Saisin sinunkin miehesi itselleni, jos vain haluan.
Kaikista uskollisuudelle vannoutuneimmatkin ovat langenneet, jos vain olen päättänyt :) Turha mainita, että en ole pelkästään kaunotar vaan myös miesten mielet tunteva ja sen takia osaan manipuloida. Jopa kiihkouskovaiset langenneet.
Kommentit (78)
ihan tiedoksi, tämä onjo ties kuinka mones aloitus samasta peen jauhannasta. Menehän nyt vaikka neulomaan tai tule toki koittamaan mun miestä, et saa.
Jolene, Jolene, Jolene, Jolene
I'm begging of you please don't take my man
Please don't take him just because you can
Your beauty is beyond compare
With flaming locks of auburn hair
With ivory skin and eyes of emerald green
Your smile is like a breath of spring
Your voice is soft like summer rain
And I cannot compete with you, Jolene
He talks about you in his sleep
There's nothing I can do to keep
From crying when he calls your name, Jolene
And I can easily understand
How you could easily take my man
But you don't know what he means to me, Jolene
Please don't take him just because you can
You could have your choice of men
But I could never love again
He's the only one for me, Jolene
I had to have this talk with you
My happiness depends on you
And whatever you decide to do, Jolene
Please don't take him even though you can
Jolene, Jolene
Minun mieheni on 100% homoseksuaalinen, joten häntä et saisi seksiin kanssasi, vaikka mitä tekisit. T: Homo 30v.
Kaikista uskollisuudelle vannoutuneimmatkin ovat langenneet, jos vain olen päättänyt :) Turha mainita, että en ole pelkästään kaunotar vaan myös miesten mielet tunteva ja sen takia osaan manipuloida. Jopa kiihkouskovaiset langenneet.
jonkun ottaa niin kyllä siinä ennenpitkää joku johonkin lankeaa. Eri asia on sitten kuinka tervettä se on. Se että tyydytät itseäsi tuollaisilla kaikkivoipaisuusfantasioilla on kuule vähän pelottavaa.
saaminen sänkyyn ei ole kovinkaan vaikeaa jos itse on nainen (ja mies hetero). Ehkä ikä tulee jossain kuusikymppisenä vastaan mutta muuten. Joten kannattaa käyttää manipulointitaitonsa johonkin haastavampaan kuin varattujen miesten kaatamiseen.
En valitettavasti ap ymmärrä, millä asialla kehastelet. Avauksestasi päätellen, et todellakaan tunne miehiä. Eikö tuo nyt ole aika vähän itseltä vaadittu? Kukapa nainen ei saisi itselleen melkein ketätahansa miestä, ainakin hetkeksi? Yleensä vaan naisille ei kukatahsan kelpaa.
Eiköhän se yleensä ole vähän päin vastoin? Jos olisit mies, ja väittäisit että saat kenentahansa miehen puolison itsellesi, voisit olla jotenkin ihmeellinen.
Aika helpolla noi miehet lähti mukaan, ei siinä tarvittu edes mitään manipulointitaitoja, kun lupasi varmaa seksiä niin KAIKKI varatutkin lähti, joille vaan ehdottelin. Olinko ehkä jopa parempi kuin sinä tässä asiassa, kuka tietää;)
Joka tapauksessa pidemmän päälle aika tylsää, kun varatut alkoi soittaa perään ja vonkaamaan lisää piparia.
Aika helpolla noi miehet lähti mukaan, ei siinä tarvittu edes mitään manipulointitaitoja, kun lupasi varmaa seksiä niin KAIKKI varatutkin lähti, joille vaan ehdottelin. Olinko ehkä jopa parempi kuin sinä tässä asiassa, kuka tietää;)
Joka tapauksessa pidemmän päälle aika tylsää, kun varatut alkoi soittaa perään ja vonkaamaan lisää piparia.
...joissa kaikki ne ovat lähteneet, joita nainen X on kokeillut. Mutta tuo on aivan eri asia kuin että kaikki maailman miehet lähtisivät tämän saman naisen matkaan. Se joukko, joita X on kokeillut, ei ole edustava otos kaikista miehistä.
Tilastotieteen alkeet.
kaikkia miehiä, ehkä sellaisia jotka ovat turhamaisia, omahyväisiä ja luulevat itsestään liikoja. Mun miestä ei kukaan manipuloi, voi ehkä kohteliaisuuttaan teeskennellä "mukavaa miestä" mutta ei oikeesti kyllä kiinnostu vaikka heti leväyttäisit värkkis eteen. Ei kaikki miehet ole niin piparin perään.
tuu hakee pois. Molemmat on rämiä.
Saisin sinunkin miehesi itselleni, jos vain haluan. Kaikista uskollisuudelle vannoutuneimmatkin ovat langenneet, jos vain olen päättänyt :) Turha mainita, että en ole pelkästään kaunotar vaan myös miesten mielet tunteva ja sen takia osaan manipuloida. Jopa kiihkouskovaiset langenneet.
Tervetuloa hakemaan. Jos laitat osoitteesi, voin vaikka korkeimman omakätisesti tuoda ton mulkeron sinne. Saat pitää.
Mieheni tosin ei ole enää mikään ihan nuori, ikäisekseen silti ihan OK, on kunnon käytöstavat , rahaa riittää, osaa keskustella jne.
Miksi et siis halua miestäni? Mikä siinä on vikana Tuossa se nököttää sohvalla ja katsoo lasten kanssa jotain DVD:tä sen sijaan että olisi luonasi.
ja ilmaiset viinat, niin todella harva kieltäytyy. Siis niissä piireissä, joissa liikut.
Totta. Kun lupaa miehelle 500 euroa panosta ja ilmaiset viinat, niin todella harva kieltäytyy. Siis niissä piireissä, joissa liikut.
mun miehen kaikki naiset on olleet vähintään 80 kiloisia ja E-kuppisia eli jos tälläinen vartalo löytyy niin varmaan saisitkin.
mut jos oot laiha niin ei lähde ei..