Apua! Mokasin itseruskettavan kanssa pahasti!
Mulla on perjantaina kaverin järjestämät bileet, ja ajattelin ekaa kertaa elämässäni laittaa itseruskettavaa, koska näin talvisin mun iho on niin valkonen. Aina ennen oon käyny suihkurusketuksessa, mutta koska se on kallista, niin ajattelin että saan kauniin rusketuksen parilla eurolla suoraan purkista.
Tein just niinku ohjeissa käskettiin, mutta järkytyin pahasti ku tajusin lopputuloksen.
Ensinnäkin lopputuloksesta tuli _aivan_ liian tumma. Näytän siltä kun olisin maannut 3 kuukautta Thaimaan auringossa. Ja todellakin hain ihan kevyttä päivettymistä.
Sen lisäksi mun kasvot ja muukin iho on laikukas. Kasvoissa huomaa selviä täpliä, samoin jalat on ku jollain seepralla. Kivoja raitoja sielläkin.
En tajua mikä meni pieleen! Tein kaikki ohjeiden mukaan, ja olin levittämisen kans tosi huolellinen...
Heti kun tajusin lopputuloksen, menin suihkuun ja pesin koko ihon hyvin saippualla - ei mitään vaikutusta. No, menin uudelleen suihkuun ja kuorin koko ihon. Musta tuntuu, että se vaan korosti ennestään tätä kamalaa rusketusta.
Nyt mulla alkaa jo keinot loppuun, en todellakaan kehtaa mennä kaverin bileisiin tämännäkösenä, saati sitten huomenna töihin!
Kaikki neuvot otetaan vastaan, miten tän saa ihosta pois!!
Kommentit (14)
Olen monesti kuullut tuosta, että tulee laikukas.. ei mulla vaan ole koskaan käynyt noin?
Ja sitten vielä varmistan: kuoritko ihon hyvin, rasvasit kauttaaltaan ja sitten laitoit itseruskettavaa?? Vai miten sen teit?
Kyllä tää alkaa itseänikin vähän naurattaa, vaikka eka meinas itku tulla.
Pitää varmaan huomenna pukeutua pitkään kaapuun ja naamariin, josta ei näy kun silmäreiät.
Mutta hei ihan tosi eikä kukaan osaa auttaa??
Käytin Dovea. Kuorin ja rasvasin ihon kyllä ennen tuota tosi hyvin ja en vaan tajua mikä meni pieleen...
itseruskettavilla saa hyvää tulosta vaikka mitä tekis.
Eikä se lähde poiskaan kun kulumalla. Älä osta niitä enää.
yksi keino voisi olla sitruuna ja sitten tuli mieleen vielä ruokasooda..
Anteeks, mutta mua rupes hirveästi naurattamaan tuo kuvaus!
Kaikki katastrofin ainesosat kasassa... :DD
Clinique 4 kasvovesi paras!
T.kosmetologi
Soitin äsken ystävälleni paniikkipuhelun (hän on kosmetologi). Istuin samalla sängyllä ku puhuin, ja valkoisiin lakanoihin jäi itseruskettavasta kivat kellertävät jäljet pakaroiden kohdalta, vaikka levittämisestä on jo reilu tunti aikaa.
No se on pieni murhe, enemmän pelottaa mun iho
Tommoisten vahinkojen välttämiseksi mä käytän sävyttävää kosteusvoidetta. Tulee sopiva päivetys parin päivän käytön jälkeen.
Kaverini nauroi silmät päästään, ku kuvailin minkä näkönen iho on.
Bridget Jones taas vaudissa!
Ap
Kaverini nauroi silmät päästään, ku kuvailin minkä näkönen iho on.
Bridget Jones taas vaudissa!Ap
Oon niin väsynyt ja mua naurattaa edelleen, tuo lakanajuttu oli hyvä..
Mene suihkurusketukseen