Onko kaikki Kokoomus-puolueen kannattajat rikkaita tai hyvissä ammateissa?
Kommentit (48)
akateemisia työläisiä. Ei välttämättä rikkaita mutta koulutettuja.
perustamaan firman, että sai monta alaista, joille kaikille maksaa palkkaa.
Ja niin ärsyttävän pahis on, että vielä kantaa omalla, ja ainakin ap:n mielestä SUUNNATTOMALLA omaisuudellaan kaiken vastuun firmastaan.
Juu ja minäkin nimenomaan yksinhuoltajien lastenvaunujen ilmakumipyörien alle käyn nastoja iltaisin laittamassa, mutta en taatusti sille pyörätielle, missä lapseni omilla kiiltävillä pyörillään ajavat.
Ilkeitä ollaan ja ilkeyksissämme myös maksamme veroja aika tavalla. Mutta siis vain ilkeyttämme.
kokoomuslaiset ole juuri niitä, jotka käyvät töissä ja maksavat veroja? Toisin kuin arhinmäkeläisvassarit ja vihreät tulonsiirtojen varassa eläjät.
Valitettavasti lähipiirissä on pitkäaikaistyötön, yhteensä kai parisen kuukautta palkkatyötä tehnyt ja sen jälkeen kotona lunssinut ja kolme-neljä päivää viikossa kuuden tunnin päivää tukitöissä tehnyt loinen. Kokoomusta kannattaa ja yrittäjien etua ajaa, työntekijät eivät hänen mielestään esimerkiksi lomaa tarvitse.
Noin kauas sitä voi ihminen todellisuudesta ajautua kun tarpeeksi yhteiskunnan avustuksella elää. Järkyttävää.
olen rikas, mitä sitä häpeilemään.
Ja olen aina äänestänyt Kokoomusta.
Onko nyt hyvä?
Ennen varmaan olivatkin, mutta nykyään ei ole edes kovin harvinaista että duunarikin äänestää kokoomusta/kannattaa perinteisesti kokoomuslaisina pidettyjä arvoja.
Onko tämä sitten sitä että halutaan kuulua ns. pärjääjien joukkoon, miettimättä asioita sen pitemmälle. En tiedä. Harmillista joka tapauksessa. Hyvin on mennyt tämä yhden ainoan vaihtoehdon tuputtaminen perille...
molemmat akateemisia, työssäkäyviä, hyvätuloisia, meillä on lapsia ja äänestämme sosialidemokraatteja.
Onko tämä sitten sitä että halutaan kuulua ns. pärjääjien joukkoon, miettimättä asioita sen pitemmälle.
Mutta ei raha ja kokoomus tee autuaaksi.
Itse olemme akateemisia, yli 4000e palkat molemmilla ja minä äänestän vihreitä, mies demareita. Minä haluaisin, että huomioitaisiin se, mitä annettavaa meillä jää tuleville sukupolville ja minä, minä, minä, minä -ajattelu jätettäisiin vähemmälle.
Onko tämä sitten sitä että halutaan kuulua ns. pärjääjien joukkoon, miettimättä asioita sen pitemmälle.Mutta ei raha ja kokoomus tee autuaaksi.
Itse olemme akateemisia, yli 4000e palkat molemmilla ja minä äänestän vihreitä, mies demareita. Minä haluaisin, että huomioitaisiin se, mitä annettavaa meillä jää tuleville sukupolville ja minä, minä, minä, minä -ajattelu jätettäisiin vähemmälle.
Voi kulta, oikeastiko kuvittelet että Vihreät pelastaa maailman?
jotain sairaanhoitajia tai merkonomeja, joiden ei oikeasti missään nimeässä kannattaisi äänestää oikeistolaisia. Kokoomusta äänestämällä luulevat kai jotenkin nousevansa rikkaimpaan ja kauneimpaan kansanosaan.
Sitä käyttävät ihmiset, joilla ei oikeasti ole mitään järkevää argumentoitavaa.
Onko tämä sitten sitä että halutaan kuulua ns. pärjääjien joukkoon, miettimättä asioita sen pitemmälle.Mutta ei raha ja kokoomus tee autuaaksi.
Jos saisin käteeni neljä puhetta joista puuttuisi kirjoittajan nimi. Puheet olisi laatinut Vihreitten, Kokoomuksen,Demareiden ja Kepun puoluejohtajat, en tietäisi kenen puheista on kysymys. Kaikki ne on samassa juonessa ja ajaa samoja asioita vaikka Kepu nyt jätettiinkin rannalle hallituksesta.
suurin osa antaa äänensä itseään vastaan.
Kokoomus on ei hyvä tuloisten vaan todella varakkaiden asioiden hoitaja. Mutta mielikuvituksella näyttää pääsevän elämässä pitkälle. Tuntuu mukavalta olla edes kerran elämässään ökyjen kanssa samassa veneessä. Äänestyskopissa.
Olemme itse hyvätuloisia, voisi kuvitella, että Kokoomuksen kohderyhmää Espoon pientaloalueelta. Arvot ratkaisevat ja pitkäaikanenen ja tarkka politiikan seuraaminen. Kokoomus antaa toisella ködellä jotakin pikkuhiluja pieni- ja keskituloisille, mutta samalla kaivinkoneella koroilla eläville. Seuratkaa hyvät ihmkiset asioita. Ja pienten yritysten omistajien kannattaa äänestää Demareita.
pitää äänestää Demareita. Johan se Haloska sanoi siinä dokumentissa että PK yritykset eivät ole mistään kotoisin eikä lähellä hänen sydäntään. Myös demari Ulpu Iivari sanoi että yritykset eivät ole kiellettyjä mutta eivät myöskään toivottuja. Hän hyväksyy vain 3- sektorin yritykset eli ne jotka työskentelee julkishallinnon kainalossa.Sosialistiseen (demari) ideologiaan ei kuulu PK yritykset. Oppi perustuu marxilaisuuteen jossa kaiken omistaa valtio.Demari puhuu työvoimasta, ei ihmisestä. katsokaa ketä äänestätte.Oppinsa on 1800 luvulta.
taas on tyypillinen argumentti sellaiselta, joka ei politiikkaa todellakaan seuraa. "Kaikki ne ovat samanlaisia. Turha yrittää mitään. Äänestän vitsillä kokoomusta/demareita/persuja kun Jykä/Timppa/Jutta on niin ihku/retee/kissa".
Jos saisin käteeni neljä puhetta joista puuttuisi kirjoittajan nimi. Puheet olisi laatinut Vihreitten, Kokoomuksen,Demareiden ja Kepun puoluejohtajat, en tietäisi kenen puheista on kysymys. Kaikki ne on samassa juonessa ja ajaa samoja asioita vaikka Kepu nyt jätettiinkin rannalle hallituksesta.
taas on tyypillinen argumentti sellaiselta, joka ei politiikkaa todellakaan seuraa. "Kaikki ne ovat samanlaisia. Turha yrittää mitään. Äänestän vitsillä kokoomusta/demareita/persuja kun Jykä/Timppa/Jutta on niin ihku/retee/kissa".
yrittäjiä palvotaan kun he työllistävät? Otan esimrkiksi hoivapalvelun, mistä minulla on omakohtaista kokemusta. Fakta on, että yrityksen tehtävä on tuottaa voittoa. Ok, mutta mummot/papat eivät saa EDES SITÄ MITÄ HEILLE ON LUVATTU. Markkinatalouden nimissä.
kuuntele ja ota selvää asioista. Sinulle on jäänyt mieleen jotain outoja sivulauseita, joita voi tulkita sitten omasta sosialistikommunistipaniikki -vinkkelistään katsoen. Sosialidemokrattia on eriasia kuin kommunismi ja eriasia kuin sosialismi ja eriasia kuin Neuvostoliitto.
Mutta yrittäjien tulospalkkiot ovatkin sitten hirrrrrrrveeen tärkeä asia. Tätä kokoomus haluaa! Tätäkö sitten pitäisi kannustaa?
Mehän tienaamme ihan törkeästi, mässäämme ja mälläämme ja käytämme koko elämämme köyhien ja huono-osaisten tuhoamiseen ja nöyryyttämiseen.
Lisäksi aiheutamme pahaa oloa ihan kaikille kanssaolijoille, kaadamme roskat katuojiin, levitämme nastoja pyöräteille ja myrkytämme kaikki kissat.
Olemme siis täydellisesti pahuuden ruumiillistumia.
Happy?