Atkins aamiaiseni
2 pekoni
4 herkkusientä
pala sipulia
2 tlk voita
0,5 dl kermaa
Hiilarit noin 4,7 mutta mulla ei nälkä lähtenyt! Saanko mä syödä lisää?
Kommentit (22)
Sori, "pikku" virhe..
Taitaa tämän atkinsin myötä äly lähteä kun piti oikein tarkistaa teelusikallisen lyhenne :-)
Kokeilin joskus itsekin tuota dieettiä ja kirjaimellisesti oksensin aamiaisen jälkeen.
Itse syön vähähiilarista ja se kaurapuuro-raejuusto-marjasetti pitää nälän poissa pitkään. Eikä kauraa ole paljon. En ihmettele jos tuolla aamiaisella ei nälkä lähde.
Kahdessa kaupassa jo käytiin etsimässä..
Puolessa desissä kermaa on 1,5 g hiilaria, sipulissa joku milligramma tietysti määrästä riippuen.
Söisin mieluummin pari munaa pekonin kanssa ja kasviksia kerman tilalla. Itse söin aamulla munavoita, paprikasuikaleita, nokareen jugurttia ja marjoja. Tuli vatsa täyteen ja oli hyvää.
diabetesriskiä kasvatettu 50 %. Vrt. toi kaksi pekonia.
voikaan lähteä!
Lues nyt niistä ohjeista, mitä voisit vielä syödä, tai sitten opettelet olemaan nälässä, ja se on itseasiassa ihan helppoa.
Fineliin laitoin. Tarkistin ja uusi tulos oli 4,6. Kyllä se kerma olikin 1,5.
Sadassa grammassa sipulia on 4,8 g hiilaria, olisiko sitten "pala" sipulia jotain 25 grammaa, eli 1,2 g hiilaria. Herkkusienissä ei hiilaria ole juuri lainkaan.
Itse syön vähähiilarista ja se kaurapuuro-raejuusto-marjasetti pitää nälän poissa pitkään. Eikä kauraa ole paljon. En ihmettele jos tuolla aamiaisella ei nälkä lähde.
käsität runsashiilarisella, jos kaurapuuru-raejuusto-marjasetti on susta vähähiilarista?
Sul on nyt sitten heti aamiaisen jälkeen diabetesriskiä kasvatettu 50 %. Vrt. toi kaksi pekonia.
nyt voltti noitten diabetesriskiesi kanssa. Pekonissa ei ole mitään, mikä millään lailla kasvattaisi diabetesriskiä.
uppomuna (onneksi on omia kanoja), graavisiikaa 2 viipaletta, gruyere-juustoa 2 viipaletta, muutama saksanpähkinä, 1 tl kookosöljyä, puolikas paprika, pätkä n. 5 cm kurkkua, kasa salaatinlehtiä, lasillinen jugurttijuomaa (partista, loraus kermaa, puolukkasosetta ja steviaa), kuppi kahvia.
Aamiaisen söin ennen kahdeksaa ja lounaan syön klo 13. Päivällinen sitten illalla klo 19.
ja teetä. Nälkä pysyy loitolla ja toiseksi totut kyllä tunteeseen sietää pientä nälkääkin...
Ehkäpä ne hiilarit tuli siitä..
Vasta tänään aloitin induktion ja asiat vähän hakusessa.
Erilaisia juustoja on kaapissa, avokadoa, kanaa, parsaa, salaattia, vihreä paprikaa, kinkkua, makkaraa, lihaa, herkkusieniä, kukkakaalia, pähkinöitä.
Kunhan niitä munia löytyy kaupasta niin se helpottaa kovasti tätä aloitusta.
Käsittääkseni noita marjoja ei vielä kannattais induktiolla ottaa.
Odottelen nyt sitten lounasta vatsa kurnien. Taidan kuitenkin syödö 4 kertaa päivässä vaikka käsittääkseni 3 olisi hyvä. Katsotaan sitä sitten kun induktio ohi.
Ai niin ja kivennäisvettä myös varattu.
Kun laittaa purkillisen burnanaa ja kahvia lautaselle ja vetää, kun muroja.
Yök, miten saat tuon rasvanmaun suusta, hyi...
jääsalaatti
paprika
kesäkurpitsa
avokado
meetvursti
fetajuusto
Hiilarit 1.8 ja mä oksennan kohta..
munakas 150g
jäävuorisalaatti 25g
raejuusto 43g
tomaatti 21g
meetwursti 9g
rypsiöljy 3g
Yht 319 kcal
hiilarit 2,51g
rasva 21,82g
proteiini 27,93g
Mikä vitun induktio? Nyt on keskiviikko. Punnitsette ja laskette joka suupalan? Nyt olisi hyvä hetki varata paikka syömishäiriöklinikalta, tuo ruoka vie teitä kuin litran mittaa!
Jos ihminen haluaa olla laihdutuskuurilla jolla lasketaan ja punnitaan niin anna olla.
Mitä se sulta on pois jos joku ruokansa laskee?
Otappa happia ja elä stressaa toisten syömisistä.
Mikä vitun induktio? Nyt on keskiviikko. Punnitsette ja laskette joka suupalan? Nyt olisi hyvä hetki varata paikka syömishäiriöklinikalta, tuo ruoka vie teitä kuin litran mittaa!
Laihduttajat voi ottaa millilleen juttuja ilman sairautta...
Whoa, dude!