Olenko ainoa, joka ei ilkeile muille nettipalstoilla?
En ole esim täällä palstalla ilkeillyt kenellekään. Joskus olen vastannut terävästi, tai halveksuntaani on voinut lukea rivien välistä, mutta en ole suoraan haukkunut ketään tai tuominnut ketään. Räikeimpiin ja törkeimpiin tapauksiin jätän vastaamatta, haukkukoot toiset minunkin puolestani.
Kommentit (5)
Mä meinasin sanoa että olet, koska itsekin ilkeilyä vastustavana olen joskus sortunut. Mutta sitten luin viestisi ja huomasin että ilkeilethän säkin. Ei epäsuorempi "rivien välistä halveksuminen" sen hyveellisempää ole kuin suora vittuilukaan. Pahempaa jopa.
Mäkin olen kyllä tuohon "piilo"vittuiluun joskus sortunut mutta yritän olla tekemättä niin.
eipä vaan jaksa vaivautua. Ja kun ei näistä jutuista aina tiedä mitkä ovat edes totta.
ap
eipä vaan jaksa vaivautua. Ja kun ei näistä jutuista aina tiedä mitkä ovat edes totta.
ap
Tuo on kyllä todellinen ongelma, kun ei täällä tiedä mikä on totta ja mikä ei. Menee maku vastailemisesta kokonaan, kun provoilu on enemmän sääntö kuin poikkeus. Ja silti tänne vaan pitää aina tulla, on tämä ihme paikka :D
Ilkeilijöille laitan kyllä jauhot suuhun, eikä ole edes huono omatunto.
Siitäs sait.