Te, joilla (reilusti) itseänne vanhempi mies, pitääkö mies sinusta huolta eri tavalla
kuin samanikäiset seurustelukumppanit ovat pitäneet? Huomaatko koskaan, että miehelläsi olisi jotain "hoivaviettiä" ikäeronne vuoksi? Entä heittäydytkö itse koskaan laiskuuttasi tyhmäksi ja osaamattomaksi, siksi että miehesi on niin kokenut ja elämää nähnyt?
Kommentit (3)
mutta hemmottelee mua ihan kympillä. Yllättää tosi usein lahjoilla, kukilla ja pikku matkoilla. Mutta tietty rahatilanne on hänellä ihan erilainen kuin exälläni... Muutenkin hellittelee paljon eikä anna sormeakaan nostaa, jos ei ole pakko. Täytyy myöntää, että on välillä ihan prinsessaolo :). Eli arjessa huomattava ero verrattuna aiempaan parisuhteeseeni. Olen itse aina tuntenut olevani vanhempi kuin olen, joten iloitsen myös syvällisistä keskusteluistamme ja hänen kypsästä otteestaan elämään.
Ja yes, nautin täysillä! Ihanaa olla hemmoteltavana. Yritän tietty parhaani tehdäkseni hänet onnelliseksi myös. Ikäeroa meillä on 26 vuotta.
mutta hemmottelee mua ihan kympillä. Yllättää tosi usein lahjoilla, kukilla ja pikku matkoilla. Mutta tietty rahatilanne on hänellä ihan erilainen kuin exälläni... Muutenkin hellittelee paljon eikä anna sormeakaan nostaa, jos ei ole pakko. Täytyy myöntää, että on välillä ihan prinsessaolo :). Eli arjessa huomattava ero verrattuna aiempaan parisuhteeseeni. Olen itse aina tuntenut olevani vanhempi kuin olen, joten iloitsen myös syvällisistä keskusteluistamme ja hänen kypsästä otteestaan elämään.
Ja yes, nautin täysillä! Ihanaa olla hemmoteltavana. Yritän tietty parhaani tehdäkseni hänet onnelliseksi myös. Ikäeroa meillä on 26 vuotta.
kiinnostaa, koska tuntuu, että mulla on ikäisiini miehiin nähden liikaa elämänkokemusta, tai en tiedä miksi sitä kutsuisi. Vaikka en mikään kypsä ja viisas ihminen olekaan niin samanikäiset miehet tuntuu melko epäkypsiltä vaikka olemme jo kolmekymppisiä. Ainakin useimmat vanhemmat miehet tuntuu kypsemmiltä, vaikka kaikki ihmiset ovatkin toki välillä lapsellisia ja muutenkin epätäydellisiä ja ikä ei muutenkaan automaattisesti tee viisaammaksi.