Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi teille ei tullut enempää kuin yksi lapsi?

Vierailija
06.04.2012 |

Ja ei tarvii muiden kuin yksilapsisten vastata.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uuden miehen kanssa ollaan liian mukavuudenhaluisia enää tylsiin pikkulapsiperherutiineihin.

Vierailija
2/18 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenmenoja, viimeisimmän jälkeen ukkokin häippäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenmenoja, viimeisimmän jälkeen ukkokin häippäsi.

Vierailija
4/18 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halunnut kuin yhden lapsen...

Vierailija
5/18 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin ole siitä mitään murhetta ottanut. Olen tosi iloinen tästä yhdestäkin.

Vierailija
6/18 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on niin paska! En olisi tehnyt tätä ensimmäistäkään (hänen kanssaan), jos olisin avannut silmät heti alussa. Suututtaa ettei lapsi tule saamaan sisaruksia. Lapsi on kyllä ihana ja rakas. Samaa ei voi isästään sanoa...

Vierailija
7/18 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska synnytys sattui niin paljon, sitten en jaksanut, koska pikkulapsivaihe oli niin raskas lapsen kanssa, joka ei ikinä nukkunut kunnolla. Nämä pelot meni ohi kun lapsi oli 5 v, ja silloin jo vähän puhuimme miehen kanssa toisesta lapsesta. Mutta siihen vaiheeseen sattui sitten vähän raskas elämänvaihe, pieni kriisi miehen kanssa, masennusta yms, ja tulimme siihen tulokseen, että ei kannata tehdä toista lasta tällaiseen tilanteeseen. Kriisi meni ohi, mietimem toista lasta taas siinä vaiheessa, kun lapsi oli ekalla luokalla, mutta elämä oli niin mukavaa ja helppoa, pitkästä aikaa, että emme halunneetkaan aloittaa taas vauva- ja pikkulapsiperheen elämään. Nyt olen jo liian vanha saamaan toista lasta. Joskus on vähän harmittanut, ettei sitä toista lasta tehty, toisinaan taas olen siitä iloinen, kuten esim. lapsen pahimmassa teiniangsti-vaiheessa...

Vierailija
8/18 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen jälkeen olen oppinut ymmärtämään biologiaa enemmän enkä ole enää vahingossa raskautunut. Harkittuun lapseen ei ole ollut tilaisuutta, koska olen ollut vain lyhyissä suhteissa.

Vierailija
9/18 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen synnytys johti inkontinenssiin, kuukausien avanteeseen ja lopulta kohdunpoistoon.

Mutta alatiesynnytys on tietysti se paras vaihtoehto :)

Vierailija
10/18 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että toista ei vain ole kuulunut. Yhden keskenmenon saanut. Vielä tosin ei olla luovutettu toisen suhteen.

Vierailija
11/18 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin yhden. Piste. Vedin piuhat poikki heti kun tuli 30v mittariin.

Vierailija
12/18 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskosraskauden jälkeen on ollut 6 keskenmenoa. Nyt on tullut jo ikä vastaan. :(

Ei siis saatu, vaikka haluttiin. :(

Vierailija
13/18 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme ainakaan toistaiseksi tiedä, miksi. Mutta ei olla vielä heitetty kirvestä kaivoon asian suhteen.

Toisaalta ajattelen, että meillähän on kaikki hirveän hyvin näinkin. Eli jos toista lasta ei tule, niin ei se mikään maailmanloppu ole.

Vierailija
14/18 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kriisin perään. Koko ajan huojutaan eron partaalla. Toista ei uskalla hankkia, vaikka ilmeisesti kumpikin haluaisin. Mutta seksiä ei enää ole, eikä oikein mitään yhteistä.

Vierailija
15/18 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tokaan ei enää henkinen kapasiteetti riittänyt

Vierailija
16/18 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi oli vauva enkä löytänyt sopivaa miestä enää ennenkuin oli liian myöhäistä. Toisaalta olen sitä mieltä, että jokatapauksessa lapset tehdään vaan yhden ihmisen kanssa.

En luultavasti olisi uskaltanut edes tehdä toista; tämän ainokaisen vauva- ja toinen vuosi oli niin rankkoja. Olin luultavasti väsymyksestä ja katkeruudesta johtuen jossain psykoosissa osittain. Jos joutusin vielä samaan tilanteeseen, tekisin luultavasti laajennetun itsemurhan.

Vierailija
17/18 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole fanaattinen alatiesynnytyksen puolestapuhuja vaikka kätilö olenkin.

Vierailija
18/18 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole fanaattinen alatiesynnytyksen puolestapuhuja vaikka kätilö olenkin.