Mitä tehdä miehelle, joka halajaa Thaikkuihin 2 viikoksi sinkkukavereiden kanssa?
Ei siinä kai mitään, jos täällä ei olisi taaperoa ja kuukauden ikäistä vauvaa..
Nyt mies mököttää, leikkii marttyyriä ja sanoo mun olevan ilonpilaaja. Tosiasia vain on se, etten halua jäädä noin pienten kanssa yksin. Mies on muuten hyvä ja kiltti, mutta sanoinkuvaamaton itsekkyys nostaa välillä rumaa päätään, eikä miehen käsityskyky riitä millään ymmärtämään tilannetta. Yritin ehdottaa viikon tai viikonlopun matkaa, mutta ei kelpaa, kun pitää olla kaksi viikkoa ja juuri hänen ainoalla kahden viikon lomallaan. Seuraava loma on ensi vuonna.. Ja kun hän on tottunut, että jonnekin pitää päästä kaksi kertaa vuodessa ja kun "pertsa ja jamppa nyt pettyy ja rupee kuittailemaan et äijä ei pääse kotoota".
Ikää on miehellä yli 30, että siitä ei ole kyse. Tämä lapsi on meidän ensimmäinen yhteinen ja yritetään tässä kehitellä jonkinlaista suhdetta suunnittelemattoman raskauden jälkeen.
En nyt kaipaa mitään jätä se sika-kommentteja tai haukkumista. Tilanne nyt on tämä ja etsin ratkaisua selvitä tästä. Jos onnen hinta on matka Thaimaahan, niin annanko vain mennä ja nielen katkeruuden?
Kommentit (123)
Mietis nyt ihan oikeasti, sen jälkeen sinullakin on oikeus lähteä minne ikinä tahdot. Pariksi viikoksi tyttöporukalla panemaan minkä kerkiää. Ei tarvi mennä edes pois maasta, löytyy niitä panohaluisia miehiä Leviltäkin. Lapset vaan luotettavaan hoitoon pariksi viikoksi etkä vastaa sen tautipesäkkeen puheluihin ja viesteihin. Ja palaat posket hehkuen lomalta. Nauti nainen!
Mä aina jaksan kerta toisensa jälkeen hämmentyä, millaisten ukkojen kanssa te lapsia hankitte. Mun miehelle ei tulis mieleenkään ehdottaa, että lähtee etelään kaveriporukalla. Siis mieleenkään.
Viikonlopun reissutkin on harvassa. Baari-iltoja ne enemmänkin on ja yhden reissun on tehnyt, mutta se liittyi harrastukseen (urheilu) ja oli siellä opintomatkalla eli ei kaveriporukalla.
Jos mun miehellä on 2 viikkoa lomaa vuodessa niin se todellakin viettää sen loman perheensä kanssa. En tiedä, muuttuuko tämä sitten kun lapset ovat isompia (nyt tarhassa) että onko se sitten jotenkin ok reissata ilman kumppania, mutta mä jotenkin vierastan ajatusta että me vietettäis loma erillään -toinen Thaikuissa ja toinen sitten vaikka siellä Gambiassa.
Eikä kyse ole siitä, että "en päästä ukkoa mihinkään" (no totuuden nimissä en todellakaan päätäisi 2 viikoksi kavereiden kanssa Thaimaaseen) -hän on ollut poikaporukalla skimbareissulla jne. mutta ei ole kyllä koskaan ehdottanut, että viettäisi osan lomasta erossa meistä.
Todella sääli teitä, jotka joudutte tommosten kanssa lapsia kasvattamaan. Ymmärrän kyllä, että teistä tulee katkeria ja kiukkusia... mut voi helvetti, pakkoko niitä lapsia on aina ekana hankkia kun ihastuminen tulee vastaan? Todella oudon paljon on vahinkoja, jos kaikki muka vahinkoraskauksia -ei nykyajan menetelmillä kyllä kovin helposti tule "vahingossa raskaaksi"
ollessaan niin paljon kiinni kahden pienen kanssa?
eroa miehissä...mistä noita oksetuksia oikein sikiää, miehiä, jotka ei tajua, milloin on aika lopettaa juokseminen ja paneminen? Miten ne oikein on kasvatettu, olemaan ikuisia pikkupoikia eikä miehiä, joille on vastuu perheestä ja sen hyvinvoinnista?
Älä ole ap sinisilmäinen!
mun mies oli 24 v. kun 15 v. sitten tavattiin, uskoo Jumalaan muttei mitenkään tiukkapipo, mutta haluaa elää puhtaalla omallatunnolla. Tulin ekan kerran raskaaksi 3 kk päästä, se meni kesken, mentiin vuoden sisällä naimisiin ja saatiin esikoinen. Itse se sitä ehdotti ja oli niin valmis isäksi kuin oikea mies olla voi, ja on muksujen hoitoon osallistunut.
Eikä ole ollut puhettakaan Thaimaan reissuista, tai lomista ilman mua, lapsetkin on sille kaikki kaikessa. Lähinnä on kertonut mulle työkavereidensa Tallinnan ja Thaimaan reissuista päätään pyöritellen että "hyi hitto, perheellinen mies, idiootti". Likaisimmat naurut on saanut, kun tuloksena on ollut tippurit, hiv-testit ja avioerot elareineen. Töissä katsos harva-aivot kehuu, miten on saaneet siellä halpaa ja nuorta pillua eestpäin ja takaapäin ja väärinpäin, ja vaimo se ei mitään tiedä, luulee että aurinkoa vaan on otettu. Kohta alkaa kova kutina munissa, ja siinä vaiheessa muuttuukin rehentely hädäksi.
En ole pokannut miestäni baarista, mulla alkaa olla sellainen käsitys, että baarista ei kunnon miestä löydä...
Ensinnäkin tuo Thaimaa lomakohteena kuulostaa erittäin epäilyttävältä. Mikä hinku hänellä on sinne päästä etenkin jätkäporukassa?
Toisekseen on selvää, että hänen perheensä tarvitsee nyt häntä kotona. Outoa että hän edes kehtaa osoittaa sinulle mieltä asiassa. Luonnollisempaa olisi että sinä olisit vetänyt herneet nenuun siitä, että hän edes suunnittelee jättävänsä sinua tuossa tilanteessa lasten kanssa kotiin ja lähtevänsä itse kahdeksi (2!) viikoksi reissuun!
Aika huikentelevaista, etten sanoisi.
Vähän kehittymättömältä miehesi kuulostaa. Monet miehet jääkin sellaisiksi, jos heillä siihen vain on mahdollisuus: jos vaimo suostuu hoitamaan kodin niin kuin oma äiti ja itse saa mennä kuin teinipoika ilman vastuuta.
Pieni kurinpalautus voisi tehdä terää. Kynnysmattoilu ei kannata, koska jos siihen lähtee niin se on loputon suo...
miehen ei pitäisi edes tällaista ehdottaa. Teillä on vauva ja vain kaksi viikkoa lomaa. Ei kukaan järjellään ajatteleva mies edes ehdottaisi matkaa. Ja onneton peruste, mitä kaverit sanovat!
Olen itse tilanteessa, jossa tiedän että tämä ei ole normaalia. Älä tee samaa virhettä. Minä katsoin liian monta kertaa läpi sormieni, olin kiltti ja ymmärsin. Ei minua ainakaan kukaan kunnioita ja seuraavalla kerralla ei riitä kaksi viikkoa, vaan lomalla pitää olla neljä viikkoa kun muutkin ovat.
Nyt sanot sille miehelle, että aika valita: eletäänkö kuten vastuuntuntoiset lapen vanhemmat vai mennäänkö kuin ellun kanat. Jos valitsee jälkimmäisen niin pistä vaihtoon. Ihan oikeasti, kymmenen vuoden kuluttua olet taipunut vaikka mihin ja katkeroittanut itsesi.
kuulunut eilisen jälkeen. Taisi loukkaantua verisesti ja nyt kostaa mulle ja lapselleen. No, tiedänpä että en enää odottele mitään.
Ap
Mulla on todella paha mieli sun vuoksesi. Mutta. Sinulla on se pikkuinen. Ei tällainen mielensänäyttäjä ja ovien paukuttelija ole sinun arvoisesi. Tai lapsen. Mieheltä ei vielä paljon vaadita siihen, että saa lapsen alulle. Se vastuun kantaminen sitten vaatii enemmän. Ja oikea isänä olo vielä enemmän.
Ei tällaisen matkan pitäisi olla mikään kynnyskysymys. Ei edes asia, josta sinun pitäisi vauva-aikana jutella. Jokainen järkevä mies(kin) sen ymmärtää.
Kuulostaa kyllä siltä, että mies haluaa yhtä aikaa säilyttää kakun ja syödä sen. Tee selväksi, että käytös on kerrassaan sopimatonta ja jos hän ei parempaan pysty, niin olet onnellisempi lapsen kanssa kaksin. Kyllä ne elarit kirpaisevat miestä, usko pois. Ei todellista rakkautta tarvitse kerjätä, pyytää sitä tekemään mikä on oikein. Tiedät sen sydämessäsi. Älä tyydy keskinkertaiseen. Ihmiselo on niin lyhyt, että keskinkertaisuuteen ei kannata tuhlata paukkujaan. Tekee sinut ja lapsen ennen pitkää vain kovin surulliseksi.
en hetkeäkään katsoisi tuollaista "miestä". Jo on typeryyden ja lapsellisuuden huippu. Itse seukkasin aikoinaan idiootin kanssa jonka piti äijäporukassa päästä kerran vuodessa kuubaan. Olin sinisilmäinen, kunnes kerran löysin valokuvia tuolta reissulta.
Jätin vaan avaimen pöydälle ja häivyin lopullisesti. Ei jäänyt mitään selittelyjen varaan.
Älä ole sinisilmäinen ja lemppaa "mies" vielä tässä vaiheessa!!
Pieni kurinpalautus voisi tehdä terää. .
Ai niinkun karttakepillä sormille vai?
Voi helkkari oikeesti...
let me tell you.. mies on tavannut kivan naisen, joka on ikävä kyllä pikkuvauvan yh., tapailu alkaa kuitenkin. Sitten yhtäkkiä hups vaan, nainen onkin raskaana... no siinä vaiheessa miehestä voi tuntua että OK ei täss mitään, perustetaan perhe mutta jossain vaiheessa totuus lapsiperheen karmeudesta onkin valjennut. Ehkä siitä kivasta naisestakin on raskauden myötä paljastunut nalkuttava pirttihirmu joka vaatii luopumaan ei vaan kaveriporukan ulkomaanmatkoista vaan ihan kaikesta sosiaalisesta kanssakäymisestä kavereiden kanssa "kun nyt ollaan perhe".
Miehet lähtevät miesporukalla Thaimaaseen vain ja ainoastaan seksin takia. Joka ei tätä tajua, on aika yksinkertainen. Kumit unohtuu ja taudit leviää, vaimolle/tyttöystävälle tuliaisiksi hiv.
Iltiksessa oli jokin aika sitten juttua naisesta joka sai hivin juuri tällä lailla. Ja sinisilmäisesti oli luottanut poikaystäväänsä, että sukeltamaan ja rentoutumaan sinne vain mennään. Mä en ikinä päästäisi miestä tuollaisen loman jälkeen vällyjen väliin ennenkuin hiv-testi on tehty. Eli puolen vuoden selibaatti/kumi sitten sen jälkeen.
kaikille niille, jotka on tätä matkaa vastaan.
Tässä on nyt kysymyksessä ensi sijassa 2 viikon huvimatka kavereiden kanssa.
Onko ihan mahdotonta pärjätä ilman sitä miestä 2 viikkoa?
Ja mitä ihan kauheeta sen 2 viikon aikana nyt sitten vois tapahtua?
Kyllä siellä naisiakin näkee yhtä lailla
Mutta ei Thaimaaseen. Se on ihan ja vain puhtaasti seksiparatiisi. Joku laskettelukeikka apeille yms. meneekin vielä harrastuksen piikkiin, mutta hei mitä muuta tekemistä siellä turistien täyttämässä paikassa on kuin seksin harrastus, rannalla makoilu ja ryyppääminen?
Aijaa. Oletko käynyt Thaissa? Tietääkseni siellä on aika hiton erilaista luontoa, sukellusmestoja yms. Keskellä talvea lämmin.
Itse ainakin voisin lähteä sinne uimaan, valokuvailemaan ja ryyppäämään. Juu, ja pillu kiinnostaa. Kotona.
Onko mahdoton uskoa?
T. mies vm. -78
ikävä kyllä...
Tilastojen mukaan joka kolmas mies harrastaa suojaamatonta seksiä Thaimaassa!
se tarkoita, että ap olisi huono ihminen jos on tarvetta varautua miehen pettämiselle ja tautien välttelylle, en kyllä luottaisi yhteenkään mieheen tuollaisessa skenaariossa (sinkkukavereiden kanssa thaimaaseen ryyppäämään kahdeksi viikoksi). Alkoholi ja seura sumentaa järjen kuin järjen.
Kaikki isyyslomat ja muut piti viettää kavereiden kans siellä ja täällä. Sama tilanne muutenkin vahinko raskaus.
Pistin pihalle kun en jaksanut lapsellisuutta, nyt olen OIKEASTI onnellisempi kun voin hoitaa lasta yksin eikä tarvitse toisen itsekkäitä juttuja kestää.
Toiset naiset oli silläkin mielessä.
Ja ap älä ota miestä takaisin, minä kestin melkein tommosta 2 vuotta. Yksin on parempi. Ja se menee sinne panee pikkutyttöjä, sano mitä tahansa. Jossei menis vois jättää väliin tai vaihtaa kohdetta. Paljonko miehellä on ikää+
Ja se menee sinne panee pikkutyttöjä, sano mitä tahansa.
Syytät siis ap:n miestä pedofiliasta ja siitä, että hän myös toteuttaa sitä! Tää ketju on kyllä nyt mennyt niin täysin ufolandian puolelle, että! Saat kyllä aika pitkään etsiä, että tuollaisen miehen (Suomesta) löytäisit! Uutispläjäys: lähes kaikille miehille tuollaisen ajatteleminenkin on kuvottavaa!
Siis pienikokoisia, kuulemma juuri se thai naisissa viehättää. Mutta olet oikeassa ihan väärin kuvailtu, nyt vasta itsekkin tajusin :)
siellä nyt prostituoiduilla olisi oikeat henkkarit ja syntymäajat...just joo. Ja osa poliiseista on mukana bisneksissä. Kyllä täytyy olla tyhmä, jos luulee, että sieltä ei löydy mitä tahansa perversiota rahalla ja jos luulee, että sinne mennään miesporukassa sukeltamisesta nauttimaan.
Paitsi jos hänellä on järjestelmäkamera ja hän harrastaa sukellusta.