Mulla on ollut vain yksi seksikumppani (oma mieheni). Olen 33 vuotta. Harvinaista?
Kommentit (25)
ja nyt hän tietää todellakin paremmasta. Luuli seksin olevan täydellistä.
Mutta mä en ainakaan edes hae täydellisyyttä, minulle tärkein (ja ainoa) kriteeri on että vastapuoli on juurikin tuo nainen jota rakastan enemmän kuin mitään.
Mulla on ollut vain yksi seksikumppani (oma mieheni). Olen 33 vuotta. Harvinaista?
Itse olen tilanteeseen kyllä tyytyväinen:)
Harvinaista? Luulisin niin. Mutta jos kerran olet onnellinen niin olet onnellinen.. voiko elämässä enempää pyytää?
Mitä tulee siihen, "ettei tiedä paremmasta" niin eipä se välttämättä vaihtamalla parane. Voi toki parantua, mutta sitähän ei voi etukäteen oikein tietää jos kerran nykysuhdekin on onnellinen.
Mikäänhän ei ole maailmassa täydellistä eli jonkinasteiseen (toivottavasti tyydyttävään) kompromissiin on lie jokaisen lopulta tyytyminen.
Eipä ollut liialla järjellä pilattu jos luuli että on täydellistä.
Mutta mä en ainakaan edes hae täydellisyyttä, minulle tärkein (ja ainoa) kriteeri on että vastapuoli on juurikin tuo nainen jota rakastan enemmän kuin mitään.
mut eipä mitään
sen puolesta olisin voinut olla loppuikäni kenenkä heistä kanssa tahansa. Nykyinen mieheni on paras "kokonaispaketti".