Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää luovuttako verta

Vierailija
07.04.2012 |

SPR käyttää veresi johtajien isoihin palkkioihin ja ulkomaanmatkoihin. Mamubisens on SPR:lle suurta bisenestä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko verellä ostaa ulkomaanmatkoja? Mitä on bisens ja bisenes?

Vierailija
2/35 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko verellä ostaa ulkomaanmatkoja? Mitä on bisens ja bisenes?

SPR:n johtajat ovat vahvoja mielipidevaikuttajia. He vastustavat kaikkea järkevää ulkomaalaispolitiikkaa koska sellainen romahduttiasi SPR:n bisneksen. Heille ei merkitse mitään vaikka suomesta tuli millainen mamuhelvetti, koska he tietävät että se lisää vain heidän bisenstään. Valtiohan ostaa SPR:ltä mamutuspalveluita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en tiedä, mitä tekemistä sillä on SPR:n kanssa, paitsi ettei miehen kanssa maannut mies saa luovuttaa verta. Siis homosens tai bisens.

Vierailija
4/35 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paksu olen vain viimeisilläni raskaana, ja silloin tarvitsen omat vereni.

Vierailija
5/35 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutan verta ilolla neljä kertaa vuodessa. Tiesitkö, että eniten verta annetaan alle yksivuotiaille lapsille? Ojenna kätesi ja auta sinäkin!

Vierailija
6/35 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin homoilla on verenluovutuskielto, en minäkään luovuta. Mun lasteni isä on parikymmentä vuotta vakkariparisuhteessa elänyt homo, eikä hän saa luovuttaa verta. Sukupuolisuhteissaan huithapeliheterot sensijaan ovat tervetulleita.

Mä itse en ole harrastanut seksiä muun kuin itseni kanssa kymmeneen vuoteen ja raskauksien yhteydessä hiv-positiivisuus on aina tsekattu negatiiviseksi, mutta en kait mä verta tohdi luovuttaa kun olen eritteitä vaihtanut homon kanssa!

Harmi, sillä vereni auttaisi paljon ja monia.

Vierailija
7/35 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin homoilla on verenluovutuskielto, en minäkään luovuta. Mun lasteni isä on parikymmentä vuotta vakkariparisuhteessa elänyt homo, eikä hän saa luovuttaa verta. Sukupuolisuhteissaan huithapeliheterot sensijaan ovat tervetulleita.

Mä itse en ole harrastanut seksiä muun kuin itseni kanssa kymmeneen vuoteen ja raskauksien yhteydessä hiv-positiivisuus on aina tsekattu negatiiviseksi, mutta en kait mä verta tohdi luovuttaa kun olen eritteitä vaihtanut homon kanssa!

Harmi, sillä vereni auttaisi paljon ja monia.

tarjotusta verestäkin hädän hetkellä yhtä mahtipontisesti. Itse luovutan, veriryhmää O. minäkin.

Vierailija
8/35 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutan verta ilolla neljä kertaa vuodessa. Tiesitkö, että eniten verta annetaan alle yksivuotiaille lapsille? Ojenna kätesi ja auta sinäkin!

Tässä on kyse siitä että ei luovuteta SPR:lle. Verenluovutuksella EI pidä tehdä bisnestä.

Ne rahat pitää käyttää verepialvelun kehittämiseen eikä isopalkkaisten möhömahajohtajien ulkomaanreissuihin ja mamutukseen.

Vierailija
9/35 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kyse siitä että ei luovuteta SPR:lle. Verenluovutuksella EI pidä tehdä bisnestä.

Ne rahat pitää käyttää verepialvelun kehittämiseen eikä isopalkkaisten möhömahajohtajien ulkomaanreissuihin ja mamutukseen.

Vierailija
10/35 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle sitten saa luovuttaa?

Ei ole muuta paikka kuin SPR.

Mutta luuletko että valtio antaa lasten kuolla veripulaan jos SPR boikotin johdosta verta ei saada? Ei tietenkään anna vaan valtio ottaa verimonopolin pois SPR:ltä itselleen.

Vierailija
11/35 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luuletko että valtio antaa lasten kuolla veripulaan jos SPR boikotin johdosta verta ei saada? Ei tietenkään anna vaan valtio ottaa verimonopolin pois SPR:ltä itselleen.

'

Lopetetaan luovuttaminen tyystin ja siinä ohessa muutama tuhat lasta/aikuista menetä henkensä, kun odotellaan, että valtio ottaa verimonopolin itselleen? Yksi helvetin hailee, kuinka moni lihava äijä Lappiin veriplasmoillani matkustaa. Kaipa siitä osansa tarvitsevakin saa.

Vierailija
12/35 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnaston löytää googlettamalla.

Vierailija
13/35 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnaston löytää googlettamalla.

Kiinnostaisi tietää.

Vierailija
14/35 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska syön niin montaa eri lääkettä

Vierailija
15/35 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

'

Lopetetaan luovuttaminen tyystin ja siinä ohessa muutama tuhat lasta/aikuista menetä henkensä, kun odotellaan, että valtio ottaa verimonopolin itselleen? Yksi helvetin hailee, kuinka moni lihava äijä Lappiin veriplasmoillani matkustaa. Kaipa siitä osansa tarvitsevakin saa.

Veripalvelu otetaan valtion haltuun vaikka huomiseen kello 12 mennessä. Eiköhän siellä varastossa ole verta muutamaks tunniksi kuitenkin.

Vierailija
16/35 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPR myös jalostaa veren eri muotoihin valmiiksi.

Vierailija
17/35 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidanpa lähteä nyt luovuttamaan ap:n kirjoituksen kiusaksi.

Vierailija
18/35 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

verta hädässä oleville. Meneekö sekin nyt pelkille sompuille?

Vierailija
19/35 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/35 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamut, johtajat ja veri sekaisin, eikä mitään tietoa siitä, kuinka asiat oikeasti menevät. Älä luovuta verta, mutta kuole sitten verenhukkaan sairaalassa, jos vaikkapa kolarissa ole ollut. Punainen Risti on ainoa vapaaehtoisjärjestö, joka on Suomessa lakiin kirjattu. On valvontaa, sisäistä ja ulkoista. Mutta onhan se kauheaa, että maailmassa mamuja on. Yhtä kauheaa on, että on tuollaista sydämen ja älyn sivistymättömyyttä. Ole hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi