Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukat pois lääkärintarkastuksessa?

Vierailija
04.04.2012 |

Onko teidän pitänyt ottaa joskus sukat pois lääkärintarkastuksessa? :)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä työterveyslääkärillä käynti ja pikkuisen kyllä ihmettelin, mutta riisuin, kun kerran pyydettiin.

Kerrottiinko sulle mitään syytä tohon?

Mies lääkäri oli kyseessä, niin jos mulla oli vaan niin hyvännäköiset sääret, et halus nähdä ne ilman sukkiksia;))

Niin varmaan. :) Minkäikäinen olit silloin ja millasta duunia olit hakemassa?

Vierailija
22/36 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluterveydenhoitajalla piti tosiaan aina olla paljain jaloin. Se oli inhottavaa kun se lattia oli aina niin kylmä. :)

Samoin mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä työterveyslääkärillä käynti ja pikkuisen kyllä ihmettelin, mutta riisuin, kun kerran pyydettiin.

Mies lääkäri oli kyseessä, niin jos mulla oli vaan niin hyvännäköiset sääret, et halus nähdä ne ilman sukkiksia;))

Sillä olin jo töissä ja kyseessä oli ns. viisvuotis yleistarkistus terveydentilasta labrakokeineen ja TT-hoitajan-kyselyineen. Lopuksi käydään vielä työterveyslääkärin juttusilla, jossa tää tapahtui. Olin silloin 30v.

Vierailija
24/36 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä olin jo töissä ja kyseessä oli ns. viisvuotis yleistarkistus terveydentilasta labrakokeineen ja TT-hoitajan-kyselyineen. Lopuksi käydään vielä työterveyslääkärin juttusilla, jossa tää tapahtui. Olin silloin 30v.

Pääsit siis sinäkin olemaan siellä pikkuhoususillaan kuten mäkin. :)

Vierailija
25/36 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluterveydenhoitajalla piti tosiaan aina olla paljain jaloin. Se oli inhottavaa kun se lattia oli aina niin kylmä. :)

Samoin mulla.

Meillä osui ne tarkastukset vielä tietty talveksi jolloin vanhassa kyläkoulussa ei ollut herkkua olla ilman sukkia.

Vierailija
26/36 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollankohan saman TT-huollon listoilla?

Mulla oli onneks silloin hame päällä, niin helppo riisua hameen alta siinä tohtorin nenän alla ja sitte laskea helmat alas;)

Oliks sulla farkut, kun jouduit olemaan pikkuhoususillaan?

Vierailija
27/36 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollankohan saman TT-huollon listoilla?

Mulla oli onneks silloin hame päällä, niin helppo riisua hameen alta siinä tohtorin nenän alla ja sitte laskea helmat alas;)

Oliks sulla farkut, kun jouduit olemaan pikkuhoususillaan?

Ehkäpä ollaan saman työterveyslääkärin pakeilla käyty. :) Mulla oli farkut sinä päivänä ja ne piti tietysti riisua pois jotta ne sukkiksetkin saattoi riisua. Vähäsen se tuntui absurdilta koko homma.

Vierailija
28/36 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ehkäpä ollaan saman työterveyslääkärin pakeilla käyty. :) Mulla oli farkut sinä päivänä ja ne piti tietysti riisua pois jotta ne sukkiksetkin saattoi riisua. Vähäsen se tuntui absurdilta koko homma.

[/quote]

Mä en mee nykyään enää koskaan miespuoliselle lääkärille farkut jalassa just tuon takia.

Jos vaikka valitat kurkkukipua, niin saattavat pyytää riisumaan farkut ja sukkikset pois ja miksiköhän?;))

Vierailija
29/36 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mee nykyään enää koskaan miespuoliselle lääkärille farkut jalassa just tuon takia.

Jos vaikka valitat kurkkukipua, niin saattavat pyytää riisumaan farkut ja sukkikset pois ja miksiköhän?;))

Minä menin ihan normaalisti työhöntulotarkastukseen, jossa piti käydä kolmen kuukauden kuluessa työn aloittamisesta. Mulla ei ollut mitään erityistä vaivaa jaloissa. Kertoiko se sulle mitään syytä, miksi sun piti riisua sukkikset pois?

Vierailija
30/36 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin ihan normaalisti työhöntulotarkastukseen, jossa piti käydä kolmen kuukauden kuluessa työn aloittamisesta. Mulla ei ollut mitään erityistä vaivaa jaloissa. Kertoiko se sulle mitään syytä, miksi sun piti riisua sukkikset pois?

Ja mä en edes tajunnut kysyä, että mitäkö varten. Kysyin vaan, että eihän hametta tarvii riisua ja se sanoi vaan, et ei tarvi, sukkahousut riittää.

Vierailija
31/36 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, tutkikos se jotenkin sun jalkoja sitten? Joku syyhän sillä täytyi olla, miksi halusi sun ottavan sukkikset pois.

Vierailija
32/36 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei ole koskaan tarvinnut riisua sukkahousuja työterveyslääkärillä. Ehkä se on perusteltua vain, jos lääkäri epäilee jotain häikkää jaloissa. Muuten tuntuu aika turhalta ja jopa oudoltakin.

Vierailija
33/36 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, tutkikos se jotenkin sun jalkoja sitten? Joku syyhän sillä täytyi olla, miksi halusi sun ottavan sukkikset pois.

Ainakaan se ei mulle siinä tilanteessa selvinnyt. Kait mulla on niin nätit noi sääret, et se halus nähdä ne ilman sukkiksia, ja samalla pikku vilauksen reidestä, kun mä ne sukkikset siitä tuolilta nousin hameen alta riisuun;)

Vierailija
34/36 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun jalkoja on jopa tunnusteltu lääkärin toimesta. Kokeili sormin verisuonia ja seurasi valtimoiden ja laskimoiden toimintaa... ennen kuin hän selitti mitä tekee, olin hieman ihmeissäni että mitä hittoa...

Vierailija
35/36 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin ei tarvi näyttää kuin kieltä. Nuorena piti aina riisua ihan alasti ja tohtorisetä tutki kovin takasti joka paikasta. ihmeen paljon on lääketiede kehittynyt vuosien saatossa.

t. Mummo

Vierailija
36/36 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noin, Mummo! On se lääketiede kehittynyt, kun riittää, että kieltä näyttää. Seuraavaksi riittää varmaan päättely jalkaterän asennosta. Siitähän on aina nähty kaikenlaista.

Terveisin Toinen Mummo