Ollaan lähdössä maanantaina viikoksi reissuun miehen kans. Ov
Ehkä ekaa kertaa elämässä on sellanen että ei hirveetä innostusta lähteä.
Innoissani kyllä aikoinaan varasin matkan ja lapsille tulossa tutut hoitajat. Sen puolesta ei mitään hätää.
Jotenkin vaan tuntuu että ei jaksis alkaa pakkaamaan.
Ehkä se tarkoittaa sitä että me tarvitaan tämä breikki...
Liekkö se tunne tulee lentokentällä ma-aamuna;)
Muilla ollut koskaan samaa?
Kommentit (8)
meillä on ollut lapsia jo 23 vuotta, ja ollaan pisimmillään oltu kaksi yötä pois kotoa. Ollaan kyllä oltu aina ihan innoissamme lähdöstä, kun niitä on ollut niin todella harvoin. Ehkä teillä on niin paljon kahdenkeskistä aikaa, ettei se tunnu miltään erikoiselta?
Kun kahdenkeskistä aikaa ei ole. Mies on yrttäjä ja tekee paljon töitä. Itse olen vain fyysisesti poikki. Tottakai ihanaa lähteä kun tiedostaa sen että ei tarvi viikkoon tehdä mitään jos ei halua. Pääsee valmiille syömään.
Eiköhän se innostus sieltä vielä tule..
Ap
Minä joudun matkustamaan paljon eikä pakkaaminen innosta koskaan ja varsinkaan, jos on väsynyt töistä tms. Musta on tosin vuosien aikana kehittynyt sellainen 10 min. pakkaaja :) Mutta eiköhän sinullekin se matkainnostus tule, kunhan olette lentokentällä.
Hyvää matkaa!
matkalle tai oikestaan mihin vain on se rankin ja tylsin osia, jonka takia jää toisinaan lähtemättä mihinkään.
Itse tykkään nähdä kavereita, mutta kun se vaatii aina sen lähtemisen ja pakkaamisen yhdeksi yöksi.
Tykkään käydä kaverin kanssa vaikka yksillä, mutta se vaatii vaatteiden vaihtoa.
Tykkään lähteä mökille, mutta se vaatii sen pakkaamisen ja ajomatkan.
Mutta kun olen pakannut ja päässyt liikkeelle, niin siinä vaiheessa olenkin jo ihan innoissani siitä, että sain lähdettyä.
Hyvää lomaa! :)
Mä luulen että su- iltana pakkaan pikavauhtia tarpeelliset kamat mukaan.
Onneks ei tarvi paksua vaatetta etelään;)
Ap
Mukavaa lomaa, jospa se oikeanlainen fiilis sieltä löytyisi :)
Mukavaa lomaa, jospa se oikeanlainen fiilis sieltä löytyisi :)
Kiitos, kyllä nautitaan lomasta. Vielä olis pyykinpesua ja kämpän siivoamista jotta vois hyvillä mielin lähteä:)
Aamulla leivoin pari kääretorttua. Toinen menee varmaan samantien.
Olis kiva kun jaksais vielä vaikka sämpylöitä leipoa kotiin jääville.
Ap
Parin viikon päästä pitäis lähteä miehen kans muutamaksi viikoksi lämpimään. Mies on innoissaan ja laskee päiviä reissuun, mutta mua vain jotenkin ahdistaa koko reissu. Se pakkaaminen ja varsinkin lapsen tavaroiden pakkaaminen reissun ajaksi kun menee hoitoon. Voi huoh... Lapsi kun on vielä kahdessa eri paikassa hoidossa sen kahden viikon aikana, niin siinä saa jo miettiä että mitä kaikkea sille sitten mukaan laittaa.
Lisäksi kauhea homma ennen reissua hoitaa rokotukset, passit, valuutan vaihdot, reissun aikaiset laskujen maksut, mahdolliset kirjaston kirjojen palautukset jne. Hirmuisesti hommaa kyllä on ennen reissua ja sitä hetkeä kun oikeasti istut sitten siellä lentokoneessa matkalla kauas jonnekin.
meillä on ollut lapsia jo 23 vuotta, ja ollaan pisimmillään oltu kaksi yötä pois kotoa. Ollaan kyllä oltu aina ihan innoissamme lähdöstä, kun niitä on ollut niin todella harvoin. Ehkä teillä on niin paljon kahdenkeskistä aikaa, ettei se tunnu miltään erikoiselta?