Älkää luovuttako verta
SPR käyttää veresi johtajien isoihin palkkioihin ja ulkomaanmatkoihin. Mamubisens on SPR:lle suurta bisenestä.
Kommentit (35)
Voiko verellä ostaa ulkomaanmatkoja? Mitä on bisens ja bisenes?
SPR:n johtajat ovat vahvoja mielipidevaikuttajia. He vastustavat kaikkea järkevää ulkomaalaispolitiikkaa koska sellainen romahduttiasi SPR:n bisneksen. Heille ei merkitse mitään vaikka suomesta tuli millainen mamuhelvetti, koska he tietävät että se lisää vain heidän bisenstään. Valtiohan ostaa SPR:ltä mamutuspalveluita
Sitä en tiedä, mitä tekemistä sillä on SPR:n kanssa, paitsi ettei miehen kanssa maannut mies saa luovuttaa verta. Siis homosens tai bisens.
Niin paksu olen vain viimeisilläni raskaana, ja silloin tarvitsen omat vereni.
Luovutan verta ilolla neljä kertaa vuodessa. Tiesitkö, että eniten verta annetaan alle yksivuotiaille lapsille? Ojenna kätesi ja auta sinäkin!
Niin kauan kuin homoilla on verenluovutuskielto, en minäkään luovuta. Mun lasteni isä on parikymmentä vuotta vakkariparisuhteessa elänyt homo, eikä hän saa luovuttaa verta. Sukupuolisuhteissaan huithapeliheterot sensijaan ovat tervetulleita.
Mä itse en ole harrastanut seksiä muun kuin itseni kanssa kymmeneen vuoteen ja raskauksien yhteydessä hiv-positiivisuus on aina tsekattu negatiiviseksi, mutta en kait mä verta tohdi luovuttaa kun olen eritteitä vaihtanut homon kanssa!
Harmi, sillä vereni auttaisi paljon ja monia.
Niin kauan kuin homoilla on verenluovutuskielto, en minäkään luovuta. Mun lasteni isä on parikymmentä vuotta vakkariparisuhteessa elänyt homo, eikä hän saa luovuttaa verta. Sukupuolisuhteissaan huithapeliheterot sensijaan ovat tervetulleita.
Mä itse en ole harrastanut seksiä muun kuin itseni kanssa kymmeneen vuoteen ja raskauksien yhteydessä hiv-positiivisuus on aina tsekattu negatiiviseksi, mutta en kait mä verta tohdi luovuttaa kun olen eritteitä vaihtanut homon kanssa!
Harmi, sillä vereni auttaisi paljon ja monia.
tarjotusta verestäkin hädän hetkellä yhtä mahtipontisesti. Itse luovutan, veriryhmää O. minäkin.
Luovutan verta ilolla neljä kertaa vuodessa. Tiesitkö, että eniten verta annetaan alle yksivuotiaille lapsille? Ojenna kätesi ja auta sinäkin!
Tässä on kyse siitä että ei luovuteta SPR:lle. Verenluovutuksella EI pidä tehdä bisnestä.
Ne rahat pitää käyttää verepialvelun kehittämiseen eikä isopalkkaisten möhömahajohtajien ulkomaanreissuihin ja mamutukseen.
Tässä on kyse siitä että ei luovuteta SPR:lle. Verenluovutuksella EI pidä tehdä bisnestä.Ne rahat pitää käyttää verepialvelun kehittämiseen eikä isopalkkaisten möhömahajohtajien ulkomaanreissuihin ja mamutukseen.
Kelle sitten saa luovuttaa?
Ei ole muuta paikka kuin SPR.
Mutta luuletko että valtio antaa lasten kuolla veripulaan jos SPR boikotin johdosta verta ei saada? Ei tietenkään anna vaan valtio ottaa verimonopolin pois SPR:ltä itselleen.
Ei ole muuta paikka kuin SPR.Mutta luuletko että valtio antaa lasten kuolla veripulaan jos SPR boikotin johdosta verta ei saada? Ei tietenkään anna vaan valtio ottaa verimonopolin pois SPR:ltä itselleen.
'
Lopetetaan luovuttaminen tyystin ja siinä ohessa muutama tuhat lasta/aikuista menetä henkensä, kun odotellaan, että valtio ottaa verimonopolin itselleen? Yksi helvetin hailee, kuinka moni lihava äijä Lappiin veriplasmoillani matkustaa. Kaipa siitä osansa tarvitsevakin saa.
Hinnaston löytää googlettamalla.
Kiinnostaisi tietää.
koska syön niin montaa eri lääkettä
Ei ole muuta paikka kuin SPR.Mutta luuletko että valtio antaa lasten kuolla veripulaan jos SPR boikotin johdosta verta ei saada? Ei tietenkään anna vaan valtio ottaa verimonopolin pois SPR:ltä itselleen.
'
Lopetetaan luovuttaminen tyystin ja siinä ohessa muutama tuhat lasta/aikuista menetä henkensä, kun odotellaan, että valtio ottaa verimonopolin itselleen? Yksi helvetin hailee, kuinka moni lihava äijä Lappiin veriplasmoillani matkustaa. Kaipa siitä osansa tarvitsevakin saa.
Veripalvelu otetaan valtion haltuun vaikka huomiseen kello 12 mennessä. Eiköhän siellä varastossa ole verta muutamaks tunniksi kuitenkin.
SPR myös jalostaa veren eri muotoihin valmiiksi.
taidanpa lähteä nyt luovuttamaan ap:n kirjoituksen kiusaksi.
verta hädässä oleville. Meneekö sekin nyt pelkille sompuille?
Mamut, johtajat ja veri sekaisin, eikä mitään tietoa siitä, kuinka asiat oikeasti menevät. Älä luovuta verta, mutta kuole sitten verenhukkaan sairaalassa, jos vaikkapa kolarissa ole ollut. Punainen Risti on ainoa vapaaehtoisjärjestö, joka on Suomessa lakiin kirjattu. On valvontaa, sisäistä ja ulkoista. Mutta onhan se kauheaa, että maailmassa mamuja on. Yhtä kauheaa on, että on tuollaista sydämen ja älyn sivistymättömyyttä. Ole hyvä.
Voiko verellä ostaa ulkomaanmatkoja? Mitä on bisens ja bisenes?