omistatteko LV_laukun ja ikänne?
Onko hölmöä omistaa sama laukku eri lv-kuosissa mutta samassa mallissa?
Kommentit (31)
Se on Damier-kuosinen pochette. Nyt olen miettinyt, josko ostaisin itselleni 35 v. lahjaksi Neverfullin joko monogram-kuosissa tai sitten Damier Azur. Muita merkkilaukkuja minulla on kyllä, eikä tuo LV ole mikään suosikki mutta ihan hyviähän nuokin on.
Jos halut antaa itsestäsi tyylikkään kuvan, hanki joku muu merkkilaukku kuin tuollainen tradenominousukkaan veska.
Stockiksessa eivät enää mene kaupaksi koulutetuille ylimmälle keskiluokalle.
En ikuna kehtaisi ostaa luiskaa. Osta ennemmin mikä tahansa muu merkkilaukku. Parin vuoden päästä niitä pitävät vain teini-ikäiset.
En ikuna kehtaisi ostaa luiskaa. Osta ennemmin mikä tahansa muu merkkilaukku. Parin vuoden päästä niitä pitävät vain teini-ikäiset.
vähän halvempi kuin 800 euron laukku. Niin ja mukavan näköinen!
ap
Ostatteko siis niita laukkuja itseanne vai muita varten?
Mika voisikaan olla nousukasmaisempaa kuin vedota siihen, millaisen kuvan ja aseman laukku (?!) antaa. Jos laukku on hyvin tehty, omiin silmiin kaunis ja tarkoituksenmukainen, terveella itsetunnolla varustetulle ihmiselle se on se oikea.
Pitaisikohan sita arvostusta ja kunnioitusta alkaa hakea jostain ihan muista meriiteista kuitenkin?
Se mita ruotsalaisnaisille on viime vuosikymmenten saatossa tapahtunut on ihan oma tarinansa, ei siihen tassa taman enempaa. Eipa kuitenkaan ihan ensimmaisena tulisi mieleen etsia esikuvia sielta...
Ikää 37.
Mua inhotta se kuosi tällähetkellä niin etten kasseja käytä.
Yksi on malliltaan Alma ja jos sen saisi "kuosittomana" niin ottaisin :)
Mulla on aika ajanut sen ohi että en todellakasn enää halua että kukaan tunnistaa kassin merkin tai hinnan.
louis vuittonin laukkua, en vain jaksanut kirjoittaa sitä... =)
ap
Ikää 37.
Mua inhotta se kuosi tällähetkellä niin etten kasseja käytä.
Yksi on malliltaan Alma ja jos sen saisi "kuosittomana" niin ottaisin :)
Mulla on aika ajanut sen ohi että en todellakasn enää halua että kukaan tunnistaa kassin merkin tai hinnan.
eli 20-30v ikäisille? Kun muissa kuin heidän blogeissaan vain näkyy noita laukkuja.
ap (joka himoitsee silti toista vaikka 34v)
edes tuota lyhennettä eikä kiinnosta tuollaiset jutut ollenkaan. Olen 45-vuotias.
ja pissikset ovat yleisimmin 13-18- vuotiaita.
Hinnastaan huolimatta se on jotenkin kovin juntti. En tykkää itse siitä että kuosi huutaa brandia huutomerkin omaisesti. Pieni sievä label on vielä chic, mutta se että koko kuosi on LV:tä, on vain junttia.
LV:t ovat nykyään superjuntteja. Ennemmin kataiin tavaroitani Valtsun muovikassissa.
Osta ennemmin esim. Miu Miun veska, Chanel, Mulberry (ei Bayswateria) tmv.
vanhoillislestojen laukku VL : D
Asiaan: minusta naisella ei voi koskaan olla liikaa laukkuja.
- koruja
- meikkejä
- villasukkia
- mukavia pyjamia
- rintsikoita
- pikkareita
- lamppuja
- verhoja
- kaitaliinoja/ pöytäliinoja
- lakanoita ja muita liinavaatteita
- mattoja
- lankakeriä
- askarteluhelmiä
- lasiesineitä
- kynttilänjalkoja/ tuikkukippoja
- kirjoja
- muistivihkoja
- kukkia vaasissa tai puutarhassa
jne.
chanel on aika kallis yli 1000euroa ja miu miu myös ja taas mulberrytkin. haluisin joko vaalean laukun tai konjakin värisen.
ap
Mielestäni on jotenkin nolo. Johtunee varmasti siitä, että joka toisella pissiksellä roikkuu ko. laukku tai sen kopio käsipuolessa. Niin ja ikää on 33.
up