Obesimed toimi minulla laihdutuksessa!
Olen käyttänyt sitä nyt pari viikkoa ja olen todella tyytyväinen. Nälkä ei ole ollut ja paino on pudonnut pari kiloa. Minulla on ahmimistaustaa, ja sen selättämiseen tuo on oiva keino. Minulle on tärkeää, että vatsassa on täysi tunne, ja sen tuolla saa. :)
Kommentit (21)
jos vatsan on oltava koko ajan täyden tuntoinen?
Eei mitään sivuoireita. Se ainoastaan turpoaa vatsassa ja antaa kylläisyyden tunteen. Vatsa toimii paljon entistä paremmin, eikä tarvitse ahmia, kun vatsa on täysi. En edes ole ottanut ohjeen mukaista määrää, kun vähempikin on riittänyt. Se riippuu kai vatsalaukun koosta.
Olen ennenkin käyttänyt noita täyteaineita, mutta niistä ei ole ollut mitään apua. en sitten tiedä, onko motivaatio nyt jotenkin korkeammalla, mutta ei ole tehnyt mieli ahmia.
mutta tuo puoli litraa on minusta aika vähän. Juon lasillisen vettä ja sitten kahvia tai piimää leseillä. Siitä tulee äkkiä se puoli litraa ja enemmänkin.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 15:37"]
Saako ilman reseptiä?
[/quote]
Kyllä saa.
Ihan huuhaahötöä oli minulle, ei mitään tehoa. Ei toiminut edes sillä tavalla, että ajatukset pysyisivät dieetissä, kun kapseleita ottaa ja ja ne ovat niin kalliitakin. Paras laihdutustuote on ollut Acomplsia, jota ei enää tehdä. Sen jälkeen Nutrilett-pussikeittodieetti.
Minkähän takia kukaan ei tajua käyttää Guarem-rakeita, mikä kyllä ajaa vähintään saman asian kuin obesimed. Iso purkki jossa on sata annosta maksaa 15 egeä, geeliytyy mahassa ja on kaiken lisäksi lääketuote, joka tutkitusti laskee kolesteroleja ja hidastaa hiilarien imeyymistä. Käytännössä on siis hiilari- ja rasvasieppari. Painonlasku on tuon tuotteen tunnettu ja toivottu sivuvaikutus ;)
Kuinka paljon olet laihtunut noilla rakeilla?
Ilman ruokavaliomuutoksia kolme-neljä kiloa kuukaudessa. Olen ajatellut että nyt kesän alla ottaisin loppukirin ja alkaisin myös vähentää ruoka-annoksiani, sillä guarem-rakeiden käyttö saa vatsan tuntumaan koko ajan kylläiseltä eikä ruoan vähentäminen ole vaikeaa, sehän tuossa on varmaan osasyy laihtumisellekin.
Onpas ihmeellinen ihmelääke, sillähän laihtuu nopeammin kuin vähäkalorisella dieetillä. On kummallista, että siitä ei kiljuta kissan kokoisilla kirjaimilla lööpeissä: kuituvalmiste uusi ihmelääke! Karppaajat olivat sittenkin oikessa!
Guarem ei ole uusi valmiste eikä mikään ihmelääke. Diabeetikot ovat käyttäneet sitä jo yli parikymmentä vuotta, lähinnä verensokeripiikkien madaltamiseen. Sillä nyt vaan sattuu olemaan myös laihduttava vaikutus, vaikkei sitä sellaisena myydä tai markkinoida.
Jotenkin vaan suututtaa, kun huonompi ja testaamattomampi obesimed on kilohinnaltaan varmaan tuhatkertainen, ihmiset sitä ostaa, eivätkä apteekissa koskaan vihjaa guaremista heille mitään.
up.
toi guarem kuulostaa enemmän lääkevalmisteelta. ja kun se on diabeetikoille suunnattu, niin ei kai sitä voi normiläski käyttää?
Minuakin kiinnostaisi tuo Guarem, hiilareita vahdin mutta vähän on syötävä ettei sokerit laske liikaa...sokereissa ei kyllä ole ollut ongelmia ennenkään, voiko tuota siis syödä? Kolesteroli on liian ylhäällä.
Joo, voi guaremia syödä kuka vaan, kunhan noudattaa käyttöohjeita. t:14/16
Thermacuts Laihdutuslääke - http://fi.thermacuts.com Vasta Thermacuts :n avulla asteittain pääsin eroon ylimääräisistä kiloista ja 3 kuukauden kuluessa painoni oli pudonnut 75 kilosta 60 kg.
sivuoireita siinä on? Mulla oli aikoinaan kokeilussa reductil, joka myöhemmin poistettiin markkinoilta. Nälkä kyllä pysyi poissa, mutta maksa-arvot huitelikin sitten jo 300ssa. Mullakin ahmismishäiriö.