Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Supermarjo kehtasi antaa sellaisen lausunnon raskaana olosta

Vierailija
05.04.2012 |

kuin antoi? Että hän ei käsitä, miten jollain paino nousee raskauden aikana ja että miten joku ei muka pääse supistusten takia kauppaan? Ei kai kukaan VOI olla noin puusilmä/puuaivo?! Jos hänellä on raskaus mennyt hyvin, niin onnea vaan, mutta kuka hullu riskeeraa sikiön hengen, jos supistukset uhkaavat raskautta? MInulla on aina tullut painoa 20 kiloa ja kaikki ovat lähteneet lyhyessä ajassa ja on mennyt alemmas kuin lähtöpaino ennen ekaa raskautta (painoindeksini 23). Mua hävetti sen puolesta sen typerä ajatusmaailma!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs oma maha on pieni, tottakai se on kaikilla muillakin, ja isomahaiset syövät liikaa.

Jos itselle ei kerry 6 kg enempää, niin kaikilla muilla sen yli menevä on vain liikaa.

Jos itse voi hyvin raskausaikana, huonosti voivat aiheuttavat kaiken omalla toiminnallaan.

Tätä samaa levyä voidaan jatkaa ihan kaikessa esim. sairastuneet aiheuttavat sairautensa itse, työttömät työttömyytensä, eroparit eronsa jne. Kaikkea voi toki mitata oman navan mukaan, mutta sellainen ihminen on yksinkertainen, hänen arvomaailmansa on vääristynyt, hänen minäkuvansa on vinksallaan ja hänen empatiakykynsä puutteellinen lapsuudessa tapahtuneiden kehitysvirheiden takia. Ei sellaista ihmistä saa ihailla. Sellaista kuuluu sääliä.

Ihailtava ihminen on empaattinen, osaa pysähtyä ja kuunnella, kykenee tarjoamaan apua, ei syyttele eikä syyllistä, on läsnä eikä vertaa muiden kokemuksia omiinsa. Hän ymmärtää ihmisten erilaisuuden ja osaa sitä kautta olla suvaitsevainen.

Supermarjot ovat individualismin ruumiillistumia, niitä itsekeskeisiä ja hemmoteltuja pentuja, jotka oikeasti kuvittelevat olevansa maailman napoja. Niitä prinsessoja, joiden kaverina ei ole kiva olla ja joista on aina miettinyt, miten ihmeessä kukaan ei puske sitä jalustalta alas.

Onneksi tähän ikään tullessa on nähnyt, miten prinsessat kaatuu ja tipahtaa. Jotkut jopa ottavat opikseen, mutta monet eivät. Kyllä se elämä opettaa Marjoakin jossain vaiheessa. On ihailtavaa olla energinen, reipas ja aikaansaava, mutta kun asettaa sen mittariksi myös muille, ollaankin vaarallisilla vesillä. Huipulla tuulee ja on yksinäistä - onneksi. Monet tajuavat silloin sen, mikä ihan oikeasti on tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi