Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mihin yhteiskuntaluokkaan perheemme mielestänne kuuluu:

Vierailija
16.02.2012 |

Mieheni ja minä olemme ammattikoulutettuja, miehellä on 1 ammattitutkinto ja hän työskentelee perheyrityksessä (jota luultavasti siirtyy jatkamaan jossain vaiheessa).

Minulla on 2 ammatillista tutkintoa ja olen toimihenkilö.

Asumme omakotitalossa.

Esikoinen menee ensi syksynä lukioon ja aikoo yliopistoon (olemme aina kannustaneet itsensä sivistämiseen ja kouluttautumiseen).

Varsinkin minä arvostan tietynlaista sivistystä, haluan seurustella ihmisten kanssa jotka osaavat keskustella muustakin kuin Salkkareiden juonenkäänteistä.

Kun näistä luokista nyt on ollut puhetta, niin ihan uteliaisuuttani haluaisin tietää millaisina ihmisinä meitä pitävät sellaiset jotka eivät henkilökohtaisesti meitä tunne?

Itse en oikein luokkajaoille lämpene, mutta kiinnostaa tämä aihe.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä (tai ainakin yrittäjäperheen vesa, tuleva yrittäjä) ja toimihenkilö. Lasten puuhilla ei ole mitään tekemistä luokkajaon kanssa.

Vierailija
2/5 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alempaan keskiluokkaan kuulutte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai työläisiä

Vierailija
4/5 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...koska en ymmärrä miksi asia sinua itseäsi edes kiinnostaa. Onko sinulle oikeasti noin tärkeää, miten sinut ulkopuolelta nähdään? Jos on, niin onnea vaan jatkoon, elämällä saattaa olla vielä yhtä sun toista opetettavanaan...

Vierailija
5/5 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuulostatte ihan suunnilleen sellaisilta, kun meidän kaikki tuttavat ja ystävät ja naapurit ja me itsekin varmaan, että ihan tavallista tallaajaa, keskiluokkaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä