Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskooppisi ja kuvaile millainen olet!

Vierailija
06.04.2012 |

RAPU (23.6 syntynyt olen)

Olen iloinen ja avoin. Positiivisen elämän asenteen omaava. Muista huolehtiva "tiikeriemo" ... :) vaikka saattaa kuulostaa tähän asti aika kiltiltä, niin sit löytyy myös täysi kääntöpuoli musta, eli erittäin tempperamenttinen ja tulinen luonne! joten joskus eläminen minun kanssa vaatii hermoja, eikä minua kannata suututtaa tai ainakin jos minua haukkuu loukkaannun erityisen verisesti. En sieltä rohkeimmasta päästä, mutta en kauhean ujokaan. Tosin lapsena olin hirmu ujo et ihan normaalien asioiden tekeminen saattoi tuottaa vaikeuksia. Lapsi ja eläinrakas olen myös. Jotkut piirteet itsessäni ovat erityisen naiselliset ja viettelevät. Sitten olen intohimoinen rakastaja ja ehdottomaa vaimomatskua! ;)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella herkkä, empaattinen, huumorintajuinen ja temperamenttinen. Suutun melko helposti ja kannan kaunaa.

Haluan huolehtia muista. Perhe ja koti on mulle tärkeintä. Olen äidillinen.

Olen sosiaalisesti melko arka vaikka muuta ehkä luulisi.

Olen taipuvainen ylipainoon.

Vaivun välillä masennukseen, mutta silti menen eteenpäin hammasta purren ja paistaa se pv risukasaankin ajatuksella.

Rakastan eläimiä ja lapsia. OLen tiikeriäiti ja voi sitä poloista joka lapsiani kiusaa.

:)

Vierailija
2/5 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo, vaalea, vetäytyvä, hiljainen, omissa oloissani viihtyvä, äärimmäisen epädramaattinen. En pidä voimakkaista hajuvesistä tai räväköistä vaatteista enkä ole temperamenttinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkeäkin on, mutta tunne vie useimmiten.

Vierailija
4/5 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa asiassa aika härkämäinen mutta en kaikessa.

Olen aika rauhallinen (sinkkuna kyllä hyvinkin menevä), luotettava, uskollinen ja huumorintajuinen. Olen vähän laiska, tai hoidan kyllä velvollisuuteni jopa ylitunnollisesti, mutta "ylimääräiseen" ei aina riitä into vaan menee sitten sohvalla löhöilyksi vapaa-aika. Tykkään hyvästä ruoasta ja juomasta. Olen aika maanläheinen siinä mielessä, että tykkään esim. kasveista (kasvatan kaikenlaista mitä nyt ruukussa voi kasvattaa).

Olen kesä- ja kevätihminen. Syksy ja talvi on tosi masentavia, keväällä/kesällä herään eloon. En ole materialisti siinä mielessä, että haalisin jotain kalliita merkkivaatteita tai -tavaroita, jopa päinvastoin. Siinä mielessä olen materialisti, että jotenkin "kiinnyn" tavaroihin ja minun on vaikea heittää mitään pois.

Härkien sanotaan olevan myös mustasukkaisia/omistushaluisia. En kyllä ole erityisen mustasukkainen, tosin pikkuisen on mielestäni syytäkin olla (ts en ole välinpitämätön). Omistushalu... joskus kyllä etenkin nuorempana on tullut sellaisia fiiliksiä, että jos mä vaikka olen hirveästi fanittanut jotakin bändiä tms ja sitten joku kaveri on alkanut fanittaa sitä myös, niin mulle on tullut sellainen olo että se on MUN juttu ei kenenkään muun :D

Siinä olen aika härkämäinen, että pysyttelen helposti vanhassa ja hyväksihavaitussa sen sijaan, että uskaltaisin kokeilla uutta. Esim. ravintolassa otan herkästi sen saman annoksen aina, kun se on kerran jo hyväksi todettu.

Vierailija
5/5 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua olla leijonien tapaan suosion keskipisteenä. Loppu kevät, kesä ja alkusyksy on mahtavaa aikaa. Lapset eri tärkeitä - pienestäkin leijonaemo saattaa ärähtää jos asia ei miellytä lapsia koskien. Sota siis leimahtaa...

Mitäs muita nyt olikaan tyypillistä leijonalle ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi