Mitä puserokokoa luulet minun käyttävän kun painan sata kiloa
Kommentit (28)
Itse olen todellakin omena ja en löydä valmiita housuja mistään.
Kun housut on vyötäröltä sopivat, menee samaan punttiin 2 jalkaa, kun taas puntit reidestä sopivat, ei housut mee sitten reisiä ylemmäs.
Paidoista esim. m-koon normi t-paita on ylhäältä ok, mut rintojen alapuolelta ei mee alaspäin. Tarvis olla xxxxxxxxxxl
Painan 119kg ja pituutta 168cm Ja arvaatte että on vaikeaa löytää vaatteita mualta kuin ompelimosta.
Minkähän takia kaikki isot paidatkin on todella lyhyitä?
Meni paljon ohi ap:n asian mut tääl valvoessa taas vituttaa elämä läskinä rankasti, sori
puserokokoni on 56 ruotsalaisketjuissa. Puseroiden pitää olla väljää mallia eli tunikoita tms. Housut ovat ongelmallisia. Onneksi pillihousut ovat nyt muodissa. nyt housuja löytää sen vuoksi vähän paremmin.
olen omena, olen omena, olen pyöreä omena
ap
eli tässä tapauksessa taas vaikuttaa puseron malli. Onko alaspäin levenevä vai ei? XL olis peruspaidan veikkaus perusvaatemallistossa. Isojen tyttöjen mallistot taas on sitten ihan eri luokkaansa. Heh.
Itse olen todellakin omena ja en löydä valmiita housuja mistään. Kun housut on vyötäröltä sopivat, menee samaan punttiin 2 jalkaa, kun taas puntit reidestä sopivat, ei housut mee sitten reisiä ylemmäs. Paidoista esim. m-koon normi t-paita on ylhäältä ok, mut rintojen alapuolelta ei mee alaspäin. Tarvis olla xxxxxxxxxxl Painan 119kg ja pituutta 168cm Ja arvaatte että on vaikeaa löytää vaatteita mualta kuin ompelimosta. Minkähän takia kaikki isot paidatkin on todella lyhyitä? Meni paljon ohi ap:n asian mut tääl valvoessa taas vituttaa elämä läskinä rankasti, sori
siellä on aika isoja
olen omena, olen omena, olen pyöreä omena ap
eli tässä tapauksessa taas vaikuttaa puseron malli. Onko alaspäin levenevä vai ei? XL olis peruspaidan veikkaus perusvaatemallistossa. Isojen tyttöjen mallistot taas on sitten ihan eri luokkaansa. Heh.
ollenkaan. xl-mallistojen vaatteissa pitää olla koko xxxl ja sekin pusero pitää olla alaspäin levenevää mallia.
olen omena, olen omena, olen pyöreä omena ap
ollenkaan. xl-mallistojen vaatteissa pitää olla koko xxxl ja sekin pusero pitää olla alaspäin levenevää mallia.
Olet sitten kyllä melkoisen kookas ja "kevyet luut".
Itse olen todellakin omena ja en löydä valmiita housuja mistään. Kun housut on vyötäröltä sopivat, menee samaan punttiin 2 jalkaa, kun taas puntit reidestä sopivat, ei housut mee sitten reisiä ylemmäs. Paidoista esim. m-koon normi t-paita on ylhäältä ok, mut rintojen alapuolelta ei mee alaspäin. Tarvis olla xxxxxxxxxxl Painan 119kg ja pituutta 168cm Ja arvaatte että on vaikeaa löytää vaatteita mualta kuin ompelimosta. Minkähän takia kaikki isot paidatkin on todella lyhyitä? Meni paljon ohi ap:n asian mut tääl valvoessa taas vituttaa elämä läskinä rankasti, sori
siellä on aika isoja
tutkin asiaa.
Mulla housut 48-50, farkkuja mulla ei tällä hetkellä olekaan.
Paidat xl tai 46. Rintaliivit jotain 95d-e, niitäkään mulla ei ole sopivia. Olen viimeiset puoli vuotta mennyt urheiluliiveillä...
Paidat xl tai 46. Rintaliivit jotain 95d-e, niitäkään mulla ei ole sopivia. Olen viimeiset puoli vuotta mennyt urheiluliiveillä...
T. 96 kg 170 cm housukoko 46 ja paita xl
Mä oon suht saman kokoinen ala-osalta. Useimmiten menee 46-48 housut.
Paitakoko tosin on L tai 44-46, rintsikat 95B.
160/lähemmäs sata kiloa.
Ihmiset on niin erilaisia rakenteeltaan.
Paitakoko tosin on L tai 44-46, rintsikat 95B.160/lähemmäs sata kiloa.
Kunhan voi sanoa käyttävänsä pienempää kokoa. Toiset taas käyttävät sopivan kokoisia vaatteita :)
Paitakoko tosin on L tai 44-46, rintsikat 95B.160/lähemmäs sata kiloa.
Kunhan voi sanoa käyttävänsä pienempää kokoa. Toiset taas käyttävät sopivan kokoisia vaatteita :)
No minulle on sama mitä luulet asian olevan.
Tiedän itse oikean laidan, en käytä kiristäviä vaatteita vaan hyvin istuvia ja kauniita. :)
En tursua vaatteistani.
Ei ole mitään salattavaa, mun puolesta saisitte tulla ratsaamaan vaatekaapin ja katsoa mun päällä olevien vaatteiden koot.
Ihmiset lihoaa eri tavalla, minusta ei päälle päin uskoisi että olen näinkin painava, enkä kyllä koe sitä yhtään hyvänä asiana.
Kovasti yritän laihduttaa.
missä vaatemerkissä paita kokoa L tai 44-46 menee päälle jos rintaliivien koko on 95B? En usko hetkeäkään
168/65 ja koko M tai 40
missä vaatemerkissä paita kokoa L tai 44-46 menee päälle jos rintaliivien koko on 95B? En usko hetkeäkään
168/65 ja koko M tai 40
Nyt pitää muuten sanoa että tuli kirjoitusvirhe, piti laittaa nimittäin 85B eikä 95B.
Mutta esimerkiksi finnwear menee, seppälän paidat menee, h&m menee, elloksen paidat menee.
168/65 ja koko M tai 40
Nyt pitää muuten sanoa että tuli kirjoitusvirhe, piti laittaa nimittäin 85B eikä 95B.
Mutta esimerkiksi finnwear menee, seppälän paidat menee, h&m menee, elloksen paidat menee.
kirjoitusvirhe :-D
Joo, mullahan on hirveesti syytä valehdella anonyymina vauvapalstalla. :)
olisiko se 90 B, 100 K vai 85 A? Kilot voivat olla tasaisesti jakautuneet, tissessä tai perseessä. Mistäs me sitä voitais tietää kilomäärän perusteella mikä on sun tissivarustuksen koko eli se joka määrää paljoltikin puseron kokoa. Kait sä nyt sentään olet kuullut erilaisista vartalotyypeistä, A, H, O, päärynä, tiimalasi jne.???