Lue keskustelun säännöt.
Mikä tekee vapaa-aikanaan filosofiasta, kehityspsykasta tai korkeakulttuuria harrastavasta
03.04.2012 |
akateemisesta jotenkin hienomman kuin populaarimpaa ja kädentaitoja kehittävästä?
Ihan kaikki tekeminen antaa aktiviteettia aivoille. Olen minäkin lukenut Nietzscheä saksaksi ja valinnut sijaan mieluummin Harry Pottereita alkukielellä; yrittänyt oppia pitämään oopperasta, mutta tajunnut jaksavani kuunnella vain Mozarttia. Venäläiset klassikot lähinnä nukuttavat. Jane Austenin naiskohtalot lähinnä ärsyttävät. Paskanheittäjäteatteri ei kiinnosta pätkääkään.
T. Akateemisten low-life persukastin jäsen
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jotenkin hienompana kuin vaikka sarjikset tai tilkkutyöt. Mutta ei mun mielestä noi ole toisiaan poissulkevia asioita, sarjiksista pitävä voi olla laaja-alaisesti kiinnostunut muustakin kuin myös tilkkutöitä tekevä.
Ehkä mun mielestä merkittävämmät kriteerit on laaja-alainen kiinnostus asioita kohtaan tai sitten syvempi kiinnostus yhtä asiaa kohtaan. Kyllä mun mielestä taas sitten hienoa on, jos on kehittynyt tilkkutöiden tekijä, opiskellut asiaa, käy tilkkutyömessuilla, seurustelee tilkkutyöihmisten kanssa ja vaihtaa ajatuksia. (Varmaan ymmärsitte tuon tilkkutyöesimerkin, siihen sopisi moni muukin asia.)