kaksi munasolua
Tilanteeni siis se, että clomien avulla minulle kehittyi kaksi munasolua, 14mm ja 20mm.
Nyt dpo 11/12 ja kahtena aiempana päivänä olen saanut raskaustestiin haamut. Eilen se oli jo selkeämpi kuin toissapäivänä. Tänä aamuna on kuitenkin tullut ruskeaa limaa, joten mietin että jos molemmat eivät ole hedelmöittyneet, niin tuleeko se toinen vuotona ulos?
Toivoa siis voisi vielä olla? Mulla ei ikinä oo ollu nännit kipeet ennen menkkoja, mutta nyt kipeytyivät n. Dpo 4...
Auttakaa! Ahdistaa :(
Kommentit (25)
pääsin kotiin tekemään sen testin, kun pissaa olin pidätellyt 7h..
Tein Elivo testin (pikkuapteekissa suppea valikoima) ja vasta tehtyäni perkeles huomasin että se on herkkyydeltään 25 jotain mUl?! :D
No, haamu siinä kuitenkin oli, jonka näki mieskin ilman tihrustamista....
Mitään ei ole tullut sitten aamuvuodon.. Toivo elää.
Eikös se ole niin, että tuo 25 herkkyys näkyisi vasta alkamispäivänä? Eli hyvän on mahdollisuudet...
-ap
niin kyllä sä raskaana olet. onnea! nyt lopetat vaan hysterisoinnin ja alat odotella ultraa, että pääsette katsomaan montako siellä on. :-)
ps. tuhruvuotoa on alussa 30% ihan onnistuneissa raskauksissa- eli tosi yleistä.
Teen huomen aamulla vielä apteekin herkän testin..
Huomenna pitäisi olla sitten dpo 12/13...
En voi uskoa todeksi, joten väkisinkin hysteerinen.
Onneksi on nämä kaikki ihanat palstat jotka tukevat!
Mies kun ei näistä oikein ymmärrä ;)
ei voi kuin olla onnellinen siitä, että on tullut helposti ja luonnollisesti raskaaksi. Ei ovulaation kyttäämisiä, ei päivien laskemisia, raskaustestiinkin tuli selkeä viiva eikä mitään epämääräisiä haamuja. Puuh!
Day past ovulation.. eli pp ;)
Sitä minäkin pelkään että olisi varhainen keskenmeno.. toisaalta olenpahan ainakin sitten kahden vuoden yrityksen jälkeen ensimmäistä kertaa saanut edes jotain testiin, joten ei tilanteemme täysin toivoton ole... :)
Ap