Tuskin olen ainoa. Osa facebook-kavereista on blockattu mun newsfeedistä, eli en välttämättä edes tiedä että joku näistä blokatuista tutuista on mennyt kihloihin.

Onnitelut ap:lle!!!

Vierailija
9/13 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 1500 facebook-kaveria yhteensä ja olet päässyt kihloihin.

Mä olen 40 +, mulla ei ole kuin 100+ ystävää facessa, enkä ole ikinä ollut kihloissa.

Kateellisia vain olevat, kun eivät noin läheistä ystävää onnittele, noin isosta ja merkittävästä asiasta. Varma tieto!

Vierailija
10/13 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillähän se rakkauden suuruus mitataan, miten monelle sadalle siitä saa tiedottaa.

t. keski-ikäinen nainen, kerran kihloissa ja naimisissa ollut, seurustelen, en halua yhteen asumaan, en kihloihin, en naimisiin. Parisuhteestani tietää sukulaiset ja ystävät ja tutut. Ehkä 30 ihmistä.

Vierailija
11/13 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap on tosissaan, mutta mä ainakin itse olen pettynyt parisuhteisiin ylipäätään (vaikka olen ihan hyvässä sellaisessa) eikä mulle ihan OIKEASTI jonkun kaverin kihlautuminen/avioituminen ole pohjimmiltaan yhtään mitään, vaikka toki onnittelenkin iloisesti, koska suurin osa parisuhteista päättyy eroon ja vaikkeivat pääty, niin ovat täynnä ongelmia. Siksi minusta tuntuu hassulta juhlistaa jotakin yhteenliittymisen symboloimiselettä, ikään kuin siinä nyt olisi jotain hienoa. Kun minusta ei ole. Ja nuorena luulin, että parisuhde on jotain tavoittelemisen arvoista. Kun varatut miehet tulee flirttailemaan ja iskemään niin en ole imarreltu vaan ajattelen, että noinhan se minunkin mieheni varmaan toimii (ainakin jossain vaiheessa) kun minä alan olla jo nähty. Siksi en esim. tajua ollenkaan joitain kavereitani, jotka murjottaa, jos joutuvat juhliin joissa kaikki muut ovat pariskuntia- yleensä sinkkunainen saa siellä kaikkein eniten huomiota miehiltä, valitettavasti.

Vierailija
12/13 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan peukuta tai kommentoi heidän tekemisiään. Saisivat lähteä lätkimään mun puolesta, mutta en viitsi heittää pihallekaan.

Kihloihin mennään vasemmalla ja oikealla, ja minusta se on tylsää.

Olen seurustellut pari vuotta, ja facessa mulla lukee sinkku. En mä julkistele siellä yksityisasioita, kun osa on puolituttu.

Vierailija
13/13 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikkihan notkuukin facessa aamusta iltaan peukuttamassa milloin kenenkin suhdestatusta.Ja varsinkin 1500 läheisintä ystävääs. Ja öö, vanhaks oot..?