Mitä harrastatte?
Saan kohta opiskelut päätökseen ja tähän on kulunut kaikki illat ja viikonloput kahden vuoden ajan. Varmaan tulee olemaan melko tyhjää tämän jälkeen joten mitähän sitä harrastaisi? Mitä te harrastatte?
Kommentit (12)
mutta vastaan silti,
harrastan sauvakävelyä, käyn salilla välillä ja ulkoilen koiran kanssa, mutta ns harrastan lasten roudaamista treeneihin ja jojoilua...
t. kahden yh
harrastan pienois -ja isopistooliammuntaa.
Vaatii hyviä hermoja, kehon ja mielen hallintaa ja todellakin pudottaa alas jos alat luulemaan liikaa taidoistasi.
Bonuksena olet tuskin missään niin lainkuuliaisten ihmisten ympäröimänä kuin ampumaradalla.
Harrastan musiikkia (laulan erilaisissa kokoonpanoissa) 1-3 kertaa viikossa, urheilen 3-5 kertaa viikossa, luen, talvisin teen käsitöitä ja kuskaan lapsia harrastuksiin.
harrastan pienois -ja isopistooliammuntaa.
Vaatii hyviä hermoja, kehon ja mielen hallintaa ja todellakin pudottaa alas jos alat luulemaan liikaa taidoistasi.
Bonuksena olet tuskin missään niin lainkuuliaisten ihmisten ympäröimänä kuin ampumaradalla.
Ap aloitti ampumakurssin muutama vuosi sitten kun paikallinen seura sen järjesti. Se oli aivan karseaa. Siis ei se ampuminen, vaan se seuran toiminta.
Toimintaa johti n. 60-vuotias runsaasti ylipainoinen mies kahden ylipainoisen n. 30-vuotiaan tyttärensä kanssa.
Ensimmäisellä kerralla puhuttiin vain seuran toiminnasta. Toisella kerralla mentiin ampumaradalle ja jokainen sai ampua mutta kaikki joutuivat ampumaan samoihin tauluihin niin että kukaan ei tiennyt lopulta miten oli ampunut. Kolmannella kerralla sitten oli taas teoriaa, ja tällä kerralla käytiin läpi, miten ampumaradalla tulee toimia! Eiköhän tämä olisi pitänyt käydä ennen sitä ampumaratakertaa. Samalla kerralla myös toinen noista ylipainoisista tyttäristä piti luennon siitä, miten hyväkuntoinen pitää olla että voi ampua. Hän oli siis oikeasti reilusti yli satakiloinen. Lisäksi hän näytti jumppaliikkeitä auditorion edessä kun me muut istuimme paikallamme katsomassa.
Ennen neljättä kertaa ilmoitin lopettavani kurssin.
Harrastan musiikkia (laulan erilaisissa kokoonpanoissa) 1-3 kertaa viikossa, urheilen 3-5 kertaa viikossa, luen, talvisin teen käsitöitä ja kuskaan lapsia harrastuksiin.
Laulaminen voisikin olla mun juttu pitkästä aikaa! Olen siis musikaalinen, musiikkiluokan käynyt ja musiikkiopistossa puhaltimia soittanut. Jospa vain paikkakunnaltamme löytyisi tähän jotain sopivaa..
Kiitos ideasta!
ap
Laulaminen voisikin olla mun juttu pitkästä aikaa! Olen siis musikaalinen, musiikkiluokan käynyt ja musiikkiopistossa puhaltimia soittanut. Jospa vain paikkakunnaltamme löytyisi tähän jotain sopivaa..
Kiitos ideasta!ap
Jos yhtään tykkäät kuorolaulusta, niin oikeassa porukassa se on ihan huippukivaa! Moni kuoro tosin ei välttämättä ota uusia laulajia kesken toimintakauden, mutta syksyllä viimeistään. Laulaminen on ihanaa!! :)
Mä olen eläissäni harrastanut vaikka mitä, mutta viimeiset vuodet olen harrastanut taloutta.
Kiitos ideasta!ap
Jos yhtään tykkäät kuorolaulusta, niin oikeassa porukassa se on ihan huippukivaa! Moni kuoro tosin ei välttämättä ota uusia laulajia kesken toimintakauden, mutta syksyllä viimeistään. Laulaminen on ihanaa!! :)
Meillä oli musiikkiluokan kuoro, käytiin kilpailuissakin ympäri Suomea. Eli kyllä se vois olla aika mukavaa. Pitääkin selvittää, ja syksy on ihan sopiva aika aloittaa!
ap
Mä olen eläissäni harrastanut vaikka mitä, mutta viimeiset vuodet olen harrastanut taloutta.
Siis mitä?
Siis mitä kohtaa et tuosta ymmärtänyt? Talous-asioita olen harrastanut.
kuntosali, lenkkeily ym. liikunta, elokuvien katsominen, musiikin kuuntelu, shoppailu, lukeminen