Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joitko alkoholia raskausaikana?

Vierailija
04.04.2012 |

Siis ollenkaan, edes lasillista joskus?

Itse en ole juonut, nyt viikolla 14.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa kun en vielä tiennyt olevani edes raskaana, vedin ihan kunnon kännit ja muutaman kerran join pari lasia kuoharia raskauden aikana.

Vierailija
2/48 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siideriä ja poltin puolikkaan savukkeen, kun olin kuudennella kuulla raskaana, kesken kauniiden kesäpäivien vaan teki mieli... Huono olohan niistä tuli :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäisen kunniaksi voisin tosin maistaa vähän viiniä. Tuskin edes menee alas, mutta vähän tekee mieli.

Vierailija
4/48 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka joku viitsii??

Vierailija
5/48 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa kun en vielä tiennyt olevani edes raskaana, vedin ihan kunnon kännit ja muutaman kerran join pari lasia kuoharia raskauden aikana.

Ja lapsi on täysin terve.

Vierailija
6/48 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikiöön.

Vierailija
7/48 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä juonut imettäessänikään pisaraakaan alkoholia.

Vierailija
8/48 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/2 lasia viiniä joskus ruoan kanssa. ja tarkoitan todella ravintola-annoksesta puolta, ei litran lasia.

Vierailija
9/48 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla 3,kun join vielä humalaan. En tiennyt olevani raskaana. Tietenkään en juonut pisaraakaan sen jälkeen kun tiesin olevani raskaana. Enemmän kyllä huolestutti lääkkeiden käytön vaikutus vauvaan,joita jouduin migreenin vuoksi syömään. Onneksi vauva on kuitenkin terve.

Vierailija
10/48 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin aina alkuillasta punkkulasin, josta heitin yli puolet pois keikan loputtua :D Mut se viini jotenkin kuulu asiaan :D :D

Vierailija
11/48 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään. polttaminenkin loppui siihen paikkaan. oli kyllä niin paha olo ettei tehnyt mielikään

Vierailija
12/48 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli pulloa keskiolutta, that's it.

Vierailija
13/48 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausaikana, enkä imetysaikanakaan. Nyt imetystä takana 11kk.

Vierailija
14/48 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun testi näytti minun olevan raskaana, lopetin alkoholin käytön - molemmat raskaudet olivat suunniteltuja, joten aika varhaisessa vaiheessa tein raskaustestin. Kuopuksen kohdalla tosin vähensin alkoholin käyttöä jo siinä vaiheessa, kun aloimme yrittää lasta.

Esikoisen jälkeen join ensimmäisen kerran alkoholia kun olin lopettanut imettämisen (eli 1 v. synnytyksestä) ja kuopuksenkin imetysaikana olen juonut nyt vain alkoholitonta olutta, jos on tehnyt mieli saunaolutta.

Vierailija
15/48 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tiedä turvallista määrää alkoholille sikiön kannalta. Alkoholi on sikiölle täysin tarpeeton ja haitallinen aine. Kuten lapsille yleensäkin. Eihän sitä kukaan vauvallekaan anna.

Vierailija
16/48 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva tietää niistä, jotka joi ihan normaalisti tai enemmänkin. Ja lapsen terveydentila?

Vierailija
17/48 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maistoin suullisia olutta muutaman kerran. Alkuraskaudessa olin juhlimassa ihan kunnolla. En tiennyt olevani raskaana. Tämä siis viikolla 4 tms.

Lapsi vaikuttaisi olevan terve.

Itse en suin surminkaan haluaisi aiheuttaa lapselleni juomisellani kehitysvammaa, eikä varmaan kukaan muukaan normaali äiti, jolla ei ole alkoholiongelmaa.

Vierailija
18/48 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tänne sit kommentoinutkaan ne, jotka olis vähän enemmän juonut.

Olishan se pitänyt arvata.

Vierailija
19/48 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin muutamat kännit, mutta yritin olla solidaarinen vaimoa kohtaan ja varsinkin loppuaikoina join hyvin vähän.

Vierailija
20/48 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä kukaan vauvallekaan anna.