Horoskooppi merkkisi ja kuvaile millainen olet!
RAPU.
Olen ystävällinen, avoin, huolehtivainen ja ymmärtäväinen. En kauhian ujo, mut toisaalta joskus tulen vaivaantuneeksi muiden ihmisten sähläyksestä ja sössäyksestä. Olen myös aika tempperamenttinen ja tulinen luonne, joten elo minun kanssa voi vaatia toisinaan lujia hermoja. Toisinaan vähän herkkis. Huono ottamaan joskus kritiikkiä vastaan, voi johtua muistakin syistä, mut ainakin jos mun ulkonäköä kommentoidaan jne. osaan sulkeutua kuoreeni aika hyvin. Sitten olen lapsi ja eläin rakas. Rakastan ajatusta miehestä, onnellisesta parisuhteesta ja ihanasta kodista, lapsista. Mut joku osa myös mussa huutaa vapautta ja tuommoinen saattaa tuntua hieman ahdistavaltakin. Tykkään omasta asunnostani ja tästä ihanasta omasta rauhasta! Bilettäminenkin on joskus jees, mut itse en ole niitä joka vklp baarissa roikkujia. Tykkään huolehtia terveydestäni ja oleskella myös kotosalla, ottaa ihan rennosti. Joskus kyllä stressaan liiankin helposti. Ehkä myöskin hiukan laiska. Oman arvon tunteva ja tiedostaa osaavansa myös olla viehättävä, joskus oli ehkä jopa miehennielijän vikaa. Suht koht luotettava ja rehellinen myös, oikeudentaju kohdallaan!