Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2500e veronpalautuksia

Vierailija
04.04.2012 |

Jippii! :)

Ja kyllä ihan tarkoituksella. ;)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä: sen rahan voisi säästää muutenkin, mutta itselleni helpoin tapa on ns. huomaamatta säästäminen. Toinen käytössä oleva tapa on Nordean säästöpossu (korttiostot pyöristetään sinne) en edes tiedä paljonko sinne on kertynyt rahaa.

Yleensä säästötileille saa hyvän koron vain jos määräaikaiseksi ne laittaa, jos muuten säästää niin ei sitä korkoa juuri kerry, varsinkin jos puhutaan muutaman tonnin säästämisestä, eri asia jos kymmeniä- tai satojatuhansia säästää.

Vierailija
2/15 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paras tapa saada joulurahaa. Aina se palkka kuitenkin menee, eikä tule säästettyä samallailla. Säästötililtä on helppo viedä "turhuuksiin" pitkin vuotta. Tämä on toiminut jo pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös se, että antaa bonusten kertyä eikä nosta niitä. Lapsiperhe joka käy Prismassa tm. kaupassa saa aika paljon bonuksia/vuosi (+muut S-ketjun bonukset päälle) jos niitä ei tarvitse, niin esim. 10vuodessa aika potti tilillä.

Vierailija
4/15 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätkyjä 700€.Laitatko sähköpostiosoitteen johon saan lähetettyä mun tilinumeron maksua varten?

Vierailija
5/15 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla edellisten veronpalautusten korkoprosentti oli 18% ja miehellä viel enempi. Viimeks sain 2500€ takas, työtön olin koko vuoden. Tänä vuonna tulee viel enempi.

Vierailija
6/15 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtiolle korotonta lainaa?

Et sä mitään "ylimääräistä" saa, vaan omasi takaisin.

Olisit vaikka säästänyt korkeakorkoisille tileille.

Tyhmyys taas huipussaan.

Vierailija
7/15 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys taas huipussaan.

Mä olin niin satavarma, että ap saa tämän vastauksen. En tosin olisi uskonut, että ihan ensimmäisenä kommenttina :-D

"Korkeakorkoisille tileille" Hahh hahhhhaahhhahahaha!!

On tää niin hauskaa :-D

Vierailija
8/15 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys taas huipussaan.

Voi kuule kyllähän minä sen tiedän. Laskin kuitenkin, että säästämme enemmän jos nostamme veroprosentit ja samalla säästämme ns huomaamatta ja myös muutenkin laitamme tonnin kuussa säästötilille. Joulukuussa iso potti sinne. Erittäin fiksu päätös. Säästyi tuon verran enemmän rahaa kuin viime vuonna, jolloin tulot olivat samat. :) Sitä vaan helposti huomaamattaan ja pikkuhiljaa käyttää rahaa enemmän kun sitä on enemmän. :)

Turhaan olet kateellinen. :)

Vierailija
9/15 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys taas huipussaan.

Mä olin niin satavarma, että ap saa tämän vastauksen. En tosin olisi uskonut, että ihan ensimmäisenä kommenttina :-D

"Korkeakorkoisille tileille" Hahh hahhhhaahhhahahaha!!

On tää niin hauskaa :-D

Jep ai että ihan KORKEAKORKOISELLE. :D No jos ottaisin sitten yhden sellaisen 60%/kk kasvavan. :) hehehhe :D

Vierailija
10/15 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ TEIN LAPSEN YHDENILLANJUTULLE JA SE EI HALUNNUTKAAN OLLA MUN KAA. SITTEN MULLE SANOTTIIN AV-PALSTALLA ETTÄ MITEN OLIT NOIN TYHMÄ. MÄ NIIIIN ARVASIN, ETTÄ TULEE JUST SE VASTAUS. :D :D :D HULLUT!!!!!!!!!!!11

Vierailija
11/15 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä voinut laittaa 1200 €/kk sinne säästötilille ja justeerata veroprossa kohdilleen?

mä nauran näille jipii veron"palautuksille"

mä en lainaa kenellekään rahaa

Vierailija
12/15 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä voinut laittaa 1200 €/kk sinne säästötilille ja justeerata veroprossa kohdilleen?

Johan selitin, älä ole tyhmä! :)

Vierailija
13/15 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmille veronpalautuksille maksetaan korkoa. Korkoa maksetaan, jos siitä on erikseen säädetty laissa. Korkoa lasketaan yleensä veron maksupäivästä alkaen takaisinmaksupäivään asti. Eri verolajien palautuskorko on sama: Suomen Pankin vahvistama viitekorko, josta on vähennetty 2 prosenttiyksikköä. Viitekorkona käytetään kalenterivuotta edeltävälle puolivuotiskaudelle vahvistettua korkolain mukaista viitekorkoa. Palautuskorko on kuitenkin aina vähintään 0,5 %. Palautuskoron määrä tarkistetaan vuosittain. Vuosina 2011 ja 2012 palautuksille maksettava korko on 0,5 %.

Vierailija
14/15 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä laskupää. :D

Vierailija
15/15 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun tänä vuonna olin sen verran laiska ja saamaton, että en muuttanut prosenttia kohdilleen. Mieluummin mä olisin ottanut ne rahat jo viime syksynä (ja sit laittanut ne säästöön, käyttänyt tai mitä tahansa olisin halunnutkaan).