Mitä ajattelisit minuna, jos huomaat asiakkaan tölläävän itseäsi liian pitkään
eikä hän edes asioi sinun tiskilläsi vaan kollegan (metrin päässä)?
Kommentit (18)
sinä teet työsi ammattimaisesti, siihen kuuluu että huomioit asiakkaan (hymy, nyökkäys) mutta ehdottomasti et flirttaile etkä ala tuijotuskisaa.
olet uusi alalla? kannattaa nyt tottua jos tilanne oli noin, voi olla ensi kerralla joku joka haluaa kritisoida!
kyllähän siellä ihmisiä katsellaan. Oletko tosissasi sen suhteen, että vain baarissa saa katsoa ihmistä, eikä koskaan ihmistä, joka on töissä? Vai haluatko tässä jotain vastauksia katsojan motiiveista? Valitettavasti pitäisi kysyä mieheltä itseltään ja pyytää ettei tuijota, jos haluat menettää asiakkaita.
Eri asia on jos tunnet olosi oikeasti uhatuksi. Ota silloin yteys vaikka pomoosi.
sinä teet työsi ammattimaisesti, siihen kuuluu että huomioit asiakkaan (hymy, nyökkäys) mutta ehdottomasti et flirttaile etkä ala tuijotuskisaa.
olet uusi alalla? kannattaa nyt tottua jos tilanne oli noin, voi olla ensi kerralla joku joka haluaa kritisoida!
Työkaveritkin jo huomauttelevat. Minä olin niin kuin en huomaisi mitään, ei mun kuulu kollegan asiakkaalle edes tervehtiä. Omallakin luukulla vipinää tarpeeksi.
kyllähän siellä ihmisiä katsellaan. Oletko tosissasi sen suhteen, että vain baarissa saa katsoa ihmistä, eikä koskaan ihmistä, joka on töissä? Vai haluatko tässä jotain vastauksia katsojan motiiveista? Valitettavasti pitäisi kysyä mieheltä itseltään ja pyytää ettei tuijota, jos haluat menettää asiakkaita.
Eri asia on jos tunnet olosi oikeasti uhatuksi. Ota silloin yteys vaikka pomoosi.
vaan pitäisi keskittyä sen itseään palvelevan aspan puuhiin, ei naapurin. Jos en olisi huomannut tilanteessa mitään erikoista eikä kollegakaan, mutta kun molemmat huomattiin JOTAKIN niin kyllä siinä sit oli jotakin liikaa.
Ehkä sulla pilkisti alushousut tai tukassa oli joku töyhtö, ketä kiinnostaa.
Lakkaa nyt vaan vaivaamasta päätäsi jonkun tuijotuksella ja unohda.
Hulluksihan sitä tulis jos alkais pohtimaan kaikkia juttuja jota töissä tapahtuu.
vaivaa sinua niin paljon? Asiakas katsoi sinua, mitä siitä? Miten edes muistat koko juttua?
Vai oliko kyse siitä, että näytät epäpätevältä, epäilyttävältä, kummalliselta tms., niin että siihen kiinnittävät muutkin huomiota kuin oma asiakkaasi?
vaivaa sinua niin paljon? Asiakas katsoi sinua, mitä siitä? Miten edes muistat koko juttua?
Vai oliko kyse siitä, että näytät epäpätevältä, epäilyttävältä, kummalliselta tms., niin että siihen kiinnittävät muutkin huomiota kuin oma asiakkaasi?
Etten voisi näyttää ylipätevältä jos noin lähdetään vertailemaan?
Tehdäänhän täällä milloin mistäkin aloituksia. Tämä nyt oli mun tasaisesta normipäivästäni ainoa juttu joka tuli mieleen nyt yhtäkkiä illallakin.
Etten voisi näyttää ylipätevältä jos noin lähdetään vertailemaan?Tehdäänhän täällä milloin mistäkin aloituksia. Tämä nyt oli mun tasaisesta normipäivästäni ainoa juttu joka tuli mieleen nyt yhtäkkiä illallakin.
tuijottaisin jotakin asiakaspalvelijaa pitkään, olisi se, että heissä olisi jotain kummallista tai epäilyttävää. Esimerkiksi sellainen käytös, joka saisi minut ajattelemaan, että tuo ei osaa työtään.
Kylläpä älähdit tästäkin. Ja lisäksi sinua katsottiin pitkään, se häiritsi niin, että tulit vielä tänne ihmettelemään. Taidat olla aika epävarma itsestäsi.
Etten voisi näyttää ylipätevältä jos noin lähdetään vertailemaan?Tehdäänhän täällä milloin mistäkin aloituksia. Tämä nyt oli mun tasaisesta normipäivästäni ainoa juttu joka tuli mieleen nyt yhtäkkiä illallakin.
tuijottaisin jotakin asiakaspalvelijaa pitkään, olisi se, että heissä olisi jotain kummallista tai epäilyttävää. Esimerkiksi sellainen käytös, joka saisi minut ajattelemaan, että tuo ei osaa työtään.Kylläpä älähdit tästäkin. Ja lisäksi sinua katsottiin pitkään, se häiritsi niin, että tulit vielä tänne ihmettelemään. Taidat olla aika epävarma itsestäsi.
Olen tänäänkin kirjoitellut tänne kymmeniä avauksia eri aiheista ja tämä avaus oli vain yksi muiden joukossa. Eikös tämä ole keskustelupalsta kuitenkin? Miksen siis keskustelisi?
tuijottaisin jotakin asiakaspalvelijaa pitkään, olisi se, että heissä olisi jotain kummallista tai epäilyttävää. Esimerkiksi sellainen käytös, joka saisi minut ajattelemaan, että tuo ei osaa työtään.Kylläpä älähdit tästäkin. Ja lisäksi sinua katsottiin pitkään, se häiritsi niin, että tulit vielä tänne ihmettelemään. Taidat olla aika epävarma itsestäsi.
Olen tänäänkin kirjoitellut tänne kymmeniä avauksia eri aiheista ja tämä avaus oli vain yksi muiden joukossa. Eikös tämä ole keskustelupalsta kuitenkin? Miksen siis keskustelisi?
"ihme alistaminen" ja muutenkin tekstissäsi oli tuohtunut sävy. On se älähtämistä.
Neutraalisti olisit sanonut vaikka "en usko, että piti epäpätevänä/minusta hän ei katsonut sillä tavoin" tms.
Mutta tämä oli joko se asia mitä itsekin epäilit tai sitten tämä ei ole se asia mitä HALUSIT kuulla, vastauksistasi päätellen.
"En usko että näytän epäpätevältä kuitenkaan. Ihme alistamista? Etten voisi näyttää ylipätevältä jos noin lähdetään vertailemaan?
Tehdäänhän täällä milloin mistäkin aloituksia. Tämä nyt oli mun tasaisesta normipäivästäni ainoa juttu joka tuli mieleen nyt yhtäkkiä illallakin."
Ihan asiallisesti totesin etten usko näyttäväni epäpätevältä (ja ihmehän se olisikin yli 10 vuoden työkokemuksen jälkeen ;) Ja kai jokainen ottaa negatiivisesti sen että hänestä keksitään negatiivisia asioita?
se nyt aikamoista älähtämistä jos koet ALISTAMISEKSI sen, että kerron, mistä syystä olisin itse jäänyt viereistä asiakaspalvelijaa tuijottamaan. Harvemmin kun heissä on yhtään mitään kiinnostavaa. Sähläys, osaamattomuus tai omituinen käytös/ ulkonäkö pistää silmään. Ei tässä "keksisitty sinusta negatiivisia asioita" vaan vastattiin kysymykseesi.
Ei ehkä kannattaisi ottaa kaikkea niin itseensä. Niinkuin vaikka tuo tuijottaja, jos hän ei ihmetellyt sähläämistäsi niin sitten hän varmaan vaan ajatteli omiaan ja satuit olemaan hänen silmiensä kohdalla. Katsoi vaan sinua kohti mutta ei edes nähnyt sinua.
että ne muutkin tapaukset jotka ovat näin toljottaneet, ovat vain katselleet omiaan sattumoisin juuri minun suuntaan ja niin kiinteästi/usein että muutkin huomaavat ja olleet ihan omissa ajatuksissaan. Eikä takanani ollut edes mainosjulistetta ;)
Eihän minussa nyt mitään positiivista voi ainakaan olla että kukaan mies katsoisi toista kertaa tai yhtään pidempään...
Ja nyt painun nukkumaan enkä keskustele enää.
Siksi tuijottelu. Niin teen itsekin. Kaupassakin menen aina näteimmälle kassalle! T. Mies34
Olet hyvännäköinen Siksi tuijottelu. Niin teen itsekin. Kaupassakin menen aina näteimmälle kassalle! T. Mies34
34 etkä vielä ole oppinut, että katsominen on alistamista!
eikä hän edes asioi sinun tiskilläsi vaan kollegan (metrin päässä)?
Tuollaisia katseita heitellään baarissa, ei työelämässä!