Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaikki Kokoomus-puolueen kannattajat rikkaita tai hyvissä ammateissa?

Vierailija
06.04.2012 |

Useinhan he ajavat rikkaiden asioita.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä silläkin uhalla, että leimataan moukaksi/sossutuella eläväksi. Tai leimatkaa vaan, ei kiinosta, kun en täytä kriteereitä.

Vierailija
22/48 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin äänestän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosialidemokraattiset arvot ovat lähimpänä omia. Olemme työssäkäyviä, tulot yhteensä n. 10 000 euroa kuussa. Brutto siis vaan.

Vierailija
24/48 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosialidemokraattiset arvot ovat lähimpänä omia. Olemme työssäkäyviä, tulot yhteensä n. 10 000 euroa kuussa. Brutto siis vaan.

Vierailija
25/48 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajaisi heidän asemaansa. Olen kyllä ilahtunut, kun täälläkin aletaan nähdä kokoomuksen valehtelu. Toivottavasti se näkyy seuraavissa vaaleissakin.

Vierailija
26/48 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun täällä on vain 4000 €/kk tienaavia.

Vierailija
27/48 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ollut heikossa asemassa huonosti koulutettuna ja karesssinkin alla ilman asuntoa, autoa tai mitään tuloja ja siinä samalla kannatellu kymmenientuhansien eurojen velkataakkaa ulosotossa, eikä usko oikeiston oikeudenmukaisuuten järkähtänytkään.. sosialismi on sairautta ja verotus varastamista. kuka vaan voi menestyä.

Vierailija
28/48 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en äänestä kokoomusta. Mies on ennen äänestänyt, mutta alkaa hänenkin mielensä muuttua.

Varsinkin kun täällä on vain 4000 €/kk tienaavia.

Vierailija
29/48 |
24.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos tulot koostuu palkasta tai saa jonkinlaisia tulonsiirtoja, ei kannata äänestää kokoomusta.

Vierailija
30/48 |
21.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä olen.

Joakim, toimitusjohtaja, Espoo

Vierailija
31/48 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät aina. Mieheni ajaa rekkaa ja minä opiskelen lukiossa. Äänestämme kokoomusta. Olen yrittäjä lähtöisestä perheestä, niin siksi ääneni menee kokoomukselle.

Vierailija
32/48 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hankin s-etukortin ja oon nyt osakeenomistaja, joten luonnollista että äänestän kokoomusta.

Vierailija
33/48 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on noin 20 rikasta. He eivät ole kiinnostuneita valtion jakamista tuista. 

Vierailija
34/48 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen kokoomuksen äänestäjä on palkansaaja joka yrittää säästää pahan päivän varalle. 

Vierailija
35/48 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani köyhä opiskelija eikä mitään varmuutta ns onnistumisista, olin (wanhan liiton) Kokoomuksen kannattaja tai paremminkin "niinistöläisiä". Ei olisi tullut mieleenkään äänestää mitään vasemmalle haiskahtavaa - "jokainen on oman onnensa seppä" ja jos ei huvita takoa, sitten on parempi olla itkemättä.

Nykyään tosin äänestän persuja, protestina Sekoomuksen munattomalle linjalle joka johtunee saamattoman venkuloivasta puheenjohtajasta.

Vierailija
36/48 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taas on tyypillinen argumentti sellaiselta, joka ei politiikkaa todellakaan seuraa. "Kaikki ne ovat samanlaisia. Turha yrittää mitään. Äänestän vitsillä kokoomusta/demareita/persuja kun Jykä/Timppa/Jutta on niin ihku/retee/kissa".

Jos saisin käteeni neljä puhetta joista puuttuisi kirjoittajan nimi. Puheet olisi laatinut Vihreitten, Kokoomuksen,Demareiden ja Kepun puoluejohtajat, en tietäisi kenen puheista on kysymys. Kaikki ne on samassa juonessa ja ajaa samoja asioita vaikka Kepu nyt jätettiinkin rannalle hallituksesta.

yrittäjiä palvotaan kun he työllistävät? Otan esimrkiksi hoivapalvelun, mistä minulla on omakohtaista kokemusta. Fakta on, että yrityksen tehtävä on tuottaa voittoa. Ok, mutta mummot/papat eivät saa EDES SITÄ MITÄ HEILLE ON LUVATTU. Markkinatalouden nimissä.

'

Jos ei  sairaanhoitajat saa kunnon palkkaa  tai kohtuullista verotusta, niin kyllä ne mummot jäävät hoitamatta. Vain kommunismissa pakotetaan töihin ruokapalkalla ja hoitotulokset ovat sitten sitä tasoa.

Ei sitä rahaa muulaltakaan saada, jos ei ole yrityksiä.  Ei kunnan töissä olevat kauan voisit toisilleen palkkaa maksaa.

Vierailija
37/48 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa; persaukinen pienessä vuokra-yksiössä asuva tuttu äänestää kokoomusta. Varmaan kuvittelee olevansa jotakin enemmän eikä ymmärrä ettei se hänen asiaansa edistä mitenkään.

Vierailija
38/48 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen kokoomuksen äänestäjä on palkansaaja joka yrittää säästää pahan päivän varalle. 

Tai ihan vaan vinguttaa visaa ja kulkee rinta rottingilla. Näin ainakin meidän kunnallisvaaliehdokas joka sai kolme ääntä.

Vierailija
39/48 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskituloinen duunari, joka on vuosia jo äänestänyt Kokoomusta (myös opiskelijana). Pidän tärkeänä työntekemistä ja yrittämistä.

Vierailija
40/48 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkyvyttömyyseläkkeeni on alle 3000 euroa kuukaudessa, ja Kokoomusta äänestän. Haluan parasta Suomelle.