Kolme vuotta olen kärsinyt toistuvista emätintulehduksista, missä vika!?
Gynärillä olen asian tiimoilta käynyt parikin kertaa, eivät osaa kertoa että mikä vaivaa, kun ei missään ole ns. mitään vikaa!!! Ja miehen kanssa kun ollaan yhdynnässä, saan helposti hiivan tai sit emätintulehduksen... mikä ihme vaivaa?!??! Hjälp!
Kommentit (7)
Poista hiiva ja sokeri ruokavaliosta ja vähennä muutenkin nopeasti sokeristuvia ruokia. Auttaa.
Siellä oli siitä että kun suoliston hiivat ja bakteerit ovat sekaisin myös emättimen hiiva ongelmat ja muut tulehdukset tulevat helpommin. Samoin päänsärky, väsymys jne. voivat johtua heikko kuntoisesta suolistosta... varsinkin jos olet joutunut syömään antibiootteja ja myös paikalliset emätinpuikot häiritsevät elimistön " terveitä" bakteereja.
Jos miestä ei hoida esim. hiivatulehduksen kanssa, niin saatat tartuttaa itsesi miehestäsi uudelleen ja uudelleen (vaikkei miehellä olisikaan oireita havaittavissa).
Mä olen kans kärsinyt emätintulehduksesta pari vuotta, gyne sanoi että se on melko tavallista naisilla joilla on kierukka. Eikä sille oikein mitään mahda, kysehän EI ole hiivatulehduksesta. Lääkäri kirjoitti mulle vuodeksi eteenpäin lääkkeet niin ei tarvi joka kerta mennä lääkäriin kun tulehdus iskee. Harmi vaan, että tästä lääkekuurista tulee taas joka kerta hiivatulehdus :(
Siis en ole tullut raskaaksi, ja eipä ihme kun koko ajan on jotain tulehdusta/vaivaa ollut alapäässä!
i hätää pois ruokavaliosta. Tsemppiä!
Vierailija: