Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä suunnitelmissa lapsien mentyä nukkumaan?

Vierailija
06.04.2012 |

Mua panettaa ihan täysillä. Mitenhän saisin ton miehen mukaan hommaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

munaa niin kyllä se siitä.

Vierailija
2/8 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttämistä puolisolleni, joka on juuri nyt PÄIVÄUNILLA, ja joka valittaa mulle siitä, että pidän meteliä kun neuvon lapsia käyttäytymään.

Haistakoon vaan vitun koko paska. Toisaalta voisinhan mä lähteä baariin ottamaan kunnon kännit, mutta aina kun mä olen tästä talosta vartinkin pois, täällä räjäytetään pommi ja kaikki on saatanan sekaisin. Nyt kun on ite paikalla, pystyy vahtimaan järjestyksen säilymistä paremmin, eikä taas tarvitse käyttää koko huomista päivää siivoamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat lapset varmaan valvovat melkein siihen, mihin mäkin. Jos menevät aikaisemmin nukkumaan, mä katson töllöä ja/tai surffaan netissä.

Vierailija
4/8 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttämistä puolisolleni, joka on juuri nyt PÄIVÄUNILLA, ja joka valittaa mulle siitä, että pidän meteliä kun neuvon lapsia käyttäytymään.

Haistakoon vaan vitun koko paska. Toisaalta voisinhan mä lähteä baariin ottamaan kunnon kännit, mutta aina kun mä olen tästä talosta vartinkin pois, täällä räjäytetään pommi ja kaikki on saatanan sekaisin. Nyt kun on ite paikalla, pystyy vahtimaan järjestyksen säilymistä paremmin, eikä taas tarvitse käyttää koko huomista päivää siivoamiseen.

se vois laukaista tilanteen. Ja sut.

Vierailija
5/8 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun on pitkäperjantai, niin pitkän kaavan mukaan...

Vierailija
6/8 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset nukahti, kaadettiin lasit viiniä.

Kai mä kohta laitan koneen kiinni ja kömmin miehen kainaloon juttelemaan...

Vierailija
7/8 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsin kohta lapsen kanssa pehkuihin

Vierailija
8/8 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuuntelen tässä joko lapset nukkuu. Taidan kattoa vielä Kavan lain...ja kaadoin lasin tähän läppärille..p*****le!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi