Taas mies skitsoo
On joo ennenkin maininnut asiasta että auton etupenkillä ei saa pitään tavaroita -ainoastaan takapuolta.
Näkyy kuulemma taas että siinä ollu ku tulee sotkua.
Pitäisikö mun ihan oikeasti kaikki käsilaukut ym laittaa lattialle? Ei mahdu päähän.
Sehän on tosi turvatonta liikenteessäkin ku pitää kesken ajon jotain sieltä kaivaa.
Toki laitan siihen välillä esim maitopurkin ja leivän jos haen semmoset pikaiseen kaupasta.
Missä itse pidätte tavaroita autossa?
Onko tää ainoastaan mun ongelma vai miten muilla touhutaan? Autottomien ei tarvii kettuille.
Kommentit (9)
Ajelen perheen ykkösautolla.
Ja se on yli 50 000 auto ja miehelle aika tärkeä vaikka saankin ajella sillä enimmäkseen.
Autot on yhteisiä niinku kaikki muukin.
Mulla yksin ei olisi varaa edes 20 v vanhaan puntoon
etupenkillä pidän minäkin. En todellakaan laita likaiselle lattialle mitään.
Juu mut mä olenkin vaan duunarimuija ja mun käsilaukku saa kieriä siellä paskasella lattialla. Ja kaikki muut asiat mitä aina joudun raahaamaan mukanani. Miehen työjuttuja usein takakontissa ja lapset takapenkillä.
Miehen on niin helppo narista ku itse aina lähtee ja tulee kädet taskussa -kaikki mitä tarvii mahtuu takin taskuun...
Nyt on pakko sanoa, että hyvin olet miehesi valinnut. Ammatillinen tilanne ei ollut tiedossa?
Tosin eipä sekään muuta sitä tosiasiaa, että miehesi vaikuttaa varsinaiselta persreiältä.
Ainoa paikka jossa laitan edes repun lattialle on lentokone, jossa on pakko.
Joo duunari hänkin mutta palkka hieman muuttunut 15 vuodessa
-ap-
maitopurkki tai leipäpaketti aiheuttaa sotkua? Miehesi on kummallinen.
P.S. Minä ajelen meidän 70 000 euron autolla eikä miestä kiinnosta mitä pidän milläkin penkillä. Jos tulee sotkua, se siivotaan tai viedään jollekin joka siivoaa maksusta. Ei siinä sen kummempaa. Auto on kulutustavara.
maitopurkki tai leipäpaketti aiheuttaa sotkua? Miehesi on kummallinen.
kyseessä on selkeän väritetty kertomus haukkuakseen miestään ja pönkittämään omaa mielipidettään. Varmaan mussuttanu jotain hampurilaisia siinä.
ja miehellä oma. Määräileekö miehesi muistakin asioista?