:)SYYSTOIVEET-06 viikonloppua(:
heipähei! Mitäs kuuluu? Mulla kuume on taas hiukan hellittäny mutta se on yleensä vaan hetkellistä. Kohta alkaa koeviikko ja pitäis ehtiä lukemaan, tämä viikonloppu meneekin enkun ja fysiikan parissa..tylsää! Mies onneks katsoo tyttöä että saan rauhassa lukea, eihän siitä muuten mitään tulisi. Meillä Iitu oppi sanomaan lamppu ja nyt joka paikassa on lamppu:) Iitu on nyt siis 1v1kk. Tuli kyllä haikea olo kun kaivelin Iitun vanhoja vaatteita..vastahan tyttö synty ja nyt on jo vuoden! Toisaalta on ihana katsella kun hän taapertaa ja oppii koko ajan uutta. Meillä ei nyt sit olekkaan niin kovan varmaa tuo että aloitetaan syksyllä toivomaan toista kun raha- ja muut asiat painaa päälle..silti toivoisin että nuo asiat järjestyis ja voitais alkaa yrittämään sitten syksyllä. Oon kyllä täysin valmistautunu odottamaan vuoden ainakin ennen kun toinen tärppää. jeps..mutta hauskaa viikonloppua kaikille :)
Kommentit (2)
Mulla kuume ailahtelee myös laidasta laitaan. Viime viikonloppuna kun esikoistyttömme 4,5kk oli flunssassa ja valvotti siinä sitten yöt ja päivät, niin täytyy myöntää että tuli mieleen että mitä, vieläkö näitä nyt lisää... :) Mutta kun neidillä kuume laski ja päivät helpottuivat niin mulla taas vauvakuume nousi. :)
Meillä ei ole mies ole mitään rajoja asetettanut että koska seuraavaa aletaan puuhaamaan. Juttu on ihan kiinni minusta. Eletään nyt ensin tämä esikoisen vauvavuosi ja katsellaan sitten. Vaikka kyllä sitä ihanaa masua on jo kova ikävä.
Hyvät viikonloput
Puzzle
Täällä ei kuume hellitä ollekkaan. Toivoisin että hellittäisi edes vähäsen, kun tuntuu ettei mihinkään kykene keskittymään, kun ajatukset on aina vaan pikku nyytissä. Ja koko ajan haluaisin puhua vauvoista ja sitten on kamala työ pitää suu kiinni, kun en nyt aivan kamalasti haluaisi olla aina vaan miestä painostamassa.
Enkä ole myöskään miettinyt miten järkevään saumaan se vauva tulisi. Mulla on opiskelut pahasti kesken eikä talouskaan meillä niin kovin vakaalla pohjalla ole, vaikka avokillani onkin vakkari työ. Olen vaan ajatellut,että kyllä ne asiat parhain päin kuitenkin kääntyvät ja että ei saa liikaa suunnitella elämäntilannetta, sillä eihän se ole koskaan aivan täydellinen...
Kivaa viikonloppua!