Iholla Pia on ihana!
Kommentit (16)
Kauniisti kertoi ystävästään, mutta minusta tuo loppu meni vähän överiksi. Siis se, että oikein kuvasi, että katsokaa nyt, hei mä itken! Olisi voinut kameran sammuttaa siinä vaiheessa.
paljon nuorempi kuin Pia?
31 v, eli 14 vuotta nuorempi.
syöpää sairastava kolmen lapsen yh.
kampaajathan ne niitä viksuimpia yhteiskunnassa aina on. Ihan kaunis on ja niin ovat muutkin naiset sarjassa.
Ajattelin, että jonkinlaista itsesuojeluvaistoa pitäisi olla tai harkintaan ainakin, ettei ihan päätäpahkaa ihastu/rakastu johonkin 14 vuotta nuorempaan. Niissä pakkaa sitten tulemaan se pettymys hetken päästä ja sehän meinasi tulla jo alkuunsa kun tyyppi piti ikäeroa liian suurena.
Arvaan, ettei mies myöskään ole mikään proffa, niin kuin frisööreillä harvoin.
Lycka till vaan.
kampaajathan ne niitä viksuimpia yhteiskunnassa aina on. Arvaan, ettei mies myöskään ole mikään proffa, niin kuin frisööreillä harvoin.
Onko tässä nyt joku väittänyt erityisen älykkääksi ja viisaaksi? Puhuttiin ihanasta ihmisestä... Ja miksi helvetissä sen miesystävän pitäisi olla joku proffa????
kampaajathan ne niitä viksuimpia yhteiskunnassa aina on.
No tässä tapauksessa ainakin. Omituinen kommentti sulta kaiken kaikkiaan, mutta Piassa on juuri elämänkokemusten tuomaa viisautta ja syvyyttä.
kaikki huorat eivät ole kampaajia.
kaikki huorat eivät ole kampaajia.
Tunnustan! Mä ainakin vähän itkin kun Pia tänään jakson lopussa kertoi kuolleesta ystävästään ja ikävästä. Jotenkin niin aito ihminen. Mulle tulee sarjan kautta mielikuva sisukkaasta suomalaisesta naisesta, joka ei turhasta valita ja selviää vaikka mistä.
Kauniisti kertoi ystävästään, mutta minusta tuo loppu meni vähän överiksi. Siis se, että oikein kuvasi, että katsokaa nyt, hei mä itken! Olisi voinut kameran sammuttaa siinä vaiheessa.
,
Miksi olisi pitänyt sammuttaa, aitoa elämää.
Ihana ihminen, aito ja sanoo asiat kuten ne on ja hyvin sinnikäs näyttää olevan. Onnea vaan elämään ja suhteeseen. En ole koskaan luonnossa tavannut, mutta ohjelman perusteella tämä kommentti.
oliko kyseessä Pian sisko tai äiti. Mutta ystävä.
On täytynyt olla sitten tosi hyvä ystävä, kun ei ole uutta saman veroista löytynyt.
No, harmitti, etten nähnyt koko sarjasta kuin pätkiä sieltä täältä.
Pia on kyllä harvinaisen fiksu kampaajaksi, ainakin sen perusteella, mitä itselläni on kokemusta ko. alan ihmisistä.