Mun sympatiat siirtyy Reinon puolelle.
Ei tuosta Mariasta yksinkertaisesti ole älyllistä keskustelukumppania Reinolle. Hihittää vain yksinkertaisen oloisena, kun puolisonsa yrittää puhua vakavista asioista.
Kommentit (25)
Roolimallit opitaan kotona. Maria on selkeästi saanut kasvaa rakastettuna ihmisenä ja hänellä on kyky jakaa huolenpitoa ja turvaa pienille lapsilleen. Onneksi näillä lapsilla on turvallinen ja järjellä varustettu äiti. Tällaisia äitejä moni lapsi tarvitsisi.
mutta en mäkään uskalla olla yksin kotona! En ole koskaan asunut yksin ja olen joutunut viettämään vain satunnaisesti yksinäisiä öitä. Ihan hirveetä. Ennen asuin omakotitalossa ja olin ihan hullun pelottavaa olla yksin ja vielä talvella, tosin nykyään mua pelottaa meidän kerrostalokämpässäkin... En mielellään päästä miestä yöksi muualle :D
sanoi siinä menaisten haastattelussa, että ottaa sydämestä tms kun maria on lapsilleen niin hyvä äiti ja hänellä ei ole sellaista koskaan ollut (äiti on ollut mutta ei kovin huolehtiva)- olen varma, että se vaikuttaa hänen käytökseensä ja persoonaansa todella paljon. Terapia voisi tehdä hänelle hyvää, en usko että mikään narsisti tms on vaan ei ole välitetty lapsena tarpeeksi, tiedän miltä se tuntuu.
Maria valitteli ettei uskalla olla yksin kotona,jesh!! en oo siis ainoo. En ole törmänny muihin aikuisiin ihmisiin jotka ei uskalla olla kotona ja ymmärrän olevani suhteellisen naurettava, mutta oon ollu yhen yön yksin tässä kodissa ja toista en oo, sillon kun mies on jossain niin joku kavereista tulee pitämään mulle seuraa :D
Ja sille kuka ihmetteli asiaa, niin olen asunut yksin, mutta kerrostalossa, siellä ei pelota. Eri juttu on täällä ok talossa metsän keskellä.
Mua ärsyttää Marian lässyttäminen myös, mutta toi Reinon asenne vielä enemmän, kuka 2viikkosen vauvan äiti haluaa/jaksaa aatella jotain tanssimista ja ryyppäämistä kun väsyttää,alapää vuotaa ja muutenkin on muutakin tekemistä ku krapuloissaan hoidella lapsia seuraavana päivänä.
Muutenkin Reinon sävy oli kuin Maria olisi yksin hankkiutunut raskaaksi ja olisi nyt hyvinkin tylsä ja epäreilu kun ei kykene tansittamaan häntä, ärsyttäis kyllä älyttömästi joutua selittelemään elämän realiteettejä aikuiselle miehelle.
se ettei se ole ihan valmis tai valmistautunut perhe-elämään.