Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tressi lihottaa??

Vierailija
03.04.2012 |

Siis mulla on kauheen raskas kevät. Pitäis valmistua, töitä tehdä, pääsykokeita tulossa ja perhe vielä siinä lisäksi ja pieni lapsi. Musta tuntuu että mä turpoon koko ajan. Ja en mielestäni syö erilailla kuin aiemmin ja liikuntaa harrastan muutaman kerran viikossa ja joka päiväset työ/hoitomatkat kävellen...

Siis voiko tressi lihottaa? En keksi mitään muuta syytä... Pitäskö vaan syödä vähemmän vai mitä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos syöt sitä voin kanssa. Kannattaa siis vähentää tressin käyttöä.

Vierailija
2/20 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos syöt sitä voin kanssa. Kannattaa siis vähentää tressin käyttöä.

hmm...itseasiassa "voiko tressi lihottaa" on ihan oikein sanottu. Vain sinun kaltainen simpanssi saa siitä näsäviisastelua aikaiseksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ottaa paljon kaljaa, voi se lihottaakin.

Vierailija
4/20 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etko tosiaan tiedä????? HAH HAH! Oletpa tyhmä! Nolo suroastaan!

Vierailija
5/20 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi mitä vitsejä taas...

Vierailija
6/20 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan mä tarkotan itseasiassa sua ja sun läskipersettä ja miten se on homehtunut siinä koneen edessä koko illan. Keksi hyvä ihminen parempia vitsejä viimeistään silloin kun astut ulkomaailmaan.

Vierailija
7/20 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä nyt kysymys stressistä, sillä minäkään en tiedä, mikä on tressi?

Vierailija
8/20 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan mä tarkotan itseasiassa sua ja sun läskipersettä ja miten se on homehtunut siinä koneen edessä koko illan. Keksi hyvä ihminen parempia vitsejä viimeistään silloin kun astut ulkomaailmaan.

Menevät naiset käyttää nettiä puhelimen kautta. Sua sellanen toki saattaa TRESSATA.

Vierailija
9/20 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menevät naiset käyttää nettiä puhelimen kautta. Sua sellanen toki saattaa TRESSATA.

vai oisko kuitenkin niin, että sä menet jääkaapilta sohvalle ja käytät siinä ohessa puhelintasi... nimittäin se on tosi tressaavaa....mutta älä suutu...läpällähän minä niinkuin sinä...olin vain huomanneeni argessioita tuossa kirjoituksessa. ARGESSIOITA! Opettele kirjottamaan moron!

HAHAHAHA!

Toivoo, ap

Vierailija
10/20 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille ensin, mikä on "tressi", niin osaamme ehkä paremmin vastata kysymykseesi.

Vierailija
11/20 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mulla painonpudotuksessa paino jää jumimaan, kun on stressiä. Ja jos et laihduta, niin kai se voi lihottaakin. Kysehän on ainoastaan hormooneista, ei kaloreista. Jos saisit noi hormoonit kuriin, niin luultavasti olo parantuis ja paino jopa laskis.

Vierailija
12/20 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oisko kuitenkin niin, että sä menet jääkaapilta sohvalle ja käytät siinä ohessa puhelintasi... nimittäin se on tosi tressaavaa....mutta älä suutu...läpällähän minä niinkuin sinä...olin vain huomanneeni argessioita tuossa kirjoituksessa. ARGESSIOITA! Opettele kirjottamaan moron!

HAHAHAHA!

Toivoo, ap

Kyl sulla on tressi. Argessio on sen oire.

Vierailija
13/20 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö tiedä...voi miten noloa...ja miks te ootte niin argessiivisia... Hiton lespot!

Vierailija
14/20 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäinen tajus, eikä enää näsäviisas

Vierailija
15/20 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi jo viimein uskoa, että vartalonmallilleni ei lainkaan sovi takit, joissa on vyö. Helma leventää persettä entisestään ja makkarat tursuavat vyön yli.

Vierailija
16/20 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi jo viimein uskoa, että vartalonmallilleni ei lainkaan sovi takit, joissa on vyö. Helma leventää persettä entisestään ja makkarat tursuavat vyön yli.

ite kyllä tykkään laittaa trenssin, kun lähen teranssille parille tressiä lohkovalle oluselle.

Vierailija
17/20 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö tiedä...voi miten noloa...ja miks te ootte niin argessiivisia... Hiton lespot!

Ku nolot argessiiviset tressi lespot! Paitsi ne ketkä reakoi mikreenillä.

Vierailija
18/20 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut sä olet selkeestikin GLITORIKSEN hieronnan tarpeessa

Vierailija
19/20 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas asiallista keskustelua. AV-palstan kävijöiden korkea koulutus ja sivistys oikein paistaa vastauksista läpi.

Mutta asiaan...

Stressi voi todellakin lihottaa, kortisolia erittyy enemmän. Se vähentää lihasmassaa ja kerryttää rasvaa.

Vierailija
20/20 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi