Haittaako teitä, että miehet ajattelee teistä sekstistisiä
ajatuksia...esim. töissä, palavereissa, tapaamisissa jne.
Kommentit (9)
Itse ajattelen panevani miehiä.
Välillä katselen jonkun perää ja kuvittelen miten kiva sitä olis puristaa.
Oletan että joku joskus saattaa kuvitella jotain minusta, tai siis olisihan se hienoa kuin ettei kukaan niin tekisi.
Kun ollaan työkavereita ja päivittäin tekemisissä uskon miesten suhtautuvan kaverillisesti eikä ajattelevan seksistisiä. Siis sellaista sisarellista meininkiä enemmänkin.
Vähän kaksijakoinen juttu.
Yököttää ajatella joku yksinkertainen, ruma, kalju, lihava, pervo runkkaamassa ajatellen minua.
Toisaalta ilahduttaisi, jos joku komea ja fiksu mies ihailisi minua ja fantasioisi minusta.
Tiedän, että mieheni kuolaa muiden naisten perään. Se että minua ihailtaisiin, olisi balsamia haavoihini.
Tiedän, että mieheni kuolaa muiden naisten perään. Se että minua ihailtaisiin, olisi balsamia haavoihini.
Seksistinen kuitenkin tarkoittaa käytännössä sovinismia, eikä suinkaan seksuaalisia ajatuksia.
Seksistisyys tarkoittaa esim. naisen väheksymistä ja pitämistä typeränä siksi, että hän on nainen. Seksuaaliset ajatukset ovat sitten asia erikseen, joten itse sanoisin, että seksuaaliset ajatukset ovat useimmiten ok ja joskus harvoin suorastaan suotavia, seksistiset sen sijaan eivät.
En todellakaan halua, että minua pidetään bimbona tai kelvottomana johonkin tehtävään siksi, että olen nainen. Sen sijaan on tietysti joskus kiva ajatella, että kelpaisi miehille muutenkin kuin kaverina, mutta jatkuva seksiobjektina olo ei kiinnosta, saatika vihjaileva kanssakäyminen. Lapsellista ja asiatonta. Elämässä ja erityisesti työpaikalla kun olisi suotavaa keskittyä muihin kuin seksifantasioihin, muuten taitavat työasiatkin kärsiä.
mietin aina muutenkin, että mitähän kaikkea pervoa tuokin ajattelee, ja siis tajuan ettei välttämättä mitään, mutta kuitenkin mietin useinkin mitä ihmiset miettivät, ei siis vain minusta. Mutta joo, ei haittaa jos ajattelevat siinä mielessä, mikäli tätä tosiaan tuolla termillä seksistinen haettiin, taitaa ne käydä kaikki naiset läpi että haluaisiko sen kanssa tehdä mitään vai ei. Huomaan kyllä mielestäni miehen silmistä että pitääkö se minusta fyysisesti vai ei, aika monet ei pidä.
Tarkoitin seksuaalisia..(esim. miltähän tuntuisi olla tuon kanssa...) mutta ne on vaan ajatuksia...ei näy päältä päin tai johda mihinkään.
Enkä oikein tiiä noista kaduistakaan.
Liukkaita ja luistavia ovat kyllä olleet viimepäivinä.;)
Mistä minä tiedän mitä ne miehet ajattelee?