Gladiaattorisandaalit!
Sinä, joka ostit semmoiset, kun ne olivat kuuminta hottia: vieläkö aiot käyttää niitä ensi kesänä?
Kommentit (6)
mä en tykkää niistä ollenkaan (mutta mua ei haittaa, jos joku muu tykkää, kukin tyylillään). Selailin jonkun blogin entryjä kauas taaksepäin ja siellä tuli vastaan gladiaattorisandaalit. Silloin niitä oli ihan joka blogissa. Mietin vaan, olivatko ne ihan sen kesän juttu, vai onko jääneet jollakulla käyttöön pitemmäksikin aikaa.
Tänä kesänä aion ostaa haaremihousut, semmoiset oikein isot, joihin mahtuu vaikka vauva päiväunille.
Ap
mä en tykkää niistä ollenkaan (mutta mua ei haittaa, jos joku muu tykkää, kukin tyylillään). Selailin jonkun blogin entryjä kauas taaksepäin ja siellä tuli vastaan gladiaattorisandaalit. Silloin niitä oli ihan joka blogissa. Mietin vaan, olivatko ne ihan sen kesän juttu, vai onko jääneet jollakulla käyttöön pitemmäksikin aikaa.
Tänä kesänä aion ostaa haaremihousut, semmoiset oikein isot, joihin mahtuu vaikka vauva päiväunille.
Ap
Koska ne sitten olivat niissä blogeissa muodikkaita? Tukholmassa ne olivat kuuminta hottia kesällä 2009, joten voipi olla jokuset jälkineet senkin jälkeen ostettu.
Muistan tuon ajankohdan, sillä asuin tuolloin Tukholmassa ja kauhistelin noita popoja, joita joka toisella kollegalla oli.
Ap
Koska ne sitten olivat niissä blogeissa muodikkaita? Tukholmassa ne olivat kuuminta hottia kesällä 2009, joten voipi olla jokuset jälkineet senkin jälkeen ostettu.
Muistan tuon ajankohdan, sillä asuin tuolloin Tukholmassa ja kauhistelin noita popoja, joita joka toisella kollegalla oli.
ei jäänyt päiväykset mieleen. Pari vuotta sitten kuitenkin.
Ap
85! Vielä tosi hyväkuntoiset, sillä eihän nahka mihinkään huonone, sen kun paranee vanhetessaan:) Tosin en ole käyttänyt niitä ainakaan 20 vuoteen. Olen säästänyt ne muistuttamaan ajasta, jolloin olin nuori ja vapaa matkustamaan kaikkiin ihaniin biletyspaikkoihin!
http://www.stylebop.com/fi/women/shoes/flats/
Eli kaiketi kehtaan vetää jalkaan vielä tänäkin kesänä.
ja nyt nolottaa?
En myöskään ole trendeistä huolimatta hankkinut esim. haaremihousuja tai leggingsejä. Ruma vaate on ruma, vaikka miten trendikäs olisi.