Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko puoliso pettää ajatuksissaan?

Vierailija
10.09.2024 |

Onko mahdollista, että puoliso pettää ajatuksissaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Ajatukset on jokaisen omia, niihin ei puolisolla ole valtaa eikä asiaa. Ajatuksissaan saa tehdä mitä vaan ihan kenen kanssa haluaa.

Vierailija
2/11 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharhaisen kumppanin mielestä kyllä. Ajatusrikollisuus on tulossa vallitsevaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on mahdollista. Itse olen herännyt siihen, että vaimoni hakkaa minua koska epäili minun nähneeni unta jostain toisesta naisesta.

Vierailija
4/11 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jatkako vastauksia. Tämä oli testi. Puolustusvoimien asiat poistetaan täällä.

Vierailija
5/11 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, kaikilla on hassut unelma hetket, aikuinen vain erottaa mikä on ohimenevä ajatus, mikä jotain jota alkaa tavoitella. Eikä toista voi (ei saisi edes yrittää) hallita niin, ettei se saa edes ajatella:).

Vierailija
6/11 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokee mustasukkaisuutta siitä, että puoliso fantasioi vaikkapa jostain julkkiksesta, tai työkaverista, on syytä huoleen ennemmin itsensä osalta. On normaalia esimerkiksi tyydyttää itseään ajatellen esim. exää.

Vierailija
7/11 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lkää jatkako vastauksia. Tämä oli testi. Puolustusvoimien asiat poistetaan täällä. Ap.

Vierailija
8/11 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakäyttöiset ok. Kelpuutan joitakin.

Vierailija
9/11 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta omat ajatukset kuuluvat vain itselle eikä niitä voi aina hallita, joten en pidä pettämisenä jos ajattelee tai näkee unta olevansa jonkun toisen kanssa. Itse voi kertoa ajatuksistaan jos haluaa. Ja jos joku on mustasukkanen puolison ajatuksista on todella outoa ja kontrolloivaa käytöstä.

Vierailija
10/11 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/11 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksissaan voi toki harrastaa seksiä ja miksikäs ei silloinkin voi olla ajatuksissaan kun käy vieraissa joten miksi ei voisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi