MIKSI treffipalstailu on niin koukuttavaa???
Huomaan olevani Suomi24:sta melkein yhtä riippuvainen kuin av:sta ja alan huolestumaan itsestäni!
Tietty ainut keino on lopettaa käyttö aivan kokonaan ja elää ihan oikeiasti oikeassa maailmassa, mutta mietin vaan että miksi se onkaan niin koukuttavaa? Muutakin tekemistä olisi, joten siitä se ei ole kiinni. Aamulla vaan selittelen itselleni, että aamukahvin ajan saan tehdä muuta eli palstailla ja sitten on käytävä töihin. Seuraavaksi huomaan kahvin kylmenneen ja kellon olevan 12...
Ja vaikka kuinka päätän, että tänään en avaa mitään palstaa, niin silti huomaan kohta olevani netissä. Mulla ei ole minkäänlaista itsekuria tämän asian suhteen.
Kommentit (2)
jos on haku päällä, totta kai asia pyörii mielessä. Ja kun jonkin palstan seuraamisesta tulee osa elämäntapaa, se ei lopu edes (heti) siihen kun palstaa ei enää tarvitse, ainakaan minulla.
Itse seurasin aikoinaan treffipalstaa vielä sittekin kun olin mennyt kihloihin. En todellakaan etsinyt sieltä kumppania, vastannut ilmoituksiin tms. vaan ko. palsta vain oli jäänyt tavaksi. Vähitellen se sitten jäi. Samalla tavoin seurasin hääpalstaa noin vuoden vielä sen jälkeen kun olin mennyt naimisiin.
Tosin työajan itsekurissa sulla taitaa olla pientä ongelmaa, jos siis ymmärsin niin että kulutat suuren osan työpäivästä palstoilla?
JUO sitä kahvia samalla kun palstailet, niin ei kylmene ja mene hukkaan. Tadaa, ongelma ratkaistu!