Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko L´orealin uusi Nude magique bb-voide hintansa väärti?

Vierailija
16.07.2012 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta garnierin vastaavasta tuli naama täyteen pientä näppylää joten käyttämättä jäi

Vierailija
2/9 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota L´orealin vaaleampaa löytyi vihdoin kaupasta pe ja kokeilin heti sitä ranteeseeni, sekin näytti aluksi tummahkolta mutta vaaleni kyllä..jopa niin sopivaksi että tekisi tosiaan mieli ostaa..

En vaan ole ikinä käyttänyt värivoiteita joten mietin tunkeako niitä nytkäään naamaan..toisaalta tuo kai on "kevyempi" versio perinteisestä värivoiteesta ja lisäksi muutenkin erilainen..

Vähän jotain peittävämpää välillä kaipaisi, en tiedä.

Ajattelin että laittais vain vähän sitä esim kosteusvoiteen sekaan..

ap

tuosta garnierin vastaavasta tuli naama täyteen pientä näppylää joten käyttämättä jäi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla kun on couperosaa niin ei siis ollut hintansa väärti. Samoin Garnierin BB-voide on ihan liian kevyt peitoltaan mulle. L'Orealin etu on ettei se ole niin rasvainen ja tahmainen kuin Garnierin tuote.

Kovin vaalealle iholle tuo Nude magique ei varmaan toimi, mulla on suomalaiseksi aika tumma iho ja ei kyllä yhtään ollut liian vaalea se vaaleampi sävy.

Vierailija
4/9 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en mitään tuhtia peittoa iholleni haluakaan/tarvitse.

Luulen, että ostan kys tuotteen tänään..

ap

ja mulla kun on couperosaa niin ei siis ollut hintansa väärti. Samoin Garnierin BB-voide on ihan liian kevyt peitoltaan mulle. L'Orealin etu on ettei se ole niin rasvainen ja tahmainen kuin Garnierin tuote.

Kovin vaalealle iholle tuo Nude magique ei varmaan toimi, mulla on suomalaiseksi aika tumma iho ja ei kyllä yhtään ollut liian vaalea se vaaleampi sävy.

Vierailija
5/9 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin reilu viikko sitten kyselemässä ja sanottiin, et se on joka puolelta loppu ja että olis ollut vaan joku "koe-erä", jota ei ehkä ihan heti tule edes lisää.

Kyselemään menin, kun kokeilin näytepakkauksesta ja tykkäsin kovin. Sanoivat lisäkai, että MaxFactorilta olis tulossa vastaava. Nyt käytössä tuo Garnierin BB, mutta nude oli paljon parempi.

Vierailija
6/9 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenkin todella vaalea (niin vaalea että vain muutamalta sarjalta löytyy tarpeeksi vaalea meikkivoide) niin se vaalein sävy sopii mulle kun häivyttää kunnolla.

Tasoittaa itsellä kyllä ihonvärin, mutta ei peitä kunnolla finnejä. Eli hyvillä paikoilla ihossa toimii vallan hyvin, iho on oikeasti meikittömän ja hyvännäköinen. Eli olen ihan tyytyväinen vaikka olen käyttänyt sitä vasta noin 3 kertaa.

Vierailija
7/9 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää toki pestä pois, niinkuin normaali meikkivoide. Mutta jos on ihan hyvä iho, niin on juuri sopiva, kevyempi. Eli täältä tulee ainakin iso plussa!

Ja ikää 32, jos se yhtään vaikuttaa..

Vierailija
8/9 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosi vaaleaihoinen, ja ei se mulle yhtään liian tumma ole se vaaleampi. Pitää vaan katsoa, ettei tällää liian paksua kerrosta ja että häivyttää rajat. Tämmöiselle semi-hyväkuntoiselle iholle just passeli, ilman kosteusvoidetta tosin en ole kokeillut (mutta käytän kosteusvoidetta kaiken alla muutenkin).

Luonnollinen ja nätti iho tulee! Eikä se must mikään kallis ole? Riittoisaa kampetta.

Vierailija
9/9 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väri ja hyvin pitää levittää jottei rannut jää poskeen. Enkä niin vaaleakaan ole. Ei hintansa väärti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan