Eikö naapurit ikinä muulloin kokkaa?
Me on asuttu tässä nyt vuodenvaihteesta, ja tänään, ekaa kertaa tulee naapurista ruuan tuoksua, nam! Ainakin kaalta ja lihaa... Siis eikö ne ole aiemmin kokkailleet? Kun ei mitään tuoksuja ole tullut meille. Ja meneekö meidän ruuan tuoksut heille aina? Varmaan niitä harmittaa, kun me kokataan vähän useammin.
Vai mistä johtuu, että juuri tänään tuoksut tulee meille?
Kommentit (46)
Kuinka monta nasevaa näppäilyvirhettä voikaan tulla yhteen ketjuun?
etkö ymmärrä? Voi sissus sentään :D
työssäkäyvät kokkaa pyhinä ja viikonloppuisin- ainakin meillä - ja arkena syödään valmisruokia
t. napurisi?
työssäkäyvät kokkaa pyhinä ja viikonloppuisin- ainakin meillä - ja arkena syödään valmisruokia
t. napurisi?
kunhan ihmettelen, ettei ole aiemmin tullut hyviä ruuan tuoksuja meille. Jos siis viikonloppuisin tekisivät ruokaa... eli oletan vaan etteivät tee :)
ps. et ole naapurini.
kaalta = kaalia
mä en kanssa totu tuohon taivutusmuotoon ikinä... mieheni tuota käyttää ja ekaa kertaa kuullessa ihmettelin mistä se horisee.
ap: jos naapurisi kokkaa ekaa kertaa, en usko että kaaliruualla kokin uraa aloittelis.
kaalta = kaalia
mä en kanssa totu tuohon taivutusmuotoon ikinä... mieheni tuota käyttää ja ekaa kertaa kuullessa ihmettelin mistä se horisee.ap: jos naapurisi kokkaa ekaa kertaa, en usko että kaaliruualla kokin uraa aloittelis.
joten selittynee sillä.
makaronista ja ketsupista ei paljon tuoksuja irtoa
Vai ollaanko teillä aina sisällä kotona odottamassa naapurin tuoksuja?
joten selittynee sillä.
makaronista ja ketsupista ei paljon tuoksuja irtoa
Mun tekis mieli mennä kylään sopivalla hetkellä, sillä mun mukelot eivät välitä kaalesta, joten sitä harvoin teen itselleni mitenkään.
Vai ollaanko teillä aina sisällä kotona odottamassa naapurin tuoksuja?
mutta joo, kotona ollaan lähes aina. Kokkaavat siis yöllä, jolloin nukutaan eikä olla tuoksuttelemassa :D Senkö vuoksi näen ruokaunia?
Jep jep.
Hyvää pääsiäistä kaikille! toivoo ap
Jotakuta siis melkeinpä häiritsee ettei naapurista tulvi tarpeeksi hajuja omaan huoneistoon.
Jotakuta siis melkeinpä häiritsee ettei naapurista tulvi tarpeeksi hajuja omaan huoneistoon.
Kyttääjä-nuusku, häpeä itseäsi
olenko nyt jotenkin paha, ilkeä ihminen?
ja suorastaan syöksyt raportoimaan INTERNETTIIN, eikö sinulla ole mitään häpyä.
Ja vielä vauva-foorumille! Suomalaisen yhteiskunnan näyteikkunalle, kaiken kansan näkyville!
Tämä asia on nyt clousattu, tiedän syyn :)
ap
Onk teil semmossii?