Miehen sukulaiset kinuavat lapsiani hoitoon ja saavat sen kuulostamaan siltä että en välitä
lapsistani ja haluan heistä eroon. Tyyliin "voi voi, kyllä me voidaan hoitaa lapset, ihanaa olis ottaa ne tänne" jne. Ja heti perään annetaan ymmärtää, että mä en itse muka haluaisi hoitaa lapsiani? Vaikka en ole mitään sellaista koskaan puhunut. Kerran tyttöni oli ollut mummolla hoidossa, ja kotona itki jotain siihen tyyliin että äiti ei jaksa hoitaa häntä. En käsitä miten viitsivät mustamaalata minua tuolla tavalla omille lapsilleni.
Kommentit (5)
Anna lapset hoitoon, jos se sopii sinulle ja lapsillesi. Ja juttujen annat mennä yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos, etkä jää niitä vatvomaan.
ja jälkeenpäin asia onkin käännetty niin, että vien lapset hoitoon kun en pärjää heidän kanssaan/halua itse hoitaa heitä. Ja tällaista on puhuttu lastenkin kuulleen.
Miksi joka paikassa hoetaan tuota "anna mennä sisään yhdestä korvasta" -juttua? Onko mustamaalaus ja haukkuminen siis ihan luonnollista, ja minunkin pitäisi alkaa levittämään juttuja anopin mielenterveydestä?
Anna lapset hoitoon, jos se sopii sinulle ja lapsillesi. Ja juttujen annat mennä yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos, etkä jää niitä vatvomaan.
Kun puhut miehesi sukulaisista?
Jos ovat miehesi lapsia niin ovathan he myös lapsesi sukulaisia.
Ja millä tapaa antavat ymmärtää että et jaksa hoitaa lapsia?
Miten he antavat ymmärtää, ettei itse jaksaisi hoitaa lapsiasi?
Perustuuko tämä tyttösi sanomiseen?
Keskusteluhan on voinut mennä näin:
Tyttö: Mä haluuuuunnn sitä tai tätä.
Mummo: Ei.
Tyttö: Mä haluun sitten kotiin äitin luo, yhyy....
Mummo: Ei.
Tyttö: Miksi ei byäääähhh
Mummo: No annetaan äidin nyt olla hetki rauhassa ja hoidella asioitaan.
miten ihanaa olisi hoitaa lapsiani, ja sitten jälkeenpäin tajuan että yrittävät jotain outoa mustamaalausta samalla. En tosiaan taida enää viitsiä antaa lapsia hoitoon. Olen vain ajatellut, että on hyvä kun lapsilla on sukulaisia jotka ovat heistä kiinnostuneita. Totuus onkin sitten vain se, että haluavat päästä näpäyttämään minua jostain syystä :(