Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksestä 2 viikkoa..

Vierailija
05.04.2012 |

Painoa tuli 18 kg. 11 kg nyt lähtenyt. Kuinka nopeasti olette päässeet kaikista raskauskiloista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin 54kg kun aloin odottaa ja koskaan enää sen jälkeen en ole saanut painoa alle 60kg. Kolmannen jälkeen painoin muistaakseni 65kg ja sitten kilot alkoivat hiipiä vuosi vuodelta.

Neljännen ja viidennen jälkeen pääsin parhaimmillaan 92 kiloon.

Vierailija
2/6 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden aikana tuli vain 6 kiloa. Laitokselle jäi vain pari, kummallista kyllä. Olin vähän turvoksissa ja tosi nälkäinen synnytyksen jälkeen.

Imetys sitten veikin kiloja hurjasti ja sen loppuessa painoin 5 kiloa vähemmän kuin ennen raskautta.

Älä huoli :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti se tarkoittaa, ettei ole ylimääräisiä kiloja tullut eli suomeks sanottuna ei oo syömällä tseensä lihottanut vaan ne on tosiaan raskaus kiloja.mulla tuli muistaakseni 2.ja 3.raskauden aikana n.15-16kg,laitokselle jäi 10kg ja loput lähti n.kk kuluessa(esikoisen kohdalla kiloja tuli 13,kaikki jäi laitokselle olin siellä 9vrk:tta)

Vierailija
4/6 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisesta vuosi.

Vierailija
5/6 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin eka kertaa puntarilla synnytyksen jälkeen vajaan kahden viikon kuluttua synnytyksestä, ja painoin saman verran, kuin ennen raskautta. Kiloja tuli yhteensä 15, viimeisinä raskausviikkoina tuli monen kilon edestä turvotusta.

Vierailija
6/6 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla kiloja tuli ne klassiset 12, tokalla 16.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi