Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi toiset näyttää hyviltä vain valokuvissa, toiset taas luonnossa?

Vierailija
04.04.2012 |

Tiedättekö ihmisiä, jotka ovat luonnossa kauniita, mutta valokuvissa ei niin viehättäviä. Tai toisin päin, valokuvissa näyttävät kauniimmalta kuin luonnossa?

Tiedän nuorehkon naisen, joka valokuvissa näyttää jopa hieman keskivertoa vähemmän nätiltä, mutta luonnossa hän on huomiota herättävän kauniin ja viehättävän näköinen. Sitten on niitä, jotka näyttävät kuvissa ihan näteiltä, mutta luonnossa sitten ei niinkään. Jälkimmäisiä on kyllä enemmän.

Mutta mistäköhän tuo johtuu?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä linssin muodossa jotain pieniä eroja..? Arvailen vaan... Ehkä myös valot ja varjot erottuu toisissa kameroissa herkemmin kuin toisissa.

merkitystä. Mulla on nyt "läskikamera". Siinä on sellainen objektiivi, jolla voi zoomata kauas, ja se on tavallisessakin asennossa sellainen, että lisää noin 15 kiloa ihmiseen kuvassa :D Lihottaa siis ihan rutkasti. Eikä ole vain minun mielipiteeni, vaan kuvaamani ihmiset ovat sitä itsestään kauhistelleet. Tuli muuten kivat talvilomakuvat sillä voin kertoa! Ennen ensi rantalomaa ostan kyllä uuden kameran :D

Vierailija
22/22 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tästä muuten mieleen, osaako joku sanoa, että miksi näytän niin usein kuvissa siltä kuin mulla olis vetiset silmät? Siis ikäänkuin kyyneleet silmissä? Vaikka ei siis todellakaan ole. En ymmärrä mistä se johtuu mutta sitä tapahtuu tosi usein, ärsyttävää. (silmäni on harmaanvihreät väriltään, ja siis ihan "normaalit" kai :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla