Lue keskustelun säännöt.
Mämmimuisto lapsuudesta
06.04.2012 |
Meillä tehtiin kotona mämmi ja se oli paljon vaaleampaa kuin kaupan. Oli ällöttävän näköistä kun muut (itse en ole koskaan syönyt) söivät sitä kun se näytti ihan löysältä kakalta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sai sen muutaman lusikallisen nieltyä alas:) En syö enää mämmiä.