Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisin sinunkin miehesi itselleni, jos vain haluan.

Vierailija
06.04.2012 |

Kaikista uskollisuudelle vannoutuneimmatkin ovat langenneet, jos vain olen päättänyt :) Turha mainita, että en ole pelkästään kaunotar vaan myös miesten mielet tunteva ja sen takia osaan manipuloida. Jopa kiihkouskovaiset langenneet.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista uskollisuudelle vannoutuneimmatkin ovat langenneet, jos vain olen päättänyt :) Turha mainita, että en ole pelkästään kaunotar vaan myös miesten mielet tunteva ja sen takia osaan manipuloida. Jopa kiihkouskovaiset langenneet.

mun miehen kaikki naiset on olleet vähintään 80 kiloisia ja E-kuppisia eli jos tälläinen vartalo löytyy niin varmaan saisitkin.

mut jos oot laiha niin ei lähde ei..

Vierailija
62/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoria ja sitähän sinäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tiedoksi, tämä onjo ties kuinka mones aloitus samasta peen jauhannasta. Menehän nyt vaikka neulomaan tai tule toki koittamaan mun miestä, et saa.

Vierailija
64/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolene, Jolene, Jolene, Jolene

I'm begging of you please don't take my man

Please don't take him just because you can

Your beauty is beyond compare

With flaming locks of auburn hair

With ivory skin and eyes of emerald green

Your smile is like a breath of spring

Your voice is soft like summer rain

And I cannot compete with you, Jolene

He talks about you in his sleep

There's nothing I can do to keep

From crying when he calls your name, Jolene

And I can easily understand

How you could easily take my man

But you don't know what he means to me, Jolene

Please don't take him just because you can

You could have your choice of men

But I could never love again

He's the only one for me, Jolene

I had to have this talk with you

My happiness depends on you

And whatever you decide to do, Jolene

Please don't take him even though you can

Jolene, Jolene

Vierailija
65/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on 100% homoseksuaalinen, joten häntä et saisi seksiin kanssasi, vaikka mitä tekisit. T: Homo 30v.

Vierailija
66/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun ottaa niin kyllä siinä ennenpitkää joku johonkin lankeaa. Eri asia on sitten kuinka tervettä se on. Se että tyydytät itseäsi tuollaisilla kaikkivoipaisuusfantasioilla on kuule vähän pelottavaa.

Vierailija
67/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saaminen sänkyyn ei ole kovinkaan vaikeaa jos itse on nainen (ja mies hetero). Ehkä ikä tulee jossain kuusikymppisenä vastaan mutta muuten. Joten kannattaa käyttää manipulointitaitonsa johonkin haastavampaan kuin varattujen miesten kaatamiseen.

Vierailija
68/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti ap ymmärrä, millä asialla kehastelet. Avauksestasi päätellen, et todellakaan tunne miehiä. Eikö tuo nyt ole aika vähän itseltä vaadittu? Kukapa nainen ei saisi itselleen melkein ketätahansa miestä, ainakin hetkeksi? Yleensä vaan naisille ei kukatahsan kelpaa.

Eiköhän se yleensä ole vähän päin vastoin? Jos olisit mies, ja väittäisit että saat kenentahansa miehen puolison itsellesi, voisit olla jotenkin ihmeellinen.

Vierailija
69/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helpolla noi miehet lähti mukaan, ei siinä tarvittu edes mitään manipulointitaitoja, kun lupasi varmaa seksiä niin KAIKKI varatutkin lähti, joille vaan ehdottelin. Olinko ehkä jopa parempi kuin sinä tässä asiassa, kuka tietää;)

Joka tapauksessa pidemmän päälle aika tylsää, kun varatut alkoi soittaa perään ja vonkaamaan lisää piparia.

Vierailija
70/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helpolla noi miehet lähti mukaan, ei siinä tarvittu edes mitään manipulointitaitoja, kun lupasi varmaa seksiä niin KAIKKI varatutkin lähti, joille vaan ehdottelin. Olinko ehkä jopa parempi kuin sinä tässä asiassa, kuka tietää;)

Joka tapauksessa pidemmän päälle aika tylsää, kun varatut alkoi soittaa perään ja vonkaamaan lisää piparia.

...joissa kaikki ne ovat lähteneet, joita nainen X on kokeillut. Mutta tuo on aivan eri asia kuin että kaikki maailman miehet lähtisivät tämän saman naisen matkaan. Se joukko, joita X on kokeillut, ei ole edustava otos kaikista miehistä.

Tilastotieteen alkeet.

Vierailija
71/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia miehiä, ehkä sellaisia jotka ovat turhamaisia, omahyväisiä ja luulevat itsestään liikoja. Mun miestä ei kukaan manipuloi, voi ehkä kohteliaisuuttaan teeskennellä "mukavaa miestä" mutta ei oikeesti kyllä kiinnostu vaikka heti leväyttäisit värkkis eteen. Ei kaikki miehet ole niin piparin perään.

Vierailija
72/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuu hakee pois. Molemmat on rämiä.

Vierailija
73/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin sinunkin miehesi itselleni, jos vain haluan. Kaikista uskollisuudelle vannoutuneimmatkin ovat langenneet, jos vain olen päättänyt :) Turha mainita, että en ole pelkästään kaunotar vaan myös miesten mielet tunteva ja sen takia osaan manipuloida. Jopa kiihkouskovaiset langenneet.

Vierailija
74/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa hakemaan. Jos laitat osoitteesi, voin vaikka korkeimman omakätisesti tuoda ton mulkeron sinne. Saat pitää.

Vierailija
75/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tosin ei ole enää mikään ihan nuori, ikäisekseen silti ihan OK, on kunnon käytöstavat , rahaa riittää, osaa keskustella jne.

Miksi et siis halua miestäni? Mikä siinä on vikana Tuossa se nököttää sohvalla ja katsoo lasten kanssa jotain DVD:tä sen sijaan että olisi luonasi.

Vierailija
76/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

repsu.. :/

Vierailija
77/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmaiset viinat, niin todella harva kieltäytyy. Siis niissä piireissä, joissa liikut.

Vierailija
78/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Kun lupaa miehelle 500 euroa panosta ja ilmaiset viinat, niin todella harva kieltäytyy. Siis niissä piireissä, joissa liikut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi