Saisin sinunkin miehesi itselleni, jos vain haluan.
Kaikista uskollisuudelle vannoutuneimmatkin ovat langenneet, jos vain olen päättänyt :) Turha mainita, että en ole pelkästään kaunotar vaan myös miesten mielet tunteva ja sen takia osaan manipuloida. Jopa kiihkouskovaiset langenneet.
Kommentit (78)
Miksi haluat muiden miehiä? Eikö omasi halua sinua, vai etkö ole niistä lukuisista "langenneista" saanut yhtään pysymään kanssasi pidempään?
Kyllähän persettä jakamalla miehiä saa, mutta hyvän parisuhteen luominen vasta taitoa vaatiikin. Siinä ei auta ulkonäkö eikä manipulointi. :P
Tosin en käsitä miksi haluaisit minimipalkkaisen, syntymäruipelon narsistin, jolla on 11 cm kulli.
Tai ex-mieshän tuo jo on. Varmana tykkäis saada kauniilta, helpolta naiselta haarusväliä. Ei vissiin haittaa että ukko on lyhyt, pönäkkä, perintötekijöistä johtuen melkein kalju, tyhmä kuin saapas eikä sänkytaidoissakaan ole pahemmin kehumista ;)
Lisään vielä, että niin makaa kuin petaa. Loppupeleissä tuskin voitat mitään miesten vonkaamisella ja lopulta tajuat miten likainen ja hyväksikäytetty olet.
Voi sua. Koita nyt löytää elämään jotain muuta sisältöä kun käyttötavarana ja sylkykuppina oleminen.
helppoa on ollut mullekin saada haluamani mies, ja minä en edes ole mikään hurja kaunotar...
Mutta toivoisin ap, että löytäisit eksäni ja haluaisit sen, kunnolla, se olis tarpeessa ja etenkin, jos haluisit suhteen, siinä olisi ihana mies. Valitettavasti ei mulle, enää.
kerro nyt aapee ootko ollut sen kans? Siihen teki varmaan vaikutuksen sun ylivertainen kauneus ja äly? Antoiko risteilylahjakortin aamulla?
Miten te jaksatte vastailla näin typeriin provoihin?
Joten vaikea uskoa, että voisit hänet "saada", mitä sitten ikinä tuolla tarkoitatkaan.
Se, että olet saanut monia sellaisia miehiä, joihin pystyy törmäämään baareissa tai muuten julkisilla paikoilla, ei tarkoita että voisit saada kenet tahansa miehen.
tuu ottamaan itsellesi mun mies! Ei se käy vieraissa vaikka olen ihan suoraan ja selväsanaisesti kehottanut! En haluaisi lasten takia erota, mutta en tunne miestä kohtaan enää mitään. Olisi helpompaa molemmille, jos hänkin tuntisi samoin, mutta ei vaan..
On ihan hyvännäköinenkin, meillä ei vaan ole sitä kipinää. Harmi kun asut varmasti liian kaukana.
sopii tulla yrittämään :D
tuskin saat. se on aina kotona ja tekee kotona vaan koko ajan työtä. Meillekkö meinasit tulla sitä iskemään? :D
tuu käymään joku päivä, niin katotaan ootko oikeessa :D
nää on aina yhtä takuuvarmoja avauksen aiheita.... :D
vuoden sisällä aiheesta.
Mutta heittäydytään taas kerran sinun mieliksi provoon matkaan. Eli tervetuloa vaan ottamaan mun mies. Vittu sulla mahtaa olla tiukalla kun kaikki miehet panee sua vuorotellen. Jono vain luikertelee sun oven ulkopuolella kun kaikki kiihkouskovaiset miehet, lestat ja muslinit odottaa, että pääsee panemaan toisten liukkaille.
Ehditkö käydä töissä tai muuta tehdä kuin maata jalat levällään ja tuijottaa kattoa kun sua pumpataan yksin ja yhdessä.
Pakkohan sulla on tuota kokemusta olla kovasti kun kaikki miehet saat. Sehän se on saavutus, että saa vittuunsa mahdollisimman paljon kyrpiä.
Kaikista uskollisuudelle vannoutuneimmatkin ovat langenneet, jos vain olen päättänyt :) Turha mainita, että en ole pelkästään kaunotar vaan myös miesten mielet tunteva ja sen takia osaan manipuloida. Jopa kiihkouskovaiset langenneet.
Voitaisiin ihan vertailun vuoksi palkata se ruma haarovälin aukaisijakin, niin nähdään, mikä on tulos kummankin suhteen.
Jos saat mieheni tai ylipäätään miehen useaksi kuukaudeksi, voisin nostaa hattua, mutta muuten kyllä veikkaan, että saat noita miehiä huolimatta manipuloinnistasi ja suuresta uskostasi kauneuteesi - se haarovälin aukaisu kun riittää yleensä.