lastenkutsut loppuivat klo 19,yksikään vanhempi ei tullut hakemaan
lastaan klo 19,vaan 19.15 lähtien tulivat,viimeinen lähti puol kasin jälkeen.Eipä siinä,etteikö olisi saanut leikkiä,mutta arki-iltana olisi mukava saada ajoissa rauhoittua ennen nukkumaanmenoa.
Kommentit (55)
ei halua siihen ryysään. Itse haen aina 5 min ennen. Saa hakea rauhassa, ja varmasi on juhlat jo juhlittu.
aika epäkohteliasta!
mä haen aina mielummin aikasemmin kuin myöhään.
älä ole noin tiukkis. Puoli tuntia.
ei halua siihen ryysään. Itse haen aina 5 min ennen. Saa hakea rauhassa, ja varmasi on juhlat jo juhlittu.
ihan just siks, kun sillon tulee kaikki...eimahdu autot pihaan, ei voi kiittää, ei kuulla miten meni tms..
eli porrastettu hakuaika paras.
ja ei kai kerran vuodessa mennyt puoli tuntia yli niin sekoita kenenkään elämää??
mu ÄRAYTTÄÄ NE AINA MYÖHÄÄN tuelvat...
sitten puol kasi hakemaan niin olisin tiennyt etukäteen. Epäkohteliasta musta.
ap
ulkokamppeet päälle ja lähdette läheiselle kentälle tms. sen verran kauas kodista, että noutajat ei teitä näe. Saavat soitella ovikelloa ja soitella kännyköillä, että missä olette. Vastaus on, että juhlat loppuivat klo 19.00, nyt on arki ja meillä täytyy ulkoiluttaa koira/käydä kaupassa/hakea esikoinen harrastuksesta tms. Kyllä ne vanhemmat yleensä yhdestä kerrasta oppivat.
Mun lapsuudessa tultiin aina ajoissa hakemaan. Viimeiset haettiin ehkä vartti myöhässä, ei todellakaan kukaan kupannut yli puolta tuntia. Outoa käytöstä vanhemmilta.
klo 19 niin viim. silloin lapset on haettava kotiin! Mä haen aina 10 min. vaille niin ei ole tungosta.
meillä viimeinen haettiin 2h myöhässä, vanhemmat oli olettaneet toisen hakeneen ja vasta parin tunnin kuluttua hoksasivat että yksi puuttuu.
Toinen vanhemmista on yhdenlainen julkkis.
Lapsi aina valittaa, kun "nytkö jo", "kaikki muut vielä jää", kun menen hakemaan häntä sovittuna aikana.
Meiltä kerran haettiin eräs juhlija 45min myöhässä ja se oli todella töykeää, koska myöhästyimme tärkeästä menosta sen takia.
Onhan toi nyt ihan perseestä! Lastenkutsut on muutenkin ihan mieletön duuni järkätä, ni kai sitä nyt vois tulla ajoissa hakemaan omansa pois! Tökeröä käytöstä!
ja sano kutsujen loppuvan sen puoli tuntia aiemmin. Ainahan noi tuppaa venymään.
Kuka järjestää lastenjuhlat samalle päivälle kun on tärkeää menoa???
Vierailija - 12.04.12 09:04 (ID 14658270)
meillä 3 lasta,jokainen harrastaa jotain ja kaikkina iltoina on sovittuja menoja.
"Kuka järjestää lastenjuhlat samalle päivälle kun on tärkeää menoa???"
Taisivat olla meidän toiset kunnon lastenjuhlat eikä käynyt mielessäkään, että porukkaa tullaan hakemaan myöhässä.
että ovatko tulossa hakemaan lapsensa koska?
eikö ap:lla ollut niiden vanhempien numeroita?!
ilmoitettu päättyäväksi.
Tyttärelläni on yksi päiväkotiystävä, jonka vanhemmat on just tuollaisia huithapeleita, että synttäreiltä, leikkitreffeiltä haetaan lapsi ihan milloin sattuu.
Kerran lapsi tuli meille leikkimään "pariksi tunniksi". No, äiti haki lapsen kun viisi tuntia oli vierähtänyt.
Koko perhe on muutenkin jotenkin outo. Äiti yli-ikäinen pissis ja isä joku wanna-be-rock star.
Muuten lasten kaverien vanhemmat on onneksi järkiväkeä ja hoitavat asiat sovitusti.
älä ole noin tiukkis. Puoli tuntia.
ihmeen kelloa tuntematonta roskaväkeä oikein edustat?
Synttärit loppuvat ilmoitettuun kellonaikaan ja sillä hyvä.
Älä ole noin huolimaton talipää. Puoli tuntia on PALJON.
Mutta 15 minuuttiin kannattaa AINA varautua. Monet tosiaan välttävät sitä tasan ruuhkaa, kun voi olla että on hankala löytää parkkipaikkaakaan. Itse pyrin olemaan paikalla yleensä siinä 5 yli. En tykkää mennä etuajassa hakemaan, koska lapsesta on luultavasti kurja lähteä jos juhlat ei ole vielä loppu ja muut vielä jäävät.
Ei tziisus mitä porukkaa täällä pyörii...