Perseestä nuo tatuoinnit
http://whitetrashdisease.indiedays.com/2012/04/04/tatuointimessut-vol-1/
Blogin pitäjä ei julkaise tekstiä jossa kerroin, että tatuointi on saatanasta.
Jos joku nainen ottaa itselleen tatuoinnit niin koskaan ei enää tule kaunista naista ja sen näkee tuosta blogin pitäjästäkin. Pilalle on mennyt koko ihminen ja jos esim. jossain rannalla kulkisi niin oksentaisin.
Kommentit (10)
jos noin annat toisten ihmisten mieltymysten haitata elämääsi, varsinkin kun ne ei varmasti millään tavalla liity sinuun. No, helppo elämä on varmasti ihan mukavaa. Onnea :)
Mä en jaksaisi tuhlata energiaani moiseen.
ennenkuin kirjoitat.
Etkö huomaa, että noi ihmiset on tatuoineet ihonsa.
Kuka pelle kehtaa rannalla kulkea bikineissä tuon jälkeen?
millaisina ihmiset missäkin kulkevat. Kunhan on suunnilleen säädyllisyyden rajoissa, niin aivan sama.
Turha varmaan sanoakin, että minulla on myös tatuointeja. Pidän niistä itse, ja jos jollain on asiaa arvostella niitä, niin siitä vaan. Tekee vaan itsensä naurettavaksi minun silmissäni, en aio niitä häneen siirtää enkä ehdoin tahdoin silmien edessä ihoani heiluttele.
Minua ei kiinnosta se oksettaako tatuointini sinua, itseäni varten olen kuvan ottanut.
Minua ei kiinnosta se oksettaako tatuointini sinua, itseäni varten olen kuvan ottanut.
että tatuoida kuolleen lapsen kuva ihoon.
On meitä moneksi.
rannoillakin kuvataan vain kauniita naisia eli niitä joilla on puhdas iho.
Kukaan ei tykkää paskaihoisesta.
Tai sitten todella ahdasmielisen tekstiä.
mutta isot värilliset saa mut voimaan pahoin. En voi katsoa Tomin keittiössä ohjelmaa, mua alkaa oikeesti oksettaa.. Hirveitä ne sen tatuoinnit.
Mut silti jokainen maalatkoon itsensä ihan miten haluaa :)
että tatuoida kuolleen lapsen kuva ihoon.
On meitä moneksi.
on säilyttää vainajaa omassa pakastimessa ja toivoa, ettei koskaan tule liian pitkää sähkökatkoa. :)
jos ei varageneraattoria tunne?
Juu, kenties tyhmää kun on maalannut kuvan kuolleesta lapsestansa iholleen (elävänä lapsi siinä kuvassa on). Lapsen kuolemalle ei mitään mahda ja oma halu saada kuva on täysin normaali ihmiselle joka lapsensa menettää.
Se, jolla kuva kuolleesta lapsesta. Muttei ruumista kotonaan pidä.
jos noin annat toisten ihmisten mieltymysten haitata elämääsi, varsinkin kun ne ei varmasti millään tavalla liity sinuun. No, helppo elämä on varmasti ihan mukavaa. Onnea :)
Mä en jaksaisi tuhlata energiaani moiseen.