Mitä tehdä miehelle, joka halajaa Thaikkuihin 2 viikoksi sinkkukavereiden kanssa?
Ei siinä kai mitään, jos täällä ei olisi taaperoa ja kuukauden ikäistä vauvaa..
Nyt mies mököttää, leikkii marttyyriä ja sanoo mun olevan ilonpilaaja. Tosiasia vain on se, etten halua jäädä noin pienten kanssa yksin. Mies on muuten hyvä ja kiltti, mutta sanoinkuvaamaton itsekkyys nostaa välillä rumaa päätään, eikä miehen käsityskyky riitä millään ymmärtämään tilannetta. Yritin ehdottaa viikon tai viikonlopun matkaa, mutta ei kelpaa, kun pitää olla kaksi viikkoa ja juuri hänen ainoalla kahden viikon lomallaan. Seuraava loma on ensi vuonna.. Ja kun hän on tottunut, että jonnekin pitää päästä kaksi kertaa vuodessa ja kun "pertsa ja jamppa nyt pettyy ja rupee kuittailemaan et äijä ei pääse kotoota".
Ikää on miehellä yli 30, että siitä ei ole kyse. Tämä lapsi on meidän ensimmäinen yhteinen ja yritetään tässä kehitellä jonkinlaista suhdetta suunnittelemattoman raskauden jälkeen.
En nyt kaipaa mitään jätä se sika-kommentteja tai haukkumista. Tilanne nyt on tämä ja etsin ratkaisua selvitä tästä. Jos onnen hinta on matka Thaimaahan, niin annanko vain mennä ja nielen katkeruuden?
Kommentit (123)
Mutta mitäköhän sä tarkoitat tolla "ikää on yli 30v, että siitä ei ole kyse" ? Mistä ei ole kyse? On kyllä tullut huomattua että just noilla 30vuotiailla iseillä se menojalka vipattaa ja pitää päästä äijien kanssa aina jonnekkin. Ja sit täällä palstalla haukutaan nuoret (20v--->) isät jotka todellisuudessa ovat niitä jotka ovat lastensa kanssa kotona ja auttavat ja rakastavat niiden äitiä.
Mä olin iloinen kun mun mies totesi, ettei baari-illat yms kiinnosta enää kun sai sen "vakavan" parisuhteen ja sitten myöhemmin lapsen. Hän itse perusteli asiaa niin, että baarit (ja ryyppyreissut kavereiden kanssa) on osa sitä sinkun miehen elämää, joka hän ei enää ole. Samoin hän olettaa minunkin ajattelevan, vaikka itse voisin mennä joskus kavereiden kanssa ulos, ilman että kokisin sen olevan vain sinkkujen yksinoikeus. (En siis ryyppää ollenkaan, nautin vain kavereiden seurasta, ei ole tarkoitus tapaila muita miehiä). Mutta ihan tosissaan sun mies kuulostaa lapsellisesta, vielä toi uikutus, et kaverit sitten kuittailee... Apua! Teini-ikäinen!
Meillä ollaan kyllä ihan aikuisia ihmisiä parisuhteessa, mutta ei se tarkoita sitä, että enää ei saisi pitää hauskaa ystävien kanssa! Ja ihan vaikka hui, miespuolisten tai miehen tapauksessa naispuolisten ystävien kanssa.
Mutta jokainen tyylillään. Musta on ihanaa, kun on puoliso joka luottaa muhun, ja johon itse voin luottaa. Ja molemmat saa pitää hauskaa ja mennä myös omien kavereiden kanssa.
USA:n laivasto matkallaan Persian lahdelle pysähtyy aina siellä. 3000 sotilasta saa tyydyttää tarpeensa tässä Thaimaan suuressa bordellissa. Siis noilla tytöillä on ihan kaikki taudit.
Miksi edes harkitset päästäväsi häntä takaisin.
Persian lahdelle, tekevät vaan satojen kilometrien pikku koukkauksen, jotta pääsevät Pattayalle panemaan...
Vai jauhaisitko ihan silkkaa paskaa?
Miehet lähtevät miesporukalla Thaimaaseen vain ja ainoastaan seksin takia. Joka ei tätä tajua, on aika yksinkertainen. Kumit unohtuu ja taudit leviää, vaimolle/tyttöystävälle tuliaisiksi hiv. Sinuna teettäisin kiireesti sterilisaation, ettei tartte jokaisen vastaantulijan kanssa pamahtaa paksuksi ja sitten ihmetellä miten saa miehen pidettyä. Näin käyttäytyy white trash.
Lukekaa nyt vähän niin avartaisi teidänkin maailmankuvaa.
Joo, mitään muutahan siellä ei voi tehdä tai harrastaa kuin panemista aamusta iltaan.. Vaikka maailman suosituin sukelluskohde. Sen lisäksi rikas historia nähtävyyksineen. Plus ihan upea paikka pelkästään rannalla löhöilyyn. Kertoo enemmänkin kommentoijan maailmankuvasta kuin matkaanlähtijästä kun näitä kommentteja lukee.
Minkähän takia siellä käy miljoonia turisteja vuosittain? Panemassa tietenkin!
Tämä lapsi on meidän ensimmäinen yhteinen ja yritetään tässä kehitellä jonkinlaista suhdetta suunnittelemattoman raskauden jälkeen.
Eli, kun tulit raskaaksi, et vielä seurustellut tämän miehen kanssa? Oli ns. yhden yön juttu? Mutta nyt sitten yrität saada seurustelusuhteen aikaiseksi tämän lapsen jälkeen?
Kaikki ei ole ok, kaikkeen ei tarvitse suostua! Opetelkaa nyt jo jumalauta vaatimaan niiltä miehiltä samaa mitä naisiltakin!
Ap, miksi sulle on ok, että miehesi jättää pienen vauvansa ja menee huoriin thaikkuihin???
kuulunut eilisen jälkeen. Taisi loukkaantua verisesti ja nyt kostaa mulle ja lapselleen. No, tiedänpä että en enää odottele mitään.
Ap
Miksi mies haluaa juuri Thaimaaseen? Onko joku harrastus tms, mitä ei voi tehdä lähempänä ja lyhyemmän ajan? Miksi hänen kaverinsa haluavat juuri sinne?
Onko Thaimaan reissu teille ihan arkipäivää, eli oletteko matkustelleet paljon?
MIksiköhän miestä ei häiritse se, että lähtisit yksin? Uskooko hän, että voi hyvin sanoa, että mene pois, koska et kuitenkaan lähtisi? Vai eikö häntä sen vertaa kiinnosta? Miten hän muuten hoitaa perhettä ja kotia?
Miksi haluaisit olla miehen kanssa, joka viettää ainokaisen lomansa kavereiden eikä perheen kanssa?
Et maininnut mitään rahasta, onko teille Thaimaan matka pikkujuttu eli voisitko itsekin käyttää tuollaisia summia ilman vaikutuksia perheenne talouteen?
Totuus on, että houkutuksia varmasti satelee, kun on miesporukalla liikenteessä. Luotatko mieheen täysin?
En usko mihinkään kostoihin, kiristykseen tai kieltoihin. Kerro vain tosiasiat, mutta muista kertoa ne! Jos matka sinua loukkaa, kerro siitä miehelle. Jos mies on niin tyhmä, että luulee sen olevan ok, niin on todella väärin, ettei hän voi tehdä valintoja tietämättä tunteistasi. Mutta hän tekee lopulta itse ratkaisut. Saat ehkä kieltämällä jäämään kotiin, mutta et saa häntä sitoutumaan parisuhteeseen etkä perheeseen käskyllä.
tulevat Filippiineiltä jossa heillä on tukikohta. he matkaavat Persian lahdelle ja pysähtyvät matkalla Pattayalle panemaan viikoksi.Tämän kuulin tammikuussa paikallisilta Pattayalla.
jos ainoa syynne yrittää virittää suhdetta on lapsi, niin voi olettaa, ettei mies koe olevansa kovin sitoutunut suhteeseen ja saattaa pitää itseään poikamiehenä siellä thaimaassa.
mutta tähän riittää rahaa, kun on "ihan pakko rentoutua". Mitkään lähikohteet ei kelpaa, ja auringon pitää olla varmaa ja halpaa pitää olla, siinä perustelut :o/ Ap
Miksi mies haluaa juuri Thaimaaseen? Onko joku harrastus tms, mitä ei voi tehdä lähempänä ja lyhyemmän ajan? Miksi hänen kaverinsa haluavat juuri sinne?
Onko Thaimaan reissu teille ihan arkipäivää, eli oletteko matkustelleet paljon?
MIksiköhän miestä ei häiritse se, että lähtisit yksin? Uskooko hän, että voi hyvin sanoa, että mene pois, koska et kuitenkaan lähtisi? Vai eikö häntä sen vertaa kiinnosta? Miten hän muuten hoitaa perhettä ja kotia?
Miksi haluaisit olla miehen kanssa, joka viettää ainokaisen lomansa kavereiden eikä perheen kanssa?
Et maininnut mitään rahasta, onko teille Thaimaan matka pikkujuttu eli voisitko itsekin käyttää tuollaisia summia ilman vaikutuksia perheenne talouteen?
Totuus on, että houkutuksia varmasti satelee, kun on miesporukalla liikenteessä. Luotatko mieheen täysin?
En usko mihinkään kostoihin, kiristykseen tai kieltoihin. Kerro vain tosiasiat, mutta muista kertoa ne! Jos matka sinua loukkaa, kerro siitä miehelle. Jos mies on niin tyhmä, että luulee sen olevan ok, niin on todella väärin, ettei hän voi tehdä valintoja tietämättä tunteistasi. Mutta hän tekee lopulta itse ratkaisut. Saat ehkä kieltämällä jäämään kotiin, mutta et saa häntä sitoutumaan parisuhteeseen etkä perheeseen käskyllä.
ainoan lomansa mieluummin kavereiden kuin puolisonsa kanssa...
...mulla oli tuollainen kavereiden kanssa reissuja tekevä mies ja uskottelin itselleni, että joo kavereiden kanssa vaan.
40-vuotiaana ja 3 lapsen jälkeen sitten ilmoitti löytäneensä uuden naisen ja lähtee sen mukaan.
No, sittemmin on selvinnyt, että niillä reissuilla oli aina naisia, eikä ne äijät keskenään olisi edes viihtyneet.
Tyhmä olin, kivittäkää ( nyt olen kyllä todella kiitollinen tuolle naiselle, kun pääsin idiootista eroon). Päästä sinäkin irti tuollaisesta miehestä, löydät paremman.
Kukaan ei ihmettele että mies viettää ainoan lomansa mieluummin kavereiden kuin puolisonsa kanssa...
No en mä ainakaan ihmettele tuossa tilanteessa. Vahinkolapsi ja edellisen miehen taapero...
mihin on ryhtynyt saadessaan vauvan. Sen pitäisi sitoa myös isää siten, että hän huolehtii lasten äidin jaksamisesta ja sitä ei todellakaan edesauta kahden viikon poissaolo, jolloin äiti on vastuussa yksin kahdesta noin pienestä lapsesta! On ikävää, että miehesi pahoitti mielensä, mutta monesta asiasta on luovuttava lapsen saatuaan ja mielestäni kahden viikon matka kaveriporukassa on yksi niistä! Eri asia sitten kun vaikka nuorempi lapsi on kolmevuotias (silloinkin voi olla raskasta ja lapsi ikävöi isäänsä paljon).
Ihan sama, mitä miehen (ilmeisesti lapsettomat?) kaverit ajattelevat, miehen pitäisi itse olla sen verran kypsä, että tajuaisi olevansa todella itsekäs moista suunnitellessaan. Kiva sinun sitten odotella sitä seuraavaa lomaa, joka on ensi vuonna, kun mies viettää koko tämän vuoden lomansa kavereidensa kanssa. Sellainen oli ok joskus sinkkuaikoina, mutta perheellisenä täytyy osata ottaa muitakin huomioon.
Voimia ap:lle!
"Mutta ei Thaimaaseen. Se on ihan ja vain puhtaasti seksiparatiisi."
Oletan että lähiaikoina/ kesällä? Sää ei ole siellä silloin parhain... Sadettakin tulee. Ystäväni oli perheineen viime kesänä, aurinko ei todellakaan ollut "varmaa"
Itse en miestä päästäisi, tai no, päästäisin sinne mutten takaisin. Muutaman kerran käyneenä on huomattu että touhu siellä on ihan omanlaistaan. Seuraa kun ei tarvi etsiä vaan se "seura" etsii miestä. Suorastaan vetää mukaansa... Vaimon ilmestyminen saa aikaan ei ihan aidonloisen hymyn, mutta entäpä jos vaimoa ei ilmesty. viekö kiusaus voiton miehestä.
Kertonee jotain miehen arvomaailmasta, jos valitsee lähtemisen tietäen sinun ajatuksesi. Haluatko olla selllaisen miehen kanssa ja haluatko hänen kasvattavan lapsenne?
Ilmoittamatta mihin on mennyt? Asutteko yhdessä? Onpa hurjaa menoa kuitenkin perheelliseltä mieheltä. Toivottavasti AP pärjäät!
USA:n laivasto matkallaan Persian lahdelle pysähtyy aina siellä. 3000 sotilasta saa tyydyttää tarpeensa tässä Thaimaan suuressa bordellissa. Siis noilla tytöillä on ihan kaikki taudit.
Miksi edes harkitset päästäväsi häntä takaisin.