Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisin sinunkin miehesi itselleni, jos vain haluan.

Vierailija
06.04.2012 |

Kaikista uskollisuudelle vannoutuneimmatkin ovat langenneet, jos vain olen päättänyt :) Turha mainita, että en ole pelkästään kaunotar vaan myös miesten mielet tunteva ja sen takia osaan manipuloida. Jopa kiihkouskovaiset langenneet.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten vaikea uskoa, että voisit hänet "saada", mitä sitten ikinä tuolla tarkoitatkaan.

Se, että olet saanut monia sellaisia miehiä, joihin pystyy törmäämään baareissa tai muuten julkisilla paikoilla, ei tarkoita että voisit saada kenet tahansa miehen.

Vai oletko ihan itse teljennyt hänet kotiisi? Kuulostaa aika ongelmaiselta mieheltä, jos eristyksissä elää.

Vierailija
42/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai kyllä mammat ihan kiehumispisteeseen. Tosin väitteeni kuului enemmänkin että kuka tahansa ok-näköinen nainen voi saada kenet tahansa miehen vieteltyä jos vain tarpeeksi haluaa, en pelkästään minä. Uskon tähän vieläkin, mutta yllättävän moni ei usko. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voin antaa sulle mieheni ja voin vielä maksaa siitä sulle. Tekisit siinä minulle suuren palveluksen !

Vierailija
44/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisen vuoden aikana. Ja ihan hyvää viihdettä ne on olleet. Tuskin sitä nyt kiehumispisteessä on ollut kun kirjoitti niihin yhtä provosoivia vastauksia takaisin. Hauskaa viihdettä jos ei ole muuta tekemistä.

Totta helvetissä sitä saa jokaisen miehen iskettyä jos vittunsa riisuu paljaaksi siihen eteen. Luin juuri yhtä kirjaa, missä oli vangittuja saksalaissotilaita. Heidän keskustelujaan oli salakuunneltu ja heistäkin oli ihan ok ensin raiskata joukolla juutalaistyttö ja sitten viedä se ammuttavaksi kun kymmenen miehen spermat valui pitkin sääriä.

En ymmärrä kyllä toisaalta teitä näiden provojen alottajat, että miksi te ihannoitte tällaista. Eli jos sut lykättäis johonkin sisällissotaan käyvään maahan sotilaiden keskelle niin taatusti sua panis jokainen, joka kynnelle kykenis. Panis sua niin, että vittus repeäis ja peräsuoles valuis ulos.

Siksi ihmettelen, miten te jaksatte tehdä näitä aloituksia vähän väliä. Jokainen mies panee naista, vaikka se olisi jo niin raiskattu, että alapää valuisi verta, olosuhteissa, joissa ei uskoisikaan.

Mutta jos se on sun haave niin voit tehdä näitä aloituksia ihan vapaasti. Huvinsa kullakin.

Sai kyllä mammat ihan kiehumispisteeseen. Tosin väitteeni kuului enemmänkin että kuka tahansa ok-näköinen nainen voi saada kenet tahansa miehen vieteltyä jos vain tarpeeksi haluaa, en pelkästään minä. Uskon tähän vieläkin, mutta yllättävän moni ei usko. :)

Vierailija
45/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun oma naiseus on vasta kehittymässä ja seksikkyyttä ja omaa syvintä seksuaalisuutta opetellaan vasta tuntemaan, on tyypillistä haaveilla ja fantasioida näitä "kaikki miehet haluavat minua, koska saan heidät haluamaan minua" -juttuja. Se kielii yleensä myös heikosta itseluottamuksesta, mikä saa heteroilla muut saman sukupuolen edustajat tuntumaan kilpailijoilta ja vastakkaisen sukupuolen edustajat taas objekteilta, joista kannattaa kilpailla. Ihmiskäsitys on siis vaillinainen ja pinnallinen.

Sitten kun sitä ikää ja itsevarmuutta vähän kertyy, niin teini-mummo huomaakin, että hyvin monet miehet harrastavat irtoseksiä erittäin laajan skaalan naisten kanssa. Ei siihen mitään kovin kummoista missiä tarvita. Ja sitten on se ikävä tosiasia, että on olemassa iso joukko miehiä, jotka haistavat manipuloinnin ja tyrkyttämisen jo kaukaa ja pysyvät vvälinpitämättöminä. Ei vain kiinnosta. Ja manipuloivat naiset ovat saastaa ilman sisimpää. Siitähän tuo kertoo, ettei ap itse halua mitään / koe itse ansaitsevansa mitään, kun haluaa minkä tahansa miehen huomiota. Se kuulostaa lähinnä surulliselta. Ei lainkaan vahvalta tai kiinnostavalta.

Joten ap. Kasva vahvaksi tyttö hyvä, kyllä sinuakin varmasti joku vielä rakastaa.

Vierailija
46/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten vaikea uskoa, että voisit hänet "saada", mitä sitten ikinä tuolla tarkoitatkaan.

Se, että olet saanut monia sellaisia miehiä, joihin pystyy törmäämään baareissa tai muuten julkisilla paikoilla, ei tarkoita että voisit saada kenet tahansa miehen.

Vai oletko ihan itse teljennyt hänet kotiisi? Kuulostaa aika ongelmaiselta mieheltä, jos eristyksissä elää.

Hänellä on muutama hyvä ystävä, joiden kanssa viettää joskus iltaa, mutta seuraan ei koskaan liity ulkopuolisia koska ulkopuolisten seura ei heitä kiinnosta. Muina aikoina mieheni joko on kiinni erittäin vaativassa työssään (jossa ei ap:n kaltaisia naisia pyöri) tai viettää aikaa minun kanssani. Ei yksinkertaisesti ole tapaa, jolla ap pystyisi soluttautumaan sosiaaliseen verkostoomme, jotta pääsisi edes muutaman sanan mieheni kanssa vaihtamaan.

Vierailija
47/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu hakee vaan. Voisin saaha elämään jo jotain vaihtelua!

Vierailija
48/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vuotta naimisissa ja ei ole ikinä muuta saanut

Vierailija
49/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on muutama hyvä ystävä, joiden kanssa viettää joskus iltaa, mutta seuraan ei koskaan liity ulkopuolisia koska ulkopuolisten seura ei heitä kiinnosta. Muina aikoina mieheni joko on kiinni erittäin vaativassa työssään (jossa ei ap:n kaltaisia naisia pyöri) tai viettää aikaa minun kanssani. Ei yksinkertaisesti ole tapaa, jolla ap pystyisi soluttautumaan sosiaaliseen verkostoomme, jotta pääsisi edes muutaman sanan mieheni kanssa vaihtamaan.

Vierailija
50/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallisia perheenisiä ja hyvien perheiden poikia, jotka pani niitä juutalaistyttöjä ennen teloitusta. Samoin kun venäläiset hyökkäs Saksaan ja niihin keskitysleireihin. Siitä ei ole paljon kirjoitettu, mutta nehän raiskas kaikki naispuoliset juutalaisvangit pikkutytöistä lähtien ensin, ennen kuin ne vapautettiin.

Eli ap puhuu totta. Määrätyissä olosuhteissa kuka tahansa mies menettää järkensä ja panis ap.ta. Sellaista miestä ei löydy, joka ei joukkopsykoosissa ja hurmiossa ja pervinin vaikutuksen alaisena raiskais ap.ta jos se sattuisi alasti ja avuttomana makaamaan sodan keskellä miesjoukon vieressä.

Vierailija
51/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulot itsestäsi! :) Ihan naurattaa!

Vierailija
52/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saa ja kaikilta saa mutta kaikki ei saa kaikilta. Jos sä saat kenet tahansa niin eikö kannattais kokeilla vaikka jotain brad pittiä, mitä sä täällä tavallisia perheenisiä kyttäät, nosta nyt rimaa ihmeessä jos noin hyvä oot.

Vierailija
53/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistetaanpas nyt ottaa ne lääkkeet, kun on prouvalta jälleen unohtunut.

Lääkkeesi voit syödä itse, jos on liian rankka ajatus, että kaikki miehet eivät vietä aikaansa julkisissa baareissa tai ole kiinnostuneita keskustelemaan ihan kenen tahansa tuntemattoman henkilön kanssa. En olisi itsekään miestäni koskaan tavannut, jos en olisi sattunut huomaamaan deitti-ilmoitustaan oikealla hetkellä ja osannut vastata siihen tavalla, joka herätti hänen mielenkiintonsa (ei todellakaan sellainen tapa, joka vetoaisi suurimpaan osaan miehistä).

t. 30

Vierailija
54/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte vastailla näin typeriin provoihin?

Provoille provoilut. Proception.

Vierailija
55/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

e panis

Vierailija
56/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On valtava joukko miehiä, jotka eivät kaipaa sänkyyn horon kanssa, ei vaikka olisi vapaa. Monet miehet kunnioittavat omaa vartaloaan niin paljon, etteivät anna jokaiselle mankujalle.

Vierailija
57/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaa koomassa sairaalassa. Siitä sitten yrittämään!

Vierailija
58/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista uskollisuudelle vannoutuneimmatkin ovat langenneet, jos vain olen päättänyt :) Turha mainita, että en ole pelkästään kaunotar vaan myös miesten mielet tunteva ja sen takia osaan manipuloida. Jopa kiihkouskovaiset langenneet.

Mä haluan erota mutta mies ei suostu muuttaan pois. Olen toivonut salaa että ottais jonkun toisen naisen, mutta häntä ei kuulemma kiinnosta. Sä lupaat onnistua, tule hakemaan pois! Miten mä saan suhun yhteyden? Helsingissä asutaan?

Vierailija
59/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi että ei usko että pystyisi kokemaan todellista erottista vetoa naiseen,jota ei tunne.

Mutta ei ollut ihan varma. Mitään sellaista todellista yhteyttä et voisi hänelle tarjota joka meidän välillämme vallitsee.

Vierailija
60/78 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi että ei usko että pystyisi kokemaan todellista erottista vetoa naiseen,jota ei tunne.

Mutta ei ollut ihan varma. Mitään sellaista todellista yhteyttä et voisi hänelle tarjota joka meidän välillämme vallitsee.

miehet ja naiset taitaakin yhden illan jutuista hakea jotian muuta kuin todellista yhteyttä, ja se todellinen yhteys voidaan riskeerata hetken himon takia. Että en tiedä kumpi on vahvempi tunne, yhteenkuuluvuus vai eroottinen himo. Uskon että vaatimattomankin näköinen nainen saa vieteltyä todella monen miehen, mutta ei nyt sentään kaikkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä