Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vaatekokoa luulet minun käyttävän, kun olen 170cm/72-73kg?

Vierailija
05.04.2012 |

Mitä vaatekokoa luulette minun käyttävän?

Millaiset mitat arvelette mulla olevan?

Arvauksia!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu, se on 100cm.

Mää lähen nyt rypemään itsesäälissä :)

Nyt ap.n innoittamana tein sen.

rinnanympärys (mää oon lauta ja tankki)93

rinnan alta 82

vyötärö (kun en vedä yhtään sisään vaan annan mahan röllöttää) 77

lantio 97 (yritin etsiä sen leveimmän kohdan tuosta perseen päältä)

reisi 56

Siis apua. Kiitos ap tästä ketjusta. Nyt alko laihdutuskuuri. Ei auta edes lässyttää itselleen, että lihastu juu. Kyllä tää on pelkkää inhoittavaa ihraa.

Tsemppiä kaikille kevätpudottajille. Se alkoi tänään ja nyt.

Mutta nyt on repsahtanut koko paska ja se ärsyttää. Toki tässä on sekin, että olen muuttanut urheilua enemmän kuntosaliin aerobisen rinnalle ja lihasmassaa on kasvanut tänä talvena, joten t-paitojen hihat kiristää ja vanhoista housuista reidet kinnaa. Mutta on sitä läskiäkin tullut tähän lihasten päälle.

Ärsyttää oma velttous ja se, että on sellainen perso ruoalle.

mutt aits eolen 170cm ja painan 69 kg ja pidän 40 numeron vaatteita ja vituttaa olla näin läski nykyään. En vain saa itseäni niskasta kiinni ja laihdutettua.

tyytyväinen noin 68-69 kilon painoon. Nyt on pikkusen löysää mahan kohdalla, ja yritän saada sitä vähän vähemmäksi.

Kun olen ollut noin 65 -kiloinen, alkaa nimittely rimpulaksi, ja jotkut ihmiset ovat kysyneet olenko sairastellut...

Ap

Vierailija
22/25 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytän yläosissa kokoa 40, alaosissa 40-42. Farkuissa tuumakoko vaihtelee 31-33. Espritin farkut ovat isoja, joten voin hyvin kuvitella että olet ostanut sieltä kokoa 29, jos lantiosi on kapea. Minulla on ihan "kunnon peppu" ja Espritin farkuista menee koko 31.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka laihduttaisin en ikinä mahtuisi kokoon 36.

Ap

Olen painanut aikuisena ennen raskauksia 62 kg, enkä todellakaan käyttänyt kokoa 36, vaan 38-40. Minulla on hartioissa ja lantiossa LUUTA (nykyään on läskiäkin) enkä ole erityisen siro. Vyötärö kyllä on kapea.

24

Vierailija
24/25 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin enimmäkseen sitä kokoa, kun olin saman painoinen (olen tasan saman mittainen kuin sinä).

Nyt mitat ovat 170/57 ja vaatekoko himpun pienempi. Tämä on mulle ns. hyvän olon paino, jos menee 60+ niin olo alkaa tuntua jo tukalalta. Mulla on kylläkin selvästi erilainen vartalotyyppi kuin ap:llä.

Vierailija
25/25 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 175 ja painoa 70. Sä käytät ehkä kokoa 42 ellet sitten ole tiukkaa lihasta.